NederlandNoord-BrabantBredaHotels BredaHotel Premiere Classe Breda

Hotel Premiere Classe Breda

NederlandNoord-BrabantBreda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Premiere Classe Breda voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 11 reviews

4.5MatigScore uit 11 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Premiere Classe Breda

• 2Claudia08-02-2018

Nooit meer terug

Ik zocht met een vriendin een hotel in de buurt van het centrum voor een nachtje. Dit was niet helemaal gelukt, maar dat was geen erg probleem. Wat wel een probleem was zijn de kamers. Ontzettend vies, zelfs bloed in de douche! Personeel zei amper een woord en we konden ook geen lift vinden. Heel erg vies de kamer vind het zelfs dit lage bedrag niet waard.

• 8Ms. Groenendijk01-05-2016

Het was fantastisch, prachtige kamer, goed ontbijt

Ik vind de service daar echt uitstekend. Het ontbijt is lekker uitgebreid. De kamers zijn fris en schoon. Altijd netjes opgeruimd. Voldoet aan zijn eisen. Het is echt een van mijn favorite hotels :)! Ik raad deze hotel echt aan als je voor service en klantvriendelijkheid gaat. Ik ben van plan om daar vaker te komen rusten.

• 2Suus12-12-2015

nooit meer!

kamer was oud, klein, vond het niet schoon, vies douche gordijn.Er hangt buiten een bord met de vraag stilte vanaf 22:00. helaas enorm veel geluidsoverlast, zowel in de gang, buiten, kamers boven en beneden.. vreselijk! 't ontbijt was voor 6 euro echt wat achteraf geserveerd.. wat bruin en wit brood, grote stukken stokbrood.. er stonden 2 sap machine's, leek mijns inziens op een chemische substantie.. plak ham/kaas.. niet byzonder..

• 3MaCa23-08-2015

Nooit meer

Goed ontvangen,'s avonds lekker gegeten in het restaurant, Karige kamer,2 bedden,een tafeltje en een stoel,bloed op de vloer,smerige wc/douchekamer Overlast gehad van de jongeren die van 7 uur savonds tot 4 uur 's nachts overlast zorgde met hun geroep en getier, E bij het ontbijt slecht behandeld als of we min waren omdat we ontbijt hadden genomen van 6 euro i.p.v. 11,50. Het brood was oud en droog,keuze wit/bruin brood,croissant,grof gesneden stokbrood,ham/kaas,jam en hagelslag,waterige koffie en fruitsap waarschijnlijk uit een pak,zo zoet!!!!

• 1Gerie Tadema22-12-2014

Onveilig en niet goed schoon

Wij hadden waarschijnijk de pech dat naast ons een Poolse hashdealer zat. De hele gang stonk naar wiet, er werd 's avonds en 's nachts regelmatig (hard) op de deur geklopt. Toen mijn zoon om 10:00 uur even over de gang rende snauwde de buurman boos "Shut the hell up!!". Aangezien deze man ook meerdere keren met een duistere blik keek, hielden wij onze deuren goed gesloten. Geen prettig gevoel, zeker niet voor mijn zoon (12). Op zich voor de prijs prima kamers, wij hebben niet veel nodig. Maar als er niet gerookt mag worden volgens de huisregels, zorg dan ook voor controle. Naast onze blowende buurman met zijn vriendjes, zagen wij ook steeds mannen voor de ramen zitten roken. Duidelijk te zien met het licht aan. Daarnaast heb ik een lamp boven het bureau maar even van alle stof ontdaan, omdat ons eten eronder stond en stond er schimmel op de doucheventilator (zie foto). Het goedkopere ontbijt (wel vriendelijke dame) bevatte de slechtste koffie die ik in jaren heb geproefd. Niet nodig!

• 1A.M.Baas31-08-2014

nooit meer dit hotel

Ivm ziekenhuis opname man en dochter een kamer geboekt voor 2 nachten,De prijs is goedkoop maar de kamer was echt niet schoon de douche zelfs vies Hebben eenandere kamer gehad die was redelijk schoon..De tweede nacht veel herrie en overlast vaan jonge lui ( Hocky club ) .Het ontbijt was niet goed mijn man eet niet zo veel dus de minder luxe gekozen .De boterhammen en croisants waren droog en oud de ham zag er niet fris uit en de koffie kwam uit een kan.Arrogante dame wees de weg naar de Goedkope kant. Al heb je geboekt voor een goedkoper ontbijt je mag dan toch wel een normale boterham verwachten . De ligging ten opzichte van het ziekenhuis was perfect. Wij willen nooit meer hier overnachten

• 8Lieske03-09-2013

Voor die prijs een zeer goede keuze!

Goede overnachting gehad in Premiere Classe Breda. Check in bij naastgelegen hotel Campanle. Zeer vriendelijk en behulpzaame dame achter de receptie. Kamer klein maar functioneel en schoon. Onze dochter vond het heel gezellig om in het bed boven ons te liggen! 's avonds even een hapje gegeten in het restaurant. Prima, gezellig en niet duur. Ook in de ochtend hebben we lekker ontbeten. Ontbijt eenvoudig maar prima maar gewoon goed voorde prijs die je er voor betaald. Kortom, Wij vonden het een prima hotel op weg naar zuid Frankrijk. O ja en de afgesloten parking is ook erg fijn! Al onze vakantiebagage was veilig!

• 2R.Platjouw01-08-2013

Is dit een hotel ?

Wij zijn in dit hotel 2 dagen geweest omdat we voor onze dochter in Breda een kamer in moesten richten. Het gevoel wat wij kregen bij dit hotel was meer een gevangenis gevoel. Kamer zeer klein met een kunststof douche unit op je kamer, in de unit een super kleine douche waar bijna geen water uit kwam. Ik wist niet dat dit in Nederland nog bestond. Mijn advies zoek echt iets anders. het uitzicht vanuit de kamer was de zijkant van een loods.

• 8Wiels27-04-2011

Prima.

Basic hotel, nette slaapplek en meer niet. Een normaal bed, een douche en een super strakke prijs. Ideaal voor een paar dagen Breda. Met de taxi ben je voor een paar euro in het centrum van de stad!

• 8Richard07-07-2007

receptie 24 uur open, weinig geld, 50 euro voor 2 of 3 personen. Bar open tot officieel 01.00 uur maar voor een leuk fooitje ook tot ongeveer 2 a 3 uur drinken te verkrijgen, vriendelijke nachtportiers.

Hotel Premiere Classe Breda info

Facilities