Tijdelijk €25 aanbetaling

TopParken - Résidence de Leuvert

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 163 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

163 Reviews over TopParken - Résidence de Leuvert

• 8Simone de Wit02-12-2022

Heerlijk verblijf

Mooi park, nieuw en netjes. Mooi huisje met jacuzzi en sauna. Onze honden konden lekker in de tuin rond lopen. Genoten van de prachtige omgeving waar veel te doen is. We gaan volgend jaar weer!

• 8Onderkomen
  • 10Carla de Jong11-08-2022

Het was gewoon fantastisch, volgend jaar weer

Geweldig, totaal geen min punten.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Henriette29-07-2022

Prachtig, luxe chalet aan water met 2 toiletten

De chalets aan de vijver op het E-veld zijn prachtig, speciaal E7, die heeft een grote, prachtige, vrije tuin aan het water met 2 ligbedden. Er zijn 2 ruime terrassen waarvan er 1 helemaal afgesloten kan worden. Heel veilig dus voor kind en huisdier! E7 is 6-persoons, heeft 2 toiletten i.p.v. 1, beschikt over een spa (bubbelbad), sauna en warme buitendouche en is bijzonder compleet en gezellig ingericht met vrolijke, kleurige kunst aan de muur. Echt sfeervol. Wij hebben ons er fijn gevoeld en genoten van de prachtige omgeving van het park en we zijn van plan snel terug te komen. We willen dan beslist weer naar chalet E7!

• 10Carla de Jong31-05-2022

Geweldig een dikke elf

Omdat mijn man vrijwilliger is bij het KLM Open /Dutch Open hebben we eerst op het Esmeer toppark gezeten. Vorig jaar naar Residence de Leuvert. Dikmaar dan ook dik voor elkaar. Voor dit jaar weer geboekt. Sturen we zondag een mail met de vraag of we dinsdag morgen om 12.00 uur in de chalet mogen omdat we om 09.00 uur op Schiphol landen uit Tulsa waar we ook een golftoernooi hadden. Krijgen mail terug, geen probleem. Maar d chalet van vorig jaar die we nu ook geboekt hadden as in maart verbrand. Kregen een super de luxe chalet, geld terug van de voorkeuze boeking. Dit noem ik nog eens service. Wat een pracht en ruimte. Alles dik en top voor elkaar. Geen verkeerd woord hier over. Ook wil ik graag vermelde de vriendelijkheid en service van het personeel. Kijk alweer uit naar volgend jaar, dan komen we weer.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Luc Appelmans31-05-2022

fantastisch

résidence de Leuvert is een rustig en groen vakantiepark in een mooie omgeving met moderne nette chalets voorzien van alle comfort. Het is een uitstekende uitvalsbasis voor het bezoeken van talrijke bezienswaardigheden in de nabije omgeving. We brachten er het hemelvaartsweekend door met onze kinderen en kleinkinderen en iedereen, van jong tot oud, heeft er volop genoten. Deze ervaring is zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Niek01-04-2022

Heerlijk!

Huisjes op D veld waren helemaal nieuw. Prachtig ingericht. We hadden een 6 persoons woning met ons 2en en een baby. Prima te doen. Van alle gemakken voorzien.

Personeel is supergastvrij en meedenkend. Heerlijke week gehad.

• 10Anoniem01-03-2022

Geweldig, woning A34! www.topontspannen.nl

Wauw, veel mogelijkheden met het huisje. Hier kan je een luxe vakantie volledig op maat laten samenstellen kom in contact via www.topontspannen.nl en mail via de site. Wij hebben gekozen voor een wellness dagje, met een lifestyle massage voor 2 personen op lokatie (door erkende sportmasseuse nog nooit zo'n goede massage gehad), het was heerlijk! Inclusief vers fruit een hapje en een drankje. Kregen tips voor uitjes, super! De bedden waren goed, alles nieuw en schoon. Bij aankomst een pakketje met rituals voor douche etc. Gezellige sfeer, gevoel van vrijheid we keken over weilanden en veel privacy. Veel gewandeld en gefietst, Loonse en drunse duinen, den Bosch, we hadden bij Lots in Helvoirt gegeten. Helemaal bijgetankt, wij kunnen er weer tegen! En komen zeker terug! Dit was overweldigend! Ze vragen zelfs om feedback om het nog te verbeteren!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Esther27-09-2021

Mooie nieuwe huisjes, leuk voor een paar dagen weg

De nieuwe huisjes zijn echt heel leuk, goed ingericht van alles voorzien - alleen zo jammer dat de bedden al slecht waren - je verwacht in zo'n nieuwe accommodatie toch echt anders. Hottub en sauna schoon en heerlijk om af en toe in te plonzen. We waren van zondag tm dinsdag dus het was rustig op het park. De huisjes staan wel relatief dicht op elkaar dus kan me voorstellen dat je hier hoogseizoen / in een druk weekend geluidsoverlast van elkaar hebt met het bubbelbad van de buren achter je slaapkamer. Verder net park, inderdaad soms nog in aanbouw maar geen last van. Niet zo heel veel speelfaciliteiten voor kinderen, dat zou wat meer mogen. Het zwembad is wat klein en gekke ligging naast het terras van het restaurant, maargoed, je kunt even lekker plonzen met de kids. Al met al prima uitvalsbasis voor een weekendje Brabant. Veel plezier! :-)

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 4Walter Hengeveld15-09-2021

Jammer

6 persoons huisje Huisje schoon maar erg klein. In jacuzzi lag zand bij aankomst. Wij waren er met zijn tweeën maar moet er niet aan denken om met 6 mensen in dat huisje te zitten. 1 tweepersoons bed en de rest stapel bedden. Geen privacy door jonge aanplant. Restaurant erg slecht. Tegen klanten werd gezegd dat er geen eten meer was. Dus liepen mensen weg. Eten was ook slecht, friettent niveau. En hou rekening met geluidsoverlast bouw werkzaamheden!!! maar dit was gemeld van te voren.

• 1Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Jan Verhaegh06-09-2021

Ik heb geweldig genoten en kom zeker terug.

Was uitstekend. Goede service.

Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert info

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Masker verplichtBeschikbaar