Camping De Uitwijk

Camping De Uitwijk
9,1

Laatste review

We hadden pech met het weer maar dat kan gebeuren. Mooie camping met een prachtig badhuis. Schoon, heel en als nieuw. Voorzieningen zijn prima maar in campingwetboek wel een beetje doorgeslagen. Fijne van buitenleven is dat we veel meer met elkaar doen. Behoren ook in emphatie met elkaar rekening te houden. Dat er werkelijk overal gebodsborden hangen tot aan de keuze hoe je je plekje moet inrichten voelt gewoon niet fijn/vrij. Voor kinderen soms lastig en zeker wanneer ook de kindanimator er voornamelijk lijkt te zijn voor de handhaving. Voor mij dan ook persoonlijk de keuze gemaakt om hier nooit meer weer te keren.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

16 reviews over Camping De Uitwijk in het Nederlands

Mooie camping maar wel met een dik regelhandboek.

Pim Daalhuisen,
30-4-2018

Hanny schikker,
12-1-2018

Super camping, mooie fiets gelegenheid en mooi sanitair. We zijn al twee keer op deze camping geweest en dat is zeer goed bevallen. Hele mooie douche met goed warm water en grote staan plaatsen!

Geweldige camping! Aanrader!

Caroline,
29-5-2017

Mooie plaatsen, goed en schoon sanitair, goede ontvangst! Zwembad (niet supergroot) en peuterbadje! Pannenkoekenrestaurant en eetcafé om de hoek waar je overigens heel goed en gezellig kunt eten. Midgetgolf, kanovaren, fietsen of een fluisterboot huren, het is allemaal mogelijk! Je kunt er stokbrood bestellen voor de volgende dag, het zou fijn zijn wanneer je ook harde en/of zachte broodjes kunt bestellen. Supercamping!!! Complimenten aan de hardwerkende familie en medewerkers!

Mooie camping met betrokken medewerkers

Rob van der Does,
28-5-2017

Mooie plaats, comfort-plaats met water, riool en kabel-tv.

Verzorgde tuin, nieuwe klein maar fijn lekker zwembad.

Goed sanitair, dat inderdaad écht veel wordt schoongemaakt.

Rustige camping, mooie omgeving.

Naastgelegen en pannenkoekenrestaurant waar we heerlijk gegeten hebben.

Aanrader!

A,
23-5-2017

Sanitair is superschoon, echt helemaal niets op aan te merken. Wordt de hele dag door schoongemaakt. Mooie ruime plaatsen. Heggen/bossen/struiken e.d worden erg goed bijgehouden op de camping. Sinds dit jaar een verwarmd buitenzwembad (met hek er om). Superleuke kidsclub en het bijbehorende pannenkoekenrestaurant is heerlijk om te gaan eten of op het terras koffie/wijntje te drinken terwijl de kinderen in de speeltuin kunnen spelen. Al met al een super camping!

Echt even buiten in een heerlijke omgeving !

Rob den Hertog
16-9-2016

Bij aankomst een vriendelijke ontvangst, advies over het plaatsen van de caravan en uitleg over de voorzieningen ontvingen we tevens een heel pak folders met wetenswaardigheden en mogelijke uitstapjes. Wat een heerlijke ruime plaatsen, een mooi en vooral schoon toilet/douche gebouw dat tevens beschikt over warme (gratis) douches en alle gelegenheid om je te wassen/scheren ect. Na het plaatsen van de caravan en vouwwagen konden we de auto's in het zicht op een ruime parkeerstrook kwijt. Enige wens was een watertappunt in de directe nabijheid. Daarvoor moesten we zo'n dertig meter verder zijn. Maar dat was verder geen bezwaar. Een heerlijke camping met veel te doen en te zien in de nabije omgeving.

Fijne camping met goed restaurant!

Patricia Kijzers
1-8-2016

Het is echt een karaktervolle groene camping, fraai gelegen naast de jachthaven in een rustig polderdorpje. We hadden een ruime comfortplaats, die goed bestand was tegen een flinke regenbui 's nachts en niet drassig of modderig werd. Goed begaanbaar voor mindervaliden, op een enkel iets te hoge drempel na, de badkamer voor de mindervaliden is ruim en schoon en voorzien van twee stoeltjes aan de muur, een douche- en een aankleedstoel, heel fijn!

Natuurlijk hebben we in de oude boerderij de pannenkoeken geproefd, nadat we een keuze hadden gemaakt uit 125 verschillende smaken!

Fantastisch!

Colinda
21-7-2016

Heerlijk eten we komen er regelmatig. Veel waar voor je geld. Het is er altijd goed. Niets aan veranderen dus! Ga zo door!

heerlijke pannekoeken,zoveel soorten dat je niet kan kiezen.iedere maand een andere maand pannekoek .pas nieuwe speel atributen voor de kinderen,een springkussen,dierenweide,je kan er midgetgolfen.

Erg leuke en rustige camping met super sanitair

Jan
20-4-2014

Heel mooie plaats om te ontspannen,fietsen,eten en drinken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Uitwijk in De Heen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Uitwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.