Hotel Stadshotel De Klok

Kleine hotelsWeer vandaag6°1°
Hotel Stadshotel De Klok
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Stadshotel De Klok voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Stadshotel De Klok in het Nederlands

Prima hotel, gezellige Brabantse sfeer, leuk cafe!

boer konijn
10-1-2018

Het is 700m van het station, mocht je met de trein arriveren in Breda.

Zeker nog vaker terug

Linda en priscilla
19-11-2017

Top locatie heerlijk bed geen geluidsoverlast, lekker eten,vriendelijk personeel.

Min punt geen föhn en geen spiegel op de kamer

fijn hotel in hartje Breda

Bernadette
13-3-2017

fijn hotel aan de Grote Markt, prettige kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel

Twijfel je,gewoon boeken!

Maaike
3-3-2017

Goed:

- Locatie !!!!!!

- Netjes,sfeervol en schoon.

- Goed vriendelijk personeel

- Hotel is een goed voorbeeld voor andere hotels, kunnen ze nog wat van leren.

Punten ter verbetering:

Likje verf hier en daar, maar verder helemaal niets!

Ter info:

- Op vrijdag is er markt welke heeeeeeeeeel vroeg word opgebouwd. Als je aan de voorzijde slaapt is dit best heel erg goed te horen, maar dat weet je op zo'n locatie.

uitstekend

fam Jacobs Vlassenbroeck uit België
5-1-2017

+Vriendelijk onthaal aan een kleine charmante receptie, mooie moderne kamer met 3 bedden, badkamer prima. Hebben er ook 3x gegeten en dit was meer dan uitstekend. Iedereen is er super vriendelijk, wat je ook vraagt.

- Was even raar dat je voor de receptie door het restaurant moet.

Steile kleine trappen (lift is er ook) het heeft wel zijn charmes bij dit type .

langs voorkant nachtlawaai en laden, lossen vrachtwagens op de morgen.

Leuk hotel op perfecte lokatie!

Mirjam
17-9-2016

Leuk, sfeervol hotel midden in het centrum. Kamer was ruim en schoon. Bedden waren prima evenals het sanitair. Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Absoluut een aanrader voor een weekendje Breda, zeker als je wilt shoppen en uitgaan.

Fijn hotel

Trudy
12-6-2016

Zeer vriendelijk personeel, schone kamer.

We hadden de kamer met balkon en uitzicht op de grote markt. Geen last gehad van lawaai, ondanks dat het een uitgaansnacht was en warm weer. Het hotel zelf is wel gehorig, dus als er mensen thuiskomen van uitgaan, dan hoor je dat. Maar dat weet je, dus niet over zeuren. Daarna was het snel weer stil.

Ontbijtbuffet was prima, met croissants, vers gebakken brood.

Enige nadeel was de rioollucht uit de easydrain in de douche. Lijkt me makkelijk te verhelpen.

Het hotel is niet heel geschikt voor invaliden, de lift komt niet overal.

Schoon hotel en goede sfeer.

Familie Bakker
21-5-2016

Prima ligging, leuk terras en lekker eten. Zeer vriendelijk personeel. Niets was teveel. Mooie kamer en prima bedden.

Zeker voor herhaling vatbaar. Geen minpunten ontdekt.

Schoon hotel en vriendelijk personeel

fmav
29-3-2016

Mooie net gerenoveerde kamers, dus het was netjes en schoon. Personeel was supervriendelijk. Ligging midden in het centrum, dus heel handig en gezellig. Je hoort wel dat je in het centrum zit, maar mij stoorde dat absoluut niet. Gezellig restaurant erbij met heerlijk eten. Personeel doet erg zijn best en je merkt dat ze er voor hun plezier werken.

Prima voor een nacht

Grevelingen
28-3-2016

Centrale locatie; gedateerde entourage; vriendelijk personeel; ontbijt inbegrepen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadshotel De Klok in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadshotel De Klok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.