Hostel Youth Hostel Breda

NederlandNoord-BrabantBreda

We hebben een aantal aanbieders voor Hostel Youth Hostel Breda voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 5 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 5 reviews

Hostel info

Meer hostel infoTonen op kaart

5 Reviews over Youth Hostel Breda

• 7-04-03-2019

prima voor een nachtje

Prima hotel voor 1/2 nachtjes. Wij zijn hier met een vriendengroep geweest. Ligging is ideaal, gratis parkeren en zijn heel vriendelijk. Mochten beneden muziek draaien en eigen drank meenemen. voor dat geld verwachtte wij ook niet teveel en de kamers waren dan ook oud en versleten. voor een nachtje of weekendje stappen is het goed te doen!!

• 1Daphne15-04-2018

Nooit meer in dit smerige hostel

De kamer was erg vies met vlekken op het matras en op de dekens. De bedden maakte weg veel geluid en waren gammel. Als iemand zicht omdraait dan word de hele kamer wakker. Per verdieping waren er 2 douches en 2 toiletten die altijd smerig waren. Zo smerig dat we na een avondje stappen niet durfde te douchen. Het douche water liep namelijk niet weg en overal zaten bruine vlekken.. Gezien de smerigheid in de kamer en badkamers en kleine gammelen bedjes is het, het geld niet waard. Als je normaal wilt slapen en naar de wc wilt of douchen kan je beter ergens anders heen. Wij hadden liever in onze auto geslapen dan hier.

• 7Tukker1216-06-2014

Centraal gelegen hostel! Prima!

Hier verbleven voor een vriendenweekend met het voetbalteam (15 pers.). Het meest positieve van dit Youth Hostel is de ligging, nabij een mooi park en dicht bij het centrum! In het hostel zelf is het lekker rustig/geen gedrang. Echter mogen de kamers wel wat hygiënischer/beter gezien de prijs per nacht. De stapelbedden piepen/kraken erg en meerdere matrassen zitten onder mysterieuze vlekken. De sanitaire voorzieningen zijn prima. Meerdere douchecabines, wastafels en toiletten per verdieping, deze waren allen 'gewoon' schoon. Er is een mogelijkheid tot gratis parkeren auto/motor (beperkt aantal plaatsen). Het hostel ligt t.o. station en de bushaltes. De mensen zijn er erg gastvrij en laten de gasten rustig hun ding doen. Je krijgt er de wenselijke vrijheid en men doet niet moeilijk over van alles en nog wat. Het is er prima vol te houden voor één of enkele dagen. Door het hele pand zijn er mooie muurschilderingen, gemaakt door verblijvende reizigers uit de diverse landen.

• 8Mirjam03-02-2013

Portemonnee verdwenen.

We zijn met 13 meiden naar dit hostel gegaan. Schoon hostel en een prima ligging! Alleen: toen we vertrokken had ik mijn portemonnee met 250 euro onder mijn kussen laten liggen. Ik kwam er na 10 minuten achter en ben meteen terug gegaan. De schoonmaakster had inmiddels het beddengoed afgehaald en daarmee was ook mijn portemonnee verdwenen. Deze was nergens meer te vinden en het personeel vond het ook niet nodig om mee te denken waar deze kon zijn. De schoonmaakster hield het contact af toen ik haar hiermee confronteerde. Leuke weekend gehad alleen jammer van de 250 euro!

• 9pirates_cave22-08-2011

Verrassende aanrader...!!! Erg GASTVRIJ...!!!

Na een 4daagse busreis Praag op terugweg naar Nederland, in Duitsland in een uren durende file gestaan, met als gevolg te laat in Breda voor de laatste trein naar huis. Sta je dan tegen 01.00uur 'snachts met je dochter van 14, slapen in stationsrestauratie of....? Aangeklopt bij het YouthHostel, kunnen we hier een kamer krijgen? Tuurlijk kan dat, kom binnen!! Kregen een 4pers.kamer voor zn 2-en. Youth Hostel Breda: 18 kamers, 48/50 bedden, simpele inrichting, 2 verdiepingen. Iedere verdieping: 3 douchecabines, 3 wastafels, 4 toiletten, geen gedrang! Begane grond: woonkamer, tv, bar (geen alcohol), lounche, gratis internet, koffie 1,50, gratis parkeren auto/motor, t.o. station, bushalte, superontvangst, doen echt niet moeilijk!!, niet duur. Overal BRANDSCHOON: kamers, bedden, vloeren, douches, toiletten, beddegoed. Prachtige muurschilderingen/paintbrush door hele pand, gemaakt door verblijvende reizigers. Mochten we weer een keer de laatste trein niet halen, slapen we hier weer!!

Hostel Youth Hostel Breda info

Building information