Géén boekingskosten

Vakantiepark Eldorado Park

NederlandNoord-BrabantChaam

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Eldorado Park voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 143 reviews

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

143 Reviews over Eldorado Park

• 8remond29-09-2021

Zeker voor herhaling vatbaar.

wij verbleven 1 week in de knusse iglo bungalow met uitzicht op een ruim en goed onderhouden gazon en vijver. Ook de bijbehorende fietsberging met overkapte zitje is een welkome aanvulling op de bungalow. Voor ons een mooie uitvalsbasis om dit gebied te voet en/of met te ontdekken.

• 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Arrebout28-09-2021

Zeer goed

We hebben er een week in een iglo gezeten.Het was geweldig rustig mooi uitzicht.En een zeer goed onderhouden terrein. Een aanrader

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 9H.Mooiman15-09-2021

Wij gaan zeker terug!

Iglo huisjes zijn zeer compleet, keurig schoon en schoonmaakmiddelen aanwezig om tijdens verblijf te gebruiken. Mooi en gezellig zitje onder afdak buiten, met barbecue ernaast. Heerlijke ligstoelen naast huisje. Wij hadden meerdere huisjes met volwassen kinderen en kleinkinderen, rondom de huisjes erg veel ruimte en privacy. Eigenaars Dennis en Angel erg vriendelijk en behulpzaam

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 9DIRK VAN DER HEIJDE13-09-2021

Heerlijk gevist met goeie resultaten veel karpers

hier een midweek verbleven om te vissen, Super schoon park, ook de het huisje was super schoon, mooi onder houden en zeer rustig, niet geschikt voor kinderen er is weinig voor ze te doen

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Martin en Gina06-09-2021

Top!!

Eldorado is een mooi en schoon park. Er is weinig te doe, maar daar tegenover staat wel de rust. Bezoek van de familie eend is erg gezellig. Het is ruim opgezet met veel privacy. Bungalow 38, ondergrondhuis, is top! Ruim en van alle gemakken voorzien!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Marjan30-08-2021

Fantastich park.

Vakantiepark Eldorado. Huisje was prachtig. Omgeving park grote plek bij ons huisje. Super ontvangst door Angel en Dennis hele fijne mensen die voor je klaar staan. Lade keuken keurig met volle produkten. Mooi bank met twee mooie stoelen. Tv aanwezig. Alleen geen radio dat is wel jammer. Breda dichtbij erg gezellig daar. Tilburg niet geweest. Ben weer thuis. 1 auto mag bij het huisje geparkeerd worden. Eldorado is een aanrader.

• 10Onderkomen
  • 9Eva24-08-2021

Comfortabel en modern huisje in een mooie omgeving

Fijn vakantiehuisje met heerlijke bedden en douche. Super goede isolatie, zowel wat betreft temperatuur als geluid. Prima keuken, met verbazend goede pannen en keukenmessen.Het beddengoed was wel aan vervanging toe en het huisje kan wel een schilderbeurt gebruiken. Het zou fijn zijn als er aan beide kanten in de tuin een zitje zou zijn, nu stond er slechts een tafel met stoelen aan de achterzijde en was de voortuin helemaal leeg.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Gabrielle den drijver24-08-2021

Een hele park veel viswater,en lekker rustig

Het huisje zag er leuk en knus uit. Je heb uitzicht op het viswater. En de winkels liggen ook lekker dichtbij

• 9Rob van Diest24-08-2021

Heerlijk rustig en ruim, komen zeker terug

midweek met 3 gezinnen, 3 huisjesook 3 honden.verblijf was erg fijn

• 8Onderkomen
  • 10JuWi24-08-2021

SUPER fijne en relaxte vakantie

Ons verblijf is uitstekend bevallen.Locatie was top, wij hadden het visstekkie. In het huisje was eigenlijk alles aanwezig, zelfs een vaatwasser.De camping zelf was rustig en ruim opgezet.Wij kenden Chaam al, maar de omgeving hebben we in deze vakantie goed leren kennen. We hadden de fietsen meegenomen, dus we hebben heerlijk kunnen fietsen!Enige nadeel waren de muggen, we zaten niet in een erg warme periode, maar ik denk dat dat ons enige aandachtspuntje is... Nergens zaten horren in het huisje. Dat zou wel fijn zijn, zelfs bij de deur zat geen vliegengordijn ofzo. Verder top!Eigenaren erg vriendelijk en geïnteresseerd.Voor ons is het voor herhaling vatbaar!!

Vakantiepark Eldorado Park info

Camping-informatie