Vakantiepark Eldorado Park

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,8

6 tips over Vakantiepark Eldorado Park

Marc, 9-6-2013

Omdat we hier puur voor het vissen kwamen hebben we niet veel van de omgeving gezien.

Enige tip die we kunnen geven is dat je heerlijk en voor weinig geld kunt eten bij de het restaurant/bistro Off Course dat naast het park ligt.

Marc, 8-6-2013

Omdat we hier echt voor het vissen en rust kwamen hebben we van de omgeving niet veel gezien.

Activiteiten op het park zullen er vast wel zijn in het hoogseizoen maar dat weet ik niet, nu was het er erg rustig wat ons eigenlijk wel goed beviel.

Voor de kinderen is er een klein speeltuintje op het park en een zwem meer waar zomers heerlijk kan worden gezwommen.

Voor het eten kun je op nog geen 100 meter naar de buurman, een heerlijke Bistro waar je van een heerlijk buffet kan genieten!

George van Helfteren, 31-5-2013

Ben hier al 4x naar volle tevredenheid geweest . Houd je van rust , vissen , fietsen of wandelen in de natuur ?

Het dorp ligt op plm 2 klm van het park , daar zijn een AH , Lidl , Kruidvat , goede bakker ,slager , Chinees , cafetarias , restaurants etc. Kortom alles wat U nodig heeft , binnen handbereik ! Leuke plaatsjes als : Baarle-Nassau -Hertog , Alphen , Riel , Ulvenhout , Bavel , Molenschot , en Gilze -Rijen .Tilburg 20klm , Breda 20 klm , Oosterhout 15 klm .

We hebben een aantal aanbieders voor Eldorado Park voor je op een rij gezet:

sjoerd, 27-8-2012
breda leuke stad en tilburg toppie efteling beekse bergen in de buurt
Familie Verhaegh, 13-7-2012
Dit park is ideaal voor vissers en voor mensen die van rust houden. Je kunt er prachtige wandelingen maken en heerlijk fietsen. Je zit dichtbij Breda en Tilburg.
Toine, 29-5-2012
Chinees in het dorp en het restaurant naast het park.

We hebben een aantal aanbieders voor Eldorado Park voor je op een rij gezet: