Hotel Stadshotel De Klok

Hotel Stadshotel De Klokstersterster

9.2Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Breda

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Stadshotel De Klok voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

43 reviews over Hotel Stadshotel De Klok

• 2018
    10boer konijn10-01-2018

Prima hotel, gezellige Brabantse sfeer, leuk cafe!

Het is 700m van het station, mocht je met de trein arriveren in Breda.

Alleen gereisd in januari 2018

• 2017
    10Linda en priscilla19-11-2017

Zeker nog vaker terug

Top locatie heerlijk bed geen geluidsoverlast, lekker eten,vriendelijk personeel. Min punt geen föhn en geen spiegel op de kamer

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Bernadette13-03-2017

fijn hotel in hartje Breda

fijn hotel aan de Grote Markt, prettige kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Maaike03-03-2017

Twijfel je,gewoon boeken!

Goed: - Locatie !!!!!! - Netjes,sfeervol en schoon. - Goed vriendelijk personeel - Hotel is een goed voorbeeld voor andere hotels, kunnen ze nog wat van leren.

Punten ter verbetering: Likje verf hier en daar, maar verder helemaal niets!

Ter info: - Op vrijdag is er markt welke heeeeeeeeeel vroeg word opgebouwd. Als je aan de voorzijde slaapt is dit best heel erg goed te horen, maar dat weet je op zo'n locatie.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9fam Jacobs Vlassenbroeck uit België05-01-2017

uitstekend

+Vriendelijk onthaal aan een kleine charmante receptie, mooie moderne kamer met 3 bedden, badkamer prima. Hebben er ook 3x gegeten en dit was meer dan uitstekend. Iedereen is er super vriendelijk, wat je ook vraagt.

• Was even raar dat je voor de receptie door het restaurant moet. Steile kleine trappen (lift is er ook) het heeft wel zijn charmes bij dit type . langs voorkant nachtlawaai en laden, lossen vrachtwagens op de morgen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• Oude reviews

9Mirjam17-09-2016

Leuk hotel op perfecte lokatie!

Leuk, sfeervol hotel midden in het centrum. Kamer was ruim en schoon. Bedden waren prima evenals het sanitair. Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Absoluut een aanrader voor een weekendje Breda, zeker als je wilt shoppen en uitgaan.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Trudy12-06-2016

Fijn hotel

Zeer vriendelijk personeel, schone kamer. We hadden de kamer met balkon en uitzicht op de grote markt. Geen last gehad van lawaai, ondanks dat het een uitgaansnacht was en warm weer. Het hotel zelf is wel gehorig, dus als er mensen thuiskomen van uitgaan, dan hoor je dat. Maar dat weet je, dus niet over zeuren. Daarna was het snel weer stil. Ontbijtbuffet was prima, met croissants, vers gebakken brood. Enige nadeel was de rioollucht uit de easydrain in de douche. Lijkt me makkelijk te verhelpen. Het hotel is niet heel geschikt voor invaliden, de lift komt niet overal.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Familie Bakker21-05-2016

Schoon hotel en goede sfeer.

Prima ligging, leuk terras en lekker eten. Zeer vriendelijk personeel. Niets was teveel. Mooie kamer en prima bedden. Zeker voor herhaling vatbaar. Geen minpunten ontdekt.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9fmav29-03-2016

Schoon hotel en vriendelijk personeel

Mooie net gerenoveerde kamers, dus het was netjes en schoon. Personeel was supervriendelijk. Ligging midden in het centrum, dus heel handig en gezellig. Je hoort wel dat je in het centrum zit, maar mij stoorde dat absoluut niet. Gezellig restaurant erbij met heerlijk eten. Personeel doet erg zijn best en je merkt dat ze er voor hun plezier werken.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8Grevelingen28-03-2016

Prima voor een nacht

Centrale locatie; gedateerde entourage; vriendelijk personeel; ontbijt inbegrepen

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

2 tips over Hotel Stadshotel De Klok

• Linda, 14-10-2012

Casino op 10 min. loopafstand, leuk avondje uit. Bij droog weer hadden we zeker de stadswandeling gedaan.

• Chris, 20-11-2009

Ideale locatie midden in de stad. Op een steenworp afstand van alle uitgaansgelegenheden.

0 vragen over Hotel Stadshotel De Klok

• Soort gerechtenLunchpakketten