Hotel Van der Valk Princeville

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag9°1°
Hotel Van der Valk Princeville
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Princeville voor je op een rij gezet:

372 reviews over Hotel Van der Valk Princeville in het Nederlands

Nooit meer

MwB
31-7-2018

Absuluut de minste vd Valk!

Man en ik waren er een weekend/nachtje tussenuit. Kamer was redelijk maar badkamer was voor mindervalide. Geen bad, geen douche maar 1 grote ruimte met alarm en douchestoel, erg romantisch. De badkamer konden we de volgend ochtend met trekker en handdoeken droog zien te krijgen. Ontbijt was beneden peil, lege broodmanden, kapotte broodrooster, geen verse jus, koude eieren en bloedchagerijnig personeel. Net reactie van vd Valk ontvangen: als ik nog een keer een kamer boek krijg ik een upgrade naar een superior kamer! Mits beschikbaar uiteraard! No way dat ik ooit nog hier naartoe ga. Trouwens we hebben 103 euro voor de kamer en 30 euro voor het ontbijt betaald. Absoluut niet vd Valk waardig. Zoek verder mensen, er zijn mooiere en leukere vd Valk hotels

Heel vriendelijk personeel, zonder uitzondering, dat alles doet om je blij te maken. Echt geweldig gastvrij en behulpzaam.

Kamers goed met goede badkamer - ook voor mindervaliden.

Eten was uitstekend. Alleen jammer van die airco die ontzettend koud stond afgesteld. Als die gematigder zou worden afgesteld zodat je vanaf 09.45 uur niet uit je kleren bibberde dan zou ons verblijf nagenoeg perfect geweest zijn. Ook het zwembad en bubbelbad waren een heerlijk extraatje voor het vakantiegevoel.

Wat een vreselijk uitzicht

Wilma
21-4-2018

Wij hebben verschillende van der valk hotels gehad en deze was toch echt de minste.De dames aan de balie waren vriendelijk en wij mochten al vroeg op de kamer.De kamer had uitzicht op een muur de kit randen op de badkamer niet schoon wij vonden zelfs nog een oorbel van de vorige mensen geen mini bar geen vriendelijk personeel bij het diner naar wel bij het ontbijt .Breda is een leuke winkel stad naar dit hotel wij .gaan niet meer terug

Direct boeken

Heerlijk!! Echt wel een aanrader...

Visser
1-3-2018

+ Erg vriendelijke mensen bij de receptie

+ Goed arrangement: wij hadden de Beste Binnenstad Actie. Echt waar voor je geld! Taxirit naar het centrum en weer terug was goed geregeld.

+ Heerlijk ontbijt en lekker diner.

+ Kamer verzorgd, schoon en ruim. Heerlijk ligbad in de badkamer.

+ Prachtig zwembad en mooie sportruimte.

- De bediening tijdens het diner was wat minder vriendelijk. Wij vonden het een beetje onpersoonlijk.

Angela
23-2-2018

Het hotel is echt super. Alles is aanwezig. Personeel is heel vriendelijk

fantastisch

Marleen
19-2-2018

geweldig hotel, goed uitgebreid ontbijt. Jammer dat het barbeque buffet al vol was toen we aankwamen. fijn terras achter het hotel. heerlijke sauna met zwembad

Een mooi hotel

Patje
14-1-2018

+ Goede service zo wel aan de telefoon als aan de balie bij het inchecken van ons verblijf / arregement.

+ Vriendelijk en behulpzame medewerkers aan de receptie & Restaurant .

+ genoeg aanbieding bij het ontbijt en avond eten .

+ Goed verzorgde WellNess / sport gelegenheid & en kleedruimte(s)

- Ligging van Kamer 216 ( 214/ 114 & 116 / 314 & 316 “ denkelijk “ ) uitzicht op de muur van nieuwgebouw .

- Probleem met de Sauna waarna 1:45 en 2x gebeld te hebben naar de receptie een medewerkster kwam kijken voor het Gemeld probleem. ( 1x gebeld zouden komen na drukte uicheckende mensen .....dus vergeten ) .

- kamer zelf stonk wat muf / rioolgeur ( schijnbaar nog ene klacht van ontvangen ) .

- bepaalde zitplaatsen in het restaurant erg krap ingedeeld .

fijn hotel

Ingrid van der Weerd
29-10-2017

Goed hotel, ontvangst was erg vriendelijk, wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte, de kamer was mooi en groot ook de badkamer was mooi en schoon, ontbijt was lekker met veel keuze, diner ook lekker op zaterdagavond konden we gebruik maken van een dinerbuffet en dat was erg goed verzorgd, ook nog even gezwommen en in de sauna geweest ook dat ziet er mooi uit, wij gaan zeker nog eens terug naar dit hotel.

Prima hotel!

Helene
11-8-2017

Prima hotel, mooie kamers, heerlijk zwembad. Bediening in restaurant erg goed, vooral iets oudere man met bril in restaurant, niks was teveel, super! 1 minpunt en dat waren de dames vd receptie, gewoon onaardig. Eerst 3x moeten bellen omdat wij een arrangement met familiesuite konden boeken, 3x kon het wel. Wij kwamen aan op 3-8 (16.00) mijn man heeft donsallergie dus ik vroeg om synthetisch dekbed, hebben ze niet dus manager erbij nee hebben we niet dus ik zei oh dat lijkt me sterk. Later bleek dat de kinderen wel onder synthetisch lagen, dus ik weer vragen... nou zei de dame dan ruil je toch dus ik zei nee hij kan geen veren op kamer verdragen dat is met allergie normaal. Deze dame liet zo goed merken dat wat ik vroeg teveel gevraagd was, zuchten dat ze achter de receptie weg moest, nee geen service aan de receptie, wel super service door kamermeisjes en restaurant.

Leona Broers, Front Office Manager, 28-8-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw review.

Erg jammer om te horen dat de dames van de receptie niet naar wens waren. We zullen dit in de vergadering meenemen.

Wel erg fijn om te horen dat de service in het restaurant en van de kamermeisjes wel als super is ervaren.

We hopen u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Leona Broers

Hotel Breda Princeville

Zalig genieten

Gino Van de Walle
16-2-2017

Wij hebben echt genoten van het winterarragement,alles was gewoon tiptop in orde.Bij de reservering hadden we wat extra bijbetaalt voor een exclusive kamer en dit is het echt dubbel en dik waard.Het ontbijt is gewoon maar alles is er,het diner superlekker!.Heel het hotel is echt netjes,de welness klein maar gezellig.We hadden al negatieve reactie's gelezen maar dit is onterecht.Je hebt gewoon alles om een paar dagen te relaxen.

Niki Fens-Mensen, Front Office Manager, 17-2-2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Graag zien wij u nogmaals terug in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Niki Fens-Mensen

Hotel Princeville Breda

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Princeville in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Princeville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.