Hotel Van der Valk Princeville

Hotel Van der Valk Princeville

7.4Goed

Nederland, Noord-Brabant, Breda

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Princeville voor je op een rij gezet:

414 reviews over Hotel Van der Valk Princeville

• 2019
    5Jim08-09-2019

Slecht hotel, mag de naam van der valk niet dragen

In tegenstelling tot alle andere van der valk hotels waar ik al geweest ben was dit echt een tegenvaller, niet van der valk waardig. Een suite geboekt die bij binnenkomst vies was, inprincipe netjes opgepakt door de dame van de receptie die het zelf is gaan schoonmaken. Uiteindelijk gaan eten, het vlees en de groente was kwalitatief gezien minder tot matig vergeleken met wat ik gewend was, daarnaast kregen wij ook nog eens koude friet geserveerd (echt koud). Normaliter ben ik gewend savonds gezellig een borrel met een hapje te doen, echter is na 22:00 de keuken volledig gesloten, dus ook geen bittergarnituren meer. Verder was de kamer (safari suite) redelijk, iets goedkoper maar daar kreeg je dan ook wat minder voor terug dus dat is nog te verklaren. Samengevat noooit meer maar vd valk breda.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Frank Vervoort26-08-2019

geweldig hotel

De klantvriendelijkheid is hier overal aanwezig. Toen ik een probleem met de fiets had, werd het vanuit de receptie binnen 10 minuten gerepareerd ! Maar het hotel zelf is ook prima : mooie en ruime kamer, leuke bar, mooi terras en heerlijk eten.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Fenna01-08-2019

Geweldig!

Het was echt perfect. We hadden de superior kamer met een bad, een balkon, smart tv en een mooie douche. Het hotel had daarnaast een mooi zwembad en heerlijk ontbijt. De ligging van het hotel was ook super. Je zit met de bus maar 6 minuutjes van het centrum af. Ook het personeel is vriendelijk en zelfs na 1 nacht vragen ze je al om nieuwe handdoeken. Ik zou niet weten waarom er negatieve reacties over dit hotel zijn, want het was perfect!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Boecx Marc16-06-2019

enorm geweldig

vertrek met een gerust hart want alles in er in orde. mooi kamers, lekker eten, gezellige bar en terras... vriendelijk personeel... leuke plaats om te fietsen...mooie natuur

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 5Kim10-06-2019

Mooie kamer, klantvriendelijkheid ver te zoeken.

Een lang weekend in hotel Breda verbleven in een superior kamer met open badkamer. Deze kamer zat naast de fitnessruimte en het zwembad wat enig overlast gaf (gasten die hun pasjes tegen onze deur aan hielden, op onze deur klopten of wij de deur van het zwembad konden openen, geen privacy bij het buiten zitten en bonkend lawaai van fitnessapparatuur). Ook stonk de douche behoorlijk, dit hebben wij zelf verholpen door een handdoek over de put te leggen. Gastronomie is onvoldoende. 3-gangen menu was op de 1e avond slecht 2e avond iets beter, telkens dezelfde bijgerechten (3 avonden hetzelfde: saai en smakeloos), onvriendelijke en chagrijnige bediening (1 jongen deed vreselijk z'n best!). Reservering voor tafel beide keren (moest bij receptie) niet goed doorgegeven aan restaurant waardoor we beide keren mooi te kijk stonden. Voor ons nooit weer dit hotel door de slechte klantvriendelijk. Helaas..

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Joke29-04-2019

Ongeïnteresseerde verantwoordelijke.

Bij het a la carte dinner voor € 30 wijn gedronken en een karaf kraanwater, voor het kraanwater werd € 2,25 op de rekening bijgeschreven. Dit bedrag pas later opgemerkt. Na inchecken op weg naar de kamer op de derde etage 15 minuten vast gezeten in de lift, na het bevrijden uit de lift werd er wat lacherig over deze voor ons vervelende situatie gedaan. Niemand van de leiding heeft ons hierover gesproken of excuses gemaakt.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Thijs Smetsers25-04-2019

Super hotel super aardig ontvangen bij aankomst mooie zwembad fijne bedden gewoon super kom kijken kom kijken

Gereisd met partner in maart 2019

• 2M de beer18-04-2019

Nooit meer

Gedateerde kamer met verroest douchescherm,vieze voegen en warm-koud op de wastafelkraan omgedraaid ,vlekken op vloerbedekking. Slechte bedden. Twee nachten niet geslapen. Zaterdag avond buffet nog nooit zo slecht meegemaakt! Weinig keus, gebakken vlees en vis in warmhoudbakken, biefstuk te goor, patat zoet slap, gatver, verder wat koude penne en een werkelijk afgekloven toetjes buffet. Een cijfer 1 is nog te veel dus een 0 Dat hier van der valk opstaat begrijp ik niets van! Zaterdag ontbijt een 8,zondag een 4 door slechte sortering en restjes van vorige buffetten Klacht oplossing ook slecht. Bieden etentje aan zonder overnachting. Is wel ff stukje rijden. Kortom als je voor je plezier gaat zijn er wel betere vd valk tevinden.

Ik zou die Valk eraf halen !!!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Oma Theya van Rutte01-04-2019

Topper!

Heel vriendelijk, prima service! Lekker zwembad en heerlijk eten!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 8Kitty Kettenes12-03-2019

Heel goed

Heel goed en goed verzorgd

Gereisd met partner in juni 2018

Hotel Van der Valk Princeville info