7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Cuijk-Nijmegen voor je op een rij gezet:

451 reviews over Hotel Van der Valk Cuijk-Nijmegen in het Nederlands

Geneiten

andy
1-3-2019

Nieuw, prima en mooi hotel. We waren hier voor een feest op zaterdag

Gereisd met vrienden in januari 2019

Voor verbetering vatbaar

Petra Van M
4-1-2019

Luxe kamer gehad, hele mooie grote kamer met heerlijke sauna en bedden. Kamer was niet echt goed schoon. Thermostaat kraan id douche kapot en van beide wastafels was de afvoer verstopt, dit rook je ook.

Gereisd met partner in januari 2019

Net terug van weer een heerlijk weekend bij v,d, Valk en nu in Cuijk, mooie schone kamer en badkamer, heerlijke bedden. Personeel heel vriendelijk. Ontbijt en diner weer prima, In de omgeving heerlijk gefietst en lekker op terrasjes gezeten. Op naar de volgende van der Valk, maar we komen zeker nog een keer terug

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Vd valk prima. Cuijck tegenvaller

Rob
16-7-2018

Wij zijn al in heel wat vd Valk vestigingen geweest maar dit is met afstand de slechtste. Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Voor diner naar het restaurant. Het eten was matig. De Mix Grill was droog en er zaten stukken zeen in het vlees. Toen de ober die dacht door een strak blauw pak te dragen alles tegen zijn gasten mocht zeggen vroeg hoe het eten gesmaakt had en ik hem de stukken zeen liet zien. Zei hij ja bij de ribeye zit altijd een stukje vet en weg was hij!!! Later in de bar stond er één vriendelijke ober. Hij deed zijn uiterste best maar omdat hij in zijn eentje heel de bar moest doen liepen de wachttijden op. Er zat een grote groep met wel 40 personen. Het andere personeel wilde niet helpen die zeiden: de barman komt zo!!! Toen zelf maar in Cuijk wat te drinken gehaald en het op de kamer genuttigd. Al met al wel graag naar een vd Valk

Gereisd met partner in juli 2018

Super verlengd weekend gehad

patrick reniers
29-6-2018

Dat het een perfecte uitval basis is om te wandelen en te fietsen,en dat het personeel alles doe om u naar u zin te maken,verder was het ontbijt en het avondeten super.de kamers waren proper en in orde,wij hadden het geluk dat we uitzicht hadden over een vijver.

Gereisd met partner in mei 2018

Afgelopen weekend een nachtje doorgebracht in een luxe kamer. Deze kamer was van alle gemakken voorzien. Inclusief sauna. Helaas geen ontspannen nacht door kunnen brengen wegens enorme geluidsoverlast wat pas na 4 uur zoeken en meerdere keren melden gevonden werd. Ondanks de regelgeving omtrent geluidsoverlast, hadden onze beneden buren een enorme speaker meegenomen op hun kamer en waren lekker aan het genieten van housemuziek. Helaas heeft dit wel onze avond verpest. Wij konden een kleine vergoedinging ontvangen en moesten daarmee maar tevreden zijn. Helaas. Ik zou deze locatie niet aanraden om te gaan slapen. Het retaurant en de bediening daar is wel een aanrader. Onze klacht is ook kenbaar gemaakt via receptie en enquête. Hierop hebben wij de reactie ontvangen, dat ze het jammer vonden en dat we het daarmee voor hun afgerond is. Wij hadden het graag opnieuw geprobeerd, maar niet op deze wijze.

Gereisd met partner in april 2018

Geen aanrader...

Anoniem
7-1-2018

Goed: mooie ruime kamer. Niet goed: geluidsoverlast. Ik heb nauwelijks geslapen. Het is erg gehorig. Eerst was er hard gepraat tot midden in de nacht. Vervolgens begon er om 5.00 een familie (meerdere kamers) met gepraat, muziek en bij elkaar op de deur geklop. Oordoppen hadden ze niet bij de receptie. Een paracetamol werd wel aangeboden (?) en er is gezorgd dat de muziek stopte. Alleen doen als je 100 euro over hebt voor een goed ontbijt... Ik ga er niet meer heen al krijg ik er zelf 100 euro voor.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima, maar kan een opfrisser gebruiken.

Manon
12-11-2017

De kamer was mooi, de badkamer was erg gedateerd en was niet erg fris. (Dit zijn we niet gewend van een vd Valk) ‘S nachts was het erg gehorig en was er veel lawaai van de kamer boven ons. Het ontbijt was goed.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Slapeloze nacht

Kote
1-9-2017

Het hotel is goed maar de wat gedateerd. De bediening is matig. Het eten was de eerste avond goed maar de tweede avond had ik een entrecote genomen. Die was blijkbaar van een hoogbejaarde koe daar hij vreselijk taai was. De kamer was goed maar de tweede nacht bijna niet geslapen wegens herrie van andere gasten. Luidruchtig praten op het terras onder ons, gooien en smijten met deuren en het leek wel dat de bovenburen de kamer aan het verbouwen waren en dat bijna de hele nacht. Hierdoor bijna geen oog dichtgedaan. De volgende dag hadden we nog een stuk willen fietsen maar wegens slaapgebrek waren we zo gammel dat we gelijk naar huis zijn gereden. Daarom heeft de kamer van ons ook maar een twee gekregen.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HEERLIJK WEEKEND

M.v.ROSSUM
16-8-2017

Gezellig hotel, rustig gelegen. Fijn restaurant met lekker eten.. Gezellige bar met de uitstraling van een Engelse PUB .... Eigenlijk geen minpunten...

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Cuijk-Nijmegen in Cuijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Cuijk-Nijmegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.