Vakantiepark Eldorado Park

Tonen op kaart

110 reviews over Vakantiepark Eldorado Park

• 2019
    10Rio02-07-2019

Een super locatie met knusse iglo's

Na meer dan 30 jaar terug op dit park. Wat een gezellig ingerichte iglo en heel veel ruimte buiten om je heen. Wij zaten in bungalow 35 'visstekkie' Er is vlak voor de bungalow een mooie visvijver maar er zijn er nog twee op het park. De bungalow heeft een perfecte ligging en om de hond uit te laten was er een apart hekje vlakachter de bungalow. Fijn met de hoge temperatuur dat er airco in de bungalow aanwezig is. Wij gaan zeker nog een keer terug. Angel en Dennis zijn heel erg gastvrij. Eten kan je in het restaurant naast het park. Ben je op zoek naar ruimte en rust kom ga dan zeker naar Eldoradopark in Chaam.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Ratsma05-01-2019

Lekker rustig, leuke huisjes met panorama uitzicht

Lekker rustig en parkachtige omgeving. Prachtig bos vlakbij en fijne zwemvijver. Daarnaast kan je ook ongestoord vissen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 2018
    9van den Bosch29-12-2018

Heerlijk park als je rust en vissen houd

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Fam.Strik27-12-2018

Enn heerlijk, rustig, fijn en schoon park.

Een heerlijk rustig park met veel ruimte om je heen. De iglo's ogen niet groot maar alles wat je nodig hebt zit erin. Als mijn man heerlijk zit te vissen loop ik achter het park uit met onze hond, prachtige bossen. Kortom een ideaal verblijf voor ons, we komen zeker terug. Het park doet zijn naam eer aan, het is een El Dorado.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Bellens Sonia en Ronald26-12-2018

Geweldig

het was er supergezellig proper,en vooral zeer rustig ,echt een gezellige sfeer met een kachel voor een gezellig en warm sfeertje, een aanrader ,we komen zeker terug :)))vriendelijke ontvanging,als je iets vroeg direct bereidwillig, dus echt een aanrader :))))

Gereisd met partner in november 2018

• 9A.Bax24-12-2018

Fantastisch!

Mijn man en ik hadden voor het eerst een midweek geboekt. Werden ontzettend vriendelijk ontvangen. Niets was teveel. Het voelde zo goed , de ruimte om het huisje en de rust. Komen graag nog een keer terug.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Michel Otto23-12-2018

Fantastisch om bij jullie op het park te zijn

Het is altijd lekker rustig op het park. Je komt bij jullie totaal tot rust

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 9P. de Jong23-12-2018

Elk jaar even langskomen

Ontvangst door Angel is altijd vriendelijk en hartelijk, het warme gevoel is direct aanwezig. Iglo's zijn zeker na de herstyling erg gezellig en staan op een groot stuk grond, privacy gewaarborgd. Visvijvers zitten vol met diverse soorten zoals voorns, karpers etc. Succes verzekerd. Dennis komt regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is. Mocht je toevallig een vraag of probleem hebben zullen ze alles in het werkstellen om je te helpen. De omgeving leent zich voor fiets en wandeltochten en er zijn diverse gezellige eetgelegenheden. Het park is zeer rustig en is heerlijk om even te onthaasten.

• 10Onderkomen

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Christa22-12-2018

T.o.p.p.y

Heel relaxte vakantie gehad. Ruime kavels. Lieve eigenaren. We gaan zeker in 2019 weer heen. Dank Dennis en Angel

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

6 tips over Vakantiepark Eldorado Park

• George van Helfteren, 31-05-2013

Ben hier al 4x naar volle tevredenheid geweest . Houd je van rust , vissen , fietsen of wandelen in de natuur ? Het dorp ligt op plm 2 klm van het park , daar zijn een AH , Lidl , Kruidvat , goede bakker ,slager , Chinees , cafetarias , restaurants etc. Kortom alles wat U nodig heeft , binnen handbereik ! Leuke plaatsjes als : Baarle-Nassau -Hertog , Alphen , Riel , Ulvenhout , Bavel , Molenschot , en Gilze -Rijen .Tilburg 20klm , Breda 20 klm , Oosterhout 15 klm .

• Marc, 09-06-2013

Omdat we hier puur voor het vissen kwamen hebben we niet veel van de omgeving gezien. Enige tip die we kunnen geven is dat je heerlijk en voor weinig geld kunt eten bij de het restaurant/bistro Off Course dat naast het park ligt.

• Marc, 08-06-2013

Omdat we hier echt voor het vissen en rust kwamen hebben we van de omgeving niet veel gezien. Activiteiten op het park zullen er vast wel zijn in het hoogseizoen maar dat weet ik niet, nu was het er erg rustig wat ons eigenlijk wel goed beviel. Voor de kinderen is er een klein speeltuintje op het park en een zwem meer waar zomers heerlijk kan worden gezwommen. Voor het eten kun je op nog geen 100 meter naar de buurman, een heerlijke Bistro waar je van een heerlijk buffet kan genieten!

2 vragen over Vakantiepark Eldorado Park

• makaay, 21-05-2019

vissen

moet je een vispas hebben?

• Kees van Leeuwen, 09-06-2017

aas gebruik

wat wordt er onder natuurlijk aas verstaan om te vissen in de vijvers van Eldoradopark Chaam

Vakantiepark Eldorado Park info

• Aantal sterrenstersterster