Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Uitwijk voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over De Uitwijk

• 10Bernadette09-09-2022

Aanrader

Prima camping voor jonge kinderen. Klein en overzichtelijk zwembad. Schoon sanitair, er wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Restaurant met uitgebreide kaart. Heerlijk gegeten. Volgend jaar zeker weer!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Anco07-09-2022

super camping

Prachtige rustig gelegen camping vlakbij jachthaven en prachtig natuurgebied. Voor de kinderen een leuke speeltuin en springkussen. Tijdens de warme dagen konden ze lekker zwemmen in het kleine maar toch knusse zwembad. Sanitairgebouw van alle gemakken voorzien en regelmatig schoon gemaakt. Tijdens de warme avonden lekker met het hele gezin op het terras gegeten. Kinderen een pannenkoek en papa en mama stukje vlees van de grill. Kortom een aanrader.

• 10Eetgelegenheden
  • 4Chris06-08-2022

Niet KGC waardig!

Het Sanitair is mooi fris en schoon. Maar wij komen hier niet meer terug. Zowel ontvangst als vertrek waren erg onpersoonlijk. Er was totaal geen aandacht voor ons. Hebben de eigenaren de hele vakantie sowieso vrij weinig gezien. Er zijn een hele lijst aan campingregels, maar deze worden niet nageleefd en ook niet gecontroleerd. We werden regelmatig 'snachts wakker van vertrekkende auto's, motors of hard pratende mensen. De eerste week was er ook veel overlast van jeugd (die hier jaarlijks komen). Ze maakte veel herrie tot laat, omdat wij kampeerde aan de enige speeltuin op de camping hadden wij hier enorm veel last van. Ook gebruikte ze groffe taal en zorgde er door hun gedrag door dat jonge kinderen niet meer in de speeltuin durfde. Het percentage mensen die hier seizoensplekken heeft en vaker komt is erg groot, waardoor het ons kent ons gehalte heel erg groot is. Dat vonden wij als gasten heel onaangenaam.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Pauline30-04-2021

Sanitair heel mooi , prachtig schoon en ruim.Ruime plek voor onze camper ,kindvriendelijk en gezellig.Tijdens de Pasen kregen alle gasten een plantje en paaseitjesHeerlijk wandelen in de omgeving, de gorzen is een echte aanraderWij hebben heerlijk genoten en komen zeker terug.

• 8mjr01-07-2020

Fijne groene camping

Goed onderhouden camping met mooie, gevarieerde aanplant. Daardoor ook schaduw als het warm is. Mooie, grote plaatsen. Schoon, modern sanitair. Zwembad is klein en er lijkt ook gebruik van gemaakt te worden door gasten van de jachthaven en het dorp. Tegenover de camping is een boerderijwinkel waar broodjes, fruit en groenten verkocht worden. Uit eten kan prima in het pannenkoekenrestaurant (waar ook andere gerechten worden geserveerd) of in het restaurant goeileven op de hoek van de camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6J.13-01-2020

Schoon maar saai...

Nette verzorgde camping met schoon sanitair. Gezellig pannenkoekenhuis met goede kaart en lekker eten. Zwembad is te klein waarbij dan ook veel mensen uit de haven en het dorp komen zwemmen waardoor het nog drukker is. Speeltuin is leuk, maar de zgn. kidsclub is aantrekkelijk voor kinderen t/m een jaar of 5, boven die leeftijd eigenlijk geen verrassende activiteiten. Ook de vooral oudere seizoensgasten maken dat dit niet echt een camping is voor gezinnen met kinderen boven de 5/6 jaar. Jammer dat er niet een klein campingwinkeltje/snackbarretje bij zit. Hiervoor moet je een minuut of 10 rijden naar het naastgelegen dorp. Qua animatie en vertier niks te beleven...erg saai...

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Monique van Sabben26-05-2019

Dat het een geweldige camping is, veel groen, luxe en schoon sanitair, zwembad en een speeltuin. Buiten op loopafstand van de camping, een restaurant/pannenkoekenboerderij , een café, kinderboerderij en speelgelegenheid.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Pim Daalhuisen30-04-2018

Mooie camping maar wel met een dik regelhandboek.

We hadden pech met het weer maar dat kan gebeuren. Mooie camping met een prachtig badhuis. Schoon, heel en als nieuw. Voorzieningen zijn prima maar in campingwetboek wel een beetje doorgeslagen. Fijne van buitenleven is dat we veel meer met elkaar doen. Behoren ook in emphatie met elkaar rekening te houden. Dat er werkelijk overal gebodsborden hangen tot aan de keuze hoe je je plekje moet inrichten voelt gewoon niet fijn/vrij. Voor kinderen soms lastig en zeker wanneer ook de kindanimator er voornamelijk lijkt te zijn voor de handhaving. Voor mij dan ook persoonlijk de keuze gemaakt om hier nooit meer weer te keren.

• 9Hanny schikker12-01-2018

Super camping, mooie fiets gelegenheid en mooi sanitair. We zijn al twee keer op deze camping geweest en dat is zeer goed bevallen. Hele mooie douche met goed warm water en grote staan plaatsen!

• 10Caroline29-05-2017

Geweldige camping! Aanrader!

Mooie plaatsen, goed en schoon sanitair, goede ontvangst! Zwembad (niet supergroot) en peuterbadje! Pannenkoekenrestaurant en eetcafé om de hoek waar je overigens heel goed en gezellig kunt eten. Midgetgolf, kanovaren, fietsen of een fluisterboot huren, het is allemaal mogelijk! Je kunt er stokbrood bestellen voor de volgende dag, het zou fijn zijn wanneer je ook harde en/of zachte broodjes kunt bestellen. Supercamping!!! Complimenten aan de hardwerkende familie en medewerkers!

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar