Hotel Sutor

HotelKleine hotelsWeer vandaag20°5°
Hotel Sutor

25 reviews over Hotel Sutor in het Nederlands

Met vrienden

Prima ligging, geweldige gastheer.

René
3-4-2018

Eigenaar is een geweldige gastheer. Snapt meteen wat er nodig is om het ons naar de zin te maken. Was voor ons bereid om op Pasen extra vroeg ontbijt te serveren, omdat we aan de start van een fietstocht moesten zijn.

Het hotel ligt prima in het centrum en is daardoor in het weekend misschien wat gehorig. Kamer zijn eenvoudig maar voldoen. Parkeren met de auto is een avontuur!

Top locatie

Scooterspot
3-6-2016

Is een super leuk hotel. Gastheer is top. Geen overlast van anderen in gehad.

Team scooterspot

Ontzettend leuk!

Joep
12-4-2016

De ligging is echt perfect! Klein en leuk hotel met heerlijk ontbijt. Wij kwamen pas heel laat aan 's avonds maar dit was geen probleem, we konden inchecken in gezellige Ierse pub wat bij het hotel hoort. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Centraal gelegen net hotel

palafima
10-3-2015

Strak in centrum gelegen. Wellicht vantevoren informeren ivm aanrij route aan doodlopende straat. Vriendelijke ontvangst en nette kamer. Kleine minpunten; redelijk gehorig door houten vloeren en ontbijt was minimaal voor 9,50 pp

Helemaal Top

jacqueline
5-3-2014

Wij zijn in dit hotel te gast geweest tijdens Carnaval. Dit doen wij al jaren maar dan in een ander hotel. Dit hotel is super. Ja je moet je melden bij het cafe aan de overkant. Maar daar weten ze dat je komt en je voelt je welkom. Het hotel is gedateerd maar wat wil je in de binnenstad van Breda. Wil je dat niet moet je een kamer boeken buiten het centrum voor de dubbele prijs. Kamer is super schoon. Hotel zeker niet gehorig (zelfs met carnaval niet). Bedden helemaal top (zelfs voor een hernia patient). Echt helemaal geweldig. Wij komen graag nog terug, sterker nog we hebben al gereserveerd voor volgend jaar. Sorry mensen als jullie hier iets over te klagen hebben, dan zeg ik blijf lekker thuis

Vreselijk

Annelies
10-11-2013

Wij waren in juli 2012 te 'gast' in dit hotel. Van alles wat werd beloofd op de website is het enige ware de ligging. De ontvangst was een briefje op de zijdeur om de sleutel op te halen bij de Irish Pub. Bij de boeking hadden we aangegeven dat we met 2 dames van 83 en 85 graag een kamer hadden zo mogelijk op de laagste verdieping. We kregen 2 kamers op de hoogste verdieping. Eén kamer was redelijk maar de andere kamer was ronduit goor, smerige vloerbedekking, kapotte toiletdoorspoeler (mooi gecamoufleerd met een doos tissues erop), geen haakjes op de badkamer. Geen spiegel op de kamer maar slechts de lijmresten op de muur. Uitzicht op het balkon van studenten met alleen maar lege bierkratten. Het ergst van alles was dat er totaal geen licht was op de trap van de 1e naar de 2e verdieping!!! Stikdonker over een smalle trap naar boven! Het ontbijt was ontzettend karig. Precies afgemeten en alleen harde broodjes (2 pp). In de schaal met 'vers' fruit zaten vele fruitvliegjes.

Zeer centraal in het centrum

Miranda
24-6-2013

Eenvoudig hotel, maar van alle gemakken voorzien. Schoon. Vriendelijk personeel. Handig een 3-persoonskamer voor een gezellig vriendinnenweekend. Om de hoek van de Grote Markt.

Vriendelijk personeel. Heerlijke plek in het centrum.

Prijs / kwaliteit een aanrader.

Wij hebben geen ontbijt genomen, maar was wel mogelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar

Cindy Tromp
18-4-2013

Afgelopen weekend 2 nachten in Hotel Sutor geweest in het gezellige Breda. De ligging van het hotel is super!!

Goed ontvangen in de Ierse pub om in te checken. Goede kamer, was schoon en netjes. Heerlijke bedden en het ontbijt was eenvoudig maar goed.

Super!

frank
13-4-2013

Wat hebben wij een super citytrip gehad! Ontvangst in het hotel was heel vriendelijk. Hotel was netjes en mooi. Schone badkamer wat ik altijd heel belangrijk vind.

Personeel helpt je goed als je vragen hebt. Avondje pub was ook top!

Graag tot de volgende keer

We hebben een aantal aanbieders voor Sutor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sutor in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sutor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.