Hotel Nouveau van Ham

Heerlijk bed

Smerige kamers

Rene
29-12-2016

Kamers waren zeer slecht schoongemaakt, veel stof, haren en etensresten op beide kamers. Onder het bed het ergst. Omdat wij dit bij de incheck nog niet gezien hadden maar pas toen we rond middernacht naar bed gingen was er geen enkele sprake van compensatie. S ochtends een medewerkster meegenomen om te laten zien en de hele dag de eigenaar nog niet gehoord, moest hier weer zelf achteraan.

Perfect!

Mark de Jong
4-10-2016

Hotel Nouveau van Ham is een prima hotel op de perfecte locatie.

Je moet wel tegen 'stadsgeluiden' kunnen, het is vrij gehorig qua uitgaanspubliek, maar dat vonden wij niet erg. Het personeel is aardig, de kamers zijn perfect en het ontbijt is heerlijk. Echt een aanrader voor een weekendje Breda!

We hebben een aantal aanbieders voor Nouveau van Ham voor je op een rij gezet:

niet goed, is niet aan de orde.

prima ontvangst, prima kamer, prima bed.

heerlijk bijzonder ontbijt.

De centrale ligging is een plus; gerenoveerde kamers met moderne inrichting; de kamers zijn echter heel erg klein en de bedden ook erg krap; het hotel pretendeert suites te verhuren, maar de prijs van 120 ex ontbijt per nacht vind ik erg hoog voor zulke kleine eenvoudige kamers. Helaas ook lawaaiovest.

Absolute aanrader voor diner

paul balvers
31-12-2014

Via bon een 3 gangen diner. Heerlijk gegeten, prima bediening en het tafeltje naast ons met 2 kleine kinderen werd ook super kindvriendelijk behandeld.

Geen aanrader

Peter
25-8-2014

Gegeten met een bon. Waarde 34,50 kosten 17,-. Geen amuse vooraf en het eten was 34,50 niet waard. Misschien wel 17euro. Ik was met vrienden, die ik tracteerde, maar wilde een gezellige avond houden. Niet ter plaatse gereclameerd.

Ik ben vandaag, samen met mijn vriend, voor de eerste keer bij het ''nieuwe'' van Ham geweest. De verbouwing van het pand en de nieuwe kaart heeft ons erg verrast, het is bijna niet meer terug te herkennen. De clubsandwich en de verse jus waren heerlijk en de bediening was top. We gaan er nu zeker weer vaker heen!

Super leuke tent geworden na de broodnodige verbouwing!

Eindelijk een frisse wind door die oude meuk. Wat betreft het uitzicht zit je nergens anders beter. Wel jammer dat de hotelkamers niet zijn meegepakt met de verbouwing maar voor 60 euro voor 2 pers. zit je wel in een schone simpele kamer hartje centrum Breda. Vriendelijk personeel en het eten is goed! Lekkere hapjes en speciaal bieren. Voor een weekend is het een echte aanrader maar langer dan 2 nachten zou ik het niet snel doen.

Leuk hotel

Tanja en Erik
26-1-2014

Prima hotel, prijs kwaliteit is prima en de ligging is fantastisch! Je zit gelijk in het centrum en dus overal dichtbij. Vriendelijk personeel en een goede keuken. Komen zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Nouveau van Ham voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nouveau van Ham in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nouveau van Ham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.