Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert

Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert
7,3

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Résidence de Leuvert voor je op een rij gezet:

60 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert in het Nederlands

Mooi!

Frank
4-2-2018
  • Onderkomen9

Klantvriendelijk en een hele nette camping.
Résidence de Leuvert, Receptie, 21-2-2018

Beste Frank,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons park en ons personeel.

Wij streven er naar om iedereen een super vakantie te bezorgen.

Natuurlijk zien wij u graag terug op Résidence de Leuvert of misschien op een ander park van TopParken.

Met vriendelijke groet,

Het team van Résidence de Leuvert.

Geweldig hier en heerlijk genoten

Onbekend
23-1-2018
  • Onderkomen9

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad.

Het was een rustige periode, maar dat vonden wij erg lekker.

We hebben een hapje gegeten bij de horeca D'n Wissel op het park en dat is ons goed bevallen.

In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen en is er veel te doen.

Wij komen zeker nog eens terug om te genieten.

Résidence de Leuvert, Receptie, 21-2-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review.

Erg leuk om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad op ons park.

Ook zullen wij uw leuke reactie over onze horeca D'n Wissel aan hen doorgeven.

Wij zien u graag nog eens terug hier of op een ander park van TopParken.

Het team van Résidence de Leuvert

Fantastische ligging

Rita
16-1-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Geweldige ligging, vlakbij Loonse en Drunense duinen, IJzeren Man en het oergezellige ´s Hertogenbosch. Topplek dus. Ons chalet was oké. Jammer dat ze nogal dicht op elkaar staan. Nu in de winter was dat wel oke maar in de zomer zouden we dat niet tof vinden. Verder zijn de voorzieningen op het park minimaal, geen wellness of overdekt zwembad. Wel gezellig eetcafé op het park en vriendelijke mensen op de receptie.

Beste Rita,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat leuk om te lezen dat u het naar u zin heeft gehad op Résidence de Leuvert en heeft genoten van de omgeving hier in Noord-Brabant.

Bedankt voor uw tip/reactie over de voorzieningen op ons park. Dit zullen wij voor in de toekomst zeker meenemen.

• Activiteiten4
  • Onderkomen8

De huisjes zijn mooi en nagenoeg nieuw. Mooi gelegen aan een mooie vijver. In de zomer zal de zon daarbij veel goed maken maar in de Winter (bijv tijdens afgelopen Kerst) is het buiten het huisje al snel uitgestorven en verlaten. Tijdens afgelopen kerstvakantie was alles gesloten. Geen kopje koffie op het centrale punt. Geen mensen of enige gezelligheid op het park zelf. Blubberig campeer terrein blijkbaar midden in onderhoud gezien de rupsbanden die door het terrein stonden. Gelukkig allemaal niet direct in het zicht vanuit ons huisje maar bij aanrijden op het park over de paden naar ons huisje is dat wel jammer van het aanzicht als je dan ook steeds een grote gerooide grote boom/struik van dat terrein dwars op de weg moet mijden. Natuurlijk moet er ook onderhoud worden gepleegd maar camoufleer dat een beetje. Tijdens kerst hadden we iets meer gezelligheid verwacht op het terrein qua mensen en zeker ook wat horeca. Zorg in ieder geval een punt waar wat mensen kunnen samenkomen. Als die mensen er niet zijn is dat het eerste punt om aan te gaan werken.

Beste Dreadie-Daddy,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de huisjes op ons park. Wij streven er naar om het park ten alle tijden er mooi en verzorgd uit te laten zien.

In de zomer met de zon is alles vaak nog veel mooier en gezelliger.

Toch zaten we met kerst bijna helemaal volgeboekt ondanks de rust op het park.

Onze horeca op het park was helaas destijds niet geopend, omdat er een nieuwe uitbater is begonnen en is open gegaan op 31 december 2017.

Wel is de snackbar open geweest tijdens uw verblijf voor een heerlijk frietje.

Wij doen ons best om zo snel mogelijk het onderhoud bij het kampeergedeelte af te krijgen, zodat er weinig van te zien is voor de gasten. Uiteraard begrijpen wij uw mening/reactie hierover.

Wij hopen dat u voor alsnog een fijn verblijf heeft gehad op Résidence de Leuvert en hopen u natuurlijk nog eens te verwelkomen hier in bijvoorbeeld de zomer periode!

Fantastisch park

Rachel
24-11-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

De eerste indruk van het park was top en toen we bij het huisje aan kwamen werden we blij verrast. Het chalet was super schoon en leek nieuw! Super!

Beste Rachel,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Heel erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons park en over het chalet waarin u heeft verbleven.

Wij hopen u nogmaals te verwelkomen hier op Résidence de Leuvert.

Aanrader

Aanrader
7-11-2017
  • Onderkomen9

Kwamen toe na openingstijd van de receptie en alles stond zoals vermeld mooi klaar voor ons. Mooie chalet waar alles aanwezig is wat je nodig hebt en zelfs nog een mooie gevulde theedoos als welkomstgeschenk erbij gekregen!

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wat leuk om te lezen dat de late aankomst procedure duidelijk was bij aankomst op Résidence de Leuvert. Tevens ook fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad en tevreden bent.

Wij hopen u nog eens te verwelkomen hier!

Fantastisch !!

Carla
24-10-2017
  • Onderkomen9

Prachtige omgeving dit zie je al bij het rijden naar het park, we werden heel gastvrij ontvangen door 2 dames op de receptie. Het chalet was schoon en sfeervol ingericht, het Bourgondische Den Bosch op een kwartiertje rijden. Helaas was het restaurant niet veel open maar het was dan ook geen hoogseizoen. Mooie wandelpaden en heerlijk gefietst. Een aantal cijfers zijn iets lager omdat we hier geen mening over konden geven ivm gesloten of niet van toepassing.

Kortom we hebben genoten en zullen zeker een keer terugkomen. TOP park voor ons.

Beste Carla,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Erg leuk om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad op Résidence de Leuvert en zien u graag nog eens!

Nooit meer (+Rectificatie)

Marjolein
19-10-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Een weekje herfstvakantie geboekt, een luxe vakantiewoning in een bosrijke omgeving. De werkelijkheid, een soort van chalet gelegen op een soort van woonwagenkamp met hier en daar een eikeltjesboom!

Zware tegenvaller!

Bij aankomst ging het al direct mis, de gereserveerde handdoekensets en keukenset waren niet aanwezig in het verblijf, afhalen bij de receptie dus. In het “chalet” ontbraken ook de nodige dingen! Geen kapstok of haakjes voor de jassen, geen toiletpapier, en ook geen houder hiervoor. Best onhandig.

Het “chalet” was ook alles behalve kindvriendelijk, onwijs veel stopcontacten, zelfs naast het hoofdkussen van het stapelbed, maar nergens een beschermertje te bekennen. Oplettend dus met kleine kinderen! Ook een grote schoonmaakbeurt zou geen overbodige luxe zijn, ramen behoorlijk vies en onder de bedden dikke laag stof en vuil.

En buiten was het ook opletten, een vijver op nog geen twee meter afstand van het zithoekje! Buiten de gevaarlijke vijver was er ook weinig speelruimte voor de kids (3 en7 jaar).

Het op de website vermelde kidsteam, hebben wij niet gezien of gehoord. Het verwarmde buitenbad met apart kleutergedeelte, was gesloten! Het enige wat er dan overblijft is de speeltuin, deze was netjes, maar niet veel bijzonders. En dan nog de dierenweide ( 5 beestjes), was vies, vuil, te triest voor woorden.

De op de website vermelde eetgelegenheden, een snackbar, een grandcafe en een restaurant waren ook gesloten/ niet aanwezig! Alleen de snackbar was op bepaalde tijden geopend.

Het enige pluspuntje is de centrale ligging van het park, ongeveer 30 minuten autorijden van de efteling en safari beekse bergen!

Onze midweekje vakantie was dus een zware tegenvaller, absoluut geen aanrader!

Wij zijn dan ook een dag eerder vertrokken.

Rectificatie:

Inmiddels is er contact geweest met topparken. En ik wil graag met jullie lezers van Zoover delen dat ik keurig en netjes ben geholpen door de klantenservice en dat er een zeer mooi gebaar is gemaakt naar ons toe, om ons in de gelegenheid te stellen om onze eerdere negatieve ervaring om te buigen naar een positieve! Ik heb begrepen dat er inmiddels ook maatregelen zij genomen op park de Leuvert.

Je mening geven over een verblijf, ook al is dit slecht nieuws voor een organisatie. Dat mag uiteraard.

Maar dan vindt ik dat er ook melding gemaakt moet worden als dit netjes wordt opgelost. Dus bij deze!

Dramatisch

Erik
17-10-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

het park stelde ons erg teleur.

Met de kinderen op pad voor de herfstvakantie.

Helaas zoals op website vermeld was er geen kidsclub, restaurant was gesloten gehele periode, openingstijden cafetaria komen niet overeen.

Deze week goed weer in de herfstvakantie , al werd het zwemmen onmogelijk gemaakt daar er geen water in het zwembad aanwezig was.

Wij gingen uit dat wij een huisje hadden gehuurd, de accomodatie bleek wchter een veredelde stavaravan met behoorlijk wat gebreken.

Het is dat de kinderen nog graag en zoals beloofd naar 2 dichtbijzijnde pretparken wilde en daarom toch 2 nachten gebleven. Maar voor ons was een vertrek direct al aan de orde. Kortom een grote tegenvaller, veel beloften op de website maar de werkelijkheid is anders.

Britt Theuns, Receptie, Receptie, 18-10-2017

Beste Erik,

We streven ernaar iedere gast een zorgeloze vakantie te laten beleven en vinden het dan ook erg spijtig te lezen dat dit bij u niet het geval is geweest. Graag zou ik met u in contact komen om alsnog een passende oplossing te vinden. Kunt u mij een e-mailsturen (info@deleuvert.nl) met uw NAW-gegevens waar ik u op kan bereiken?

Britt Theuns

Receptie

• Activiteiten5
  • Onderkomen3

Omgeving is hier werkelijk prachtig en afwisselend: bossen, water bij de IJzeren man en de fantastische Loonse Drunense duinen. Het vakantiepark is niet zo fijn, alleen voorin wordt het schoongehouden, dus niet echt schoon en de bungalows staan dicht op elkaar en het oogt erg rommelig. Daarbij staan er ook nog veel oude stacaravans in het zicht en dito bewoners die zich gedragen alsof het park hen toebehoort. Op de website wordt hierover met geen woord gerept; daar wordt het beeld geschetst van een mooi verzorgd bungalow park. Nou, dat is het niet. Erg jammer want de omgeving is echt top met ook nog het Bourgondische den Bosch om de hoek.
Britt Theuns, Receptie, Receptie, 18-10-2017

Beste John,

Hartelijk dank voor uw review. We vinden het erg vervelend om te horen dat u tijdens uw verblijf bij ons op het park niet helemaal tevreden bent geweest. We doen ons uiterste best om te allen tijde het gehele park netjes en schoon te houden, om zo onze gasten een optimale vakantie te laten beleven en helemaal tot rust te laten komen. We zullen hier dan ook intern aandacht aan besteden. Ons park is inderdaad gelegen in een prachtige omgeving wat ook bijdraagt aan een heerlijke vakantie, we hopen u dan ook nogmaals te mogen ontvangen op ons park om heerlijk tot rust te komen.

Britt Theuns

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert in Cromvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert scoort een 7.26 uit 10 op basis van 62 reviews.