Hotel Van der Valk Cuijk-Nijmegen ****

Hotel Van der Valk Cuijk-Nijmegen
8,1

WebsiteLink naar website

Weer vandaag6°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Cuijk-Nijmegen voor je op een rij gezet:

445 reviews over Hotel Van der Valk Cuijk-Nijmegen in het Nederlands

Geen aanrader...

Anoniem, 7-1-2018

Goed: mooie ruime kamer. Niet goed: geluidsoverlast. Ik heb nauwelijks geslapen. Het is erg gehorig. Eerst was er hard gepraat tot midden in de nacht. Vervolgens begon er om 5.00 een familie (meerdere kamers) met gepraat, muziek en bij elkaar op de deur geklop. Oordoppen hadden ze niet bij de receptie. Een paracetamol werd wel aangeboden (?) en er is gezorgd dat de muziek stopte. Alleen doen als je 100 euro over hebt voor een goed ontbijt... Ik ga er niet meer heen al krijg ik er zelf 100 euro voor.

Prima, maar kan een opfrisser gebruiken.

Manon, 12-11-2017

De kamer was mooi, de badkamer was erg gedateerd en was niet erg fris. (Dit zijn we niet gewend van een vd Valk) ‘S nachts was het erg gehorig en was er veel lawaai van de kamer boven ons. Het ontbijt was goed.

Slapeloze nacht

Kote, 1-9-2017

Het hotel is goed maar de wat gedateerd. De bediening is matig.

Het eten was de eerste avond goed maar de tweede avond had ik een entrecote genomen. Die was blijkbaar van een hoogbejaarde koe daar hij vreselijk taai was.

De kamer was goed maar de tweede nacht bijna niet geslapen wegens herrie van andere gasten. Luidruchtig praten op het terras onder ons, gooien en smijten met deuren en het leek wel dat de bovenburen de kamer aan het verbouwen waren en dat bijna de hele nacht.

Hierdoor bijna geen oog dichtgedaan. De volgende dag hadden we nog een stuk willen fietsen maar wegens slaapgebrek waren we zo gammel dat we gelijk naar huis zijn gereden.

Daarom heeft de kamer van ons ook maar een twee gekregen.

HEERLIJK WEEKEND

M.v.ROSSUM, 16-8-2017

Gezellig hotel, rustig gelegen. Fijn restaurant met lekker eten..

Gezellige bar met de uitstraling van een Engelse PUB ....

Eigenlijk geen minpunten...

fijn hotel

john, 17-6-2017

vriendelijk personeel lekker eten in restaurant,alleen de bruchn vond ik zondag erg tegenvallen weinig keus maar het avond eten was top,kamers wel mooi alleen wie heeft er in godsnaam bedacht een plastic douchebak te monteren in een nieuwe badkamer? is erg glad als je doucht!!

Eindelijk!!!

Henk, 14-4-2017

Na 20 jaar hotels, hierbij mijn eerste recensie. Voor ons werk altijd in hotels . Dus we weten wanneer iets goed is. In ieder geval is van der Valk Cuijk een aanrader op vele punten. Personeel vriendelijk en er wordt ons gevraagd of ze wat voor ons kunnen betekenen m.b.t. het diner? Voor gasten zoals ons scoor je dan heel hoog, omdat patat inmiddels uit onze oren komt. Hierdoor komen we komende weken met 5 man en uiteraard zullen we jullie bij collega's ook aanbevelen.

Kortom; een hotel die weet hoe het moet.

Prima

Henk en Joke Jonge Vos, 31-3-2017

Prima hotel, laat niets te we seen over.

gewoon goed

kbraat, 28-2-2017

In november verbleven bij van der Valk Cuijk. De kamer was ruim en schoon. Verder het personeel vriendelijk en het ontbijt goed.

fantastisch

wim, 25-2-2017

het was met oud en nieuw even weg omdat mijn vrouw was overleden en voor het eerst weer alleen was,

werd ik zo goed opgevangen daar en alles was zo goed geregeld en wat was het gezellig en het eten was heerlijk en daar na heerlijkgeslapen,ga dit jaar weer

Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen, Sales, 28-2-2017

Beste Wim,

wat fijn om te horen dat u een hele fijne jaarwisseling met ons heeft gehad! Uiteraard begroeten wij u graag een volgende keer in het Land van Cuijk.

Met vriendelijke groet,

Prima prijs-kwaliteitsverhouding

Marjolein, 16-11-2016

Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Goede service, grote kamers, prima restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Cuijk-Nijmegen in Cuijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Cuijk-Nijmegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Cuijk-Nijmegen scoort een 8.1 uit 10 op basis van 474 reviews.