Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Breda

26 reviews over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Breda in het Nederlands

Zeer goed

Hidde Wisselink
29-9-2017

Prima vertoefd in het hotel, vriendelijk personeel dat erg graag een stapje extra doet.

We vonden het personeel zo behulpzaam en vriendelijk.

Ontbijt heerlijk met verse sap krijg je niet in elk hotel.

Kamers wat gedateerd daar in tegen wel een heerlijke grote doucheruimte.

Een aanrader dus.

Verrassend en prima.

Nicole
24-5-2017

Wat betreft glutenvrij niet veel keus bij het ontbijt.

Lekker

M.pijnenburg
6-4-2017

Lekker gegeten en vriendelijke bediening, minpuntje niet iedereen aan tafel (8 personen) werd tegelijk bediend, soms moest 1 persoon zo lang wachten dat de anderen al bijna klaar waren

fantastisch

F.G.A.M. de Schepper
16-4-2016

Het diner was uitstekend, ster waardig en de bediening van de leerlingen was erg goed, attent, vriendelijk, behulpzaam. De slaapgelegenheid goed en het ontbijt idem dito.

Wellicht verdient het aanbeveling om tijdens het ontbijt een klein afvalbakje op tafel te zetten om de eierschalen , het theezakje, kortom afval in te deponeren.

We hebben erg genoten van ons verblijf op jullie leerschool en zullen zeker nog eens terugkeren.

Prima hotel met vriendelijk, enthousiast personeel

Karin
2-4-2016

Heerlijke en uitgebreide lunch, prima diner, fijne en stille hotelkamers en enthousiaste bediening!

Top plek

Christina en Robert
22-1-2016

Dit is echt een aanrader

Mooie kamer lekker groot.

Lekker rustig

Thuis gevoel

Electro Calorique Systems BV
9-10-2015

Zakelijk een aanrader, wij maken er al jaren graag gebruik van!

Voor herhaling vatbaar.

postannelies
25-5-2014

De Rooi Pannen is een opleidingshotel, maar dat was aan de service en bediening niet te merken. We zijn hierover zeer tevreden.

Fietsarrangement Rooi Pannen

Ron en Nicoliene
19-5-2014

Wij hebben gebruik gemaakt van het Fiets Arrangement De Rooi Pannen.

Ontvangst in de RP Eindhoven met koffie en gebak, fietsen naar RP Tilburg daar de lunch gekregen en door naar RP Breda.

Hartelijk ontvangst en vriendelijke bediening. Mooie ruime kamer met goede bedden. Heerlijk eten! De leerlingen zijn enthousiast en staan graag voor je klaar. Dit is zeker een aanrader voor een kort uitstapje. Jammer dat het niet in het weekend kan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Breda in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Breda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.