Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

9.2Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Breda

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

• 10Cees en Beja20-09-2019

Voorbeeld Hotel voor Nederland. Alles klopt.

Fantastisch hotel. Mooie kamers waar alles klopt. Hygiëne top. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Eten bij Liefdegesticht was formidabel. 100% aanrader voor wi3 naar Breda wilt gaan en optimaal wil genieten.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Borg niet retour??28-07-2019

Borg niet retour??

Het is een prachtig hotel met goede bedden. Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt (te prijzig voor kleine eters). Waar ik me erg aan stoor is dat ik bij aankomst borg heb moeten betalen van 50euro en dat ik deze nog niet terug heb ontvangen. Het is nu al langer dan 4 weken geleden. Heb al meerdere pogingen per mail gedaan maar dan wordt je weer doorverwezen naar een ander mailadres.Zal vd week telefonisch contact opnemen. Maar het blijft een slechte zaak dat ik er zo achteraan moet gaan... hoeveel mensen denken er niet meer aan en krijgen misschien ook hun borg niet retour?

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Elly15-07-2019

PERFECT IN ALLES

Fantastisch hotel, midden in de stad, geweldige kamers, perfect uitgebreid ontbijt, dineren in stijl, aardig personeel. In het kort : P E R F E C T

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Geerd Maeijer20-05-2019

Unieke en zeer positieve ervaring!

Een uitstekend en zeer bijzonder en uniek vormgegeven tophotel in het centrum van Breda. Perfecte en gastvrije service met bovendien een top-restaurant! Beslist een eersteklas aanrader!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Marjon en Yvonne24-02-2019

Echt heel goed en mooi!

Ligging is perfect, heel dicht bij centrum de grote markt. Ontzettend vriendelijke medewerksters, en supervicer. Ze hebben mij heel goed geholpen toen bleek dat ik was bestolen door zakkenrollers. Daarna nog zelfs een mooie fles wijn ontvangen omdat ze het zo vervelend vonden dat we dit op onze aankomstdag gelijk was gebeurd! Prachtige kamer, heel schoon en super netjes. Bedden zijn ook heel goed!! Kortom, zeer de moeite waard.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9B. Zijlstra03-02-2018

Mooi hotel met goeie sfeer

Dit is een erg fijn hotel met een goeie sfeer. Het interieur is mooi en de ontbijtzaal is overweldigend, omdat het uitkijkt op de kerk. Verder is het personeel erg aardig. Behalve in de ontbijtzaal, hier werd niet helemaal goed gereageerd toen ik na 10 minuten vroeg wanneer ons omelet gebracht zou worden. Later is er excuus gemaakt vanuit de receptie via de mail, nadat ik het in de recensie heb geschreven. Dit getuigd wel van klasse vind ik. Het is zeker een aanrader dit hotel.

Nadia, Team Hotel Nassau Breda, 20-02-2018

Bedankt voor de mooie review. Wij verwelkomen u graag nog eens in ons hotel.

Gereisd met partner in december 2017

• 10Carolien04-01-2018

Fantastisch!

1. Het hotel heeft een topligging, pal in het centrum
    2. De architectuur en inrichting zijn fantastisch. Over de verbouwing werd erg goed nagedacht, je ontdekt voortdurend prachtige details zoals de kruisbogen in de kapel die in hun oorspronkelijke staat behouden zijn gebleven. Prachtige combinatie oud - nieuw.
    3. Het personeel is jong, maar bijzonder hulpvaardig en uiterst beleefd. Ook een ongedwongen praatje kan er tussendoor af, erg fijn. We kregen een gratis upgrade en er werd erg veel moeite gedaan om ons -in een quasi volzet hotel- een andere mooie kamer aan te bieden nadat we vaststelden dat de vorige gasten op de kamer gerookt hadden tegen de huisregels in.
    4. Het diner 's avonds is een aanrader. Misschien prijzig, maar absoluut zijn geld waard.
    5. Het hotel is erg groot, zeer veel kamers, maar er werd bij de inrichting veel rekening gehouden met de akoestiek.
    6. Als je gebruik maakt van de hotelparking, wordt je wagen netjes opgehaald en afgeleverd.
    7. Wanneer je vroeger incheckt dan voorzien, krijgt elk bagagestuk een apart labeltje en wordt alles in bewaring genomen voor je.
    8. De kamers (suites) zijn bijzonder ruim, de bedden erg comfortabel.

Wij komen graag terug, en raden dit tophotel zeker aan!

Beste Carolien,

Hartelijk dank voor je prachtige review! Het is fijn om te horen dat alle elementen van ons hotel jullie goed zijn bevallen.

Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien in Breda.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 2017
    10Franky G.10-12-2017

fantastische ervaring

Zeer goed hotel met ideale ligging om Breda te bezoeken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en hebben genoten van het 4 gangen-diner. Bij het ontbijt was alles aanwezig(zeer uitgebreid)en dit in een fantastische omgeving van de kapel. Zeer ruime en comfortabele bedden. Zeer proper. Komen zeker nog terug!!

Beste Franky,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een mooie review achter te laten. En wat fijn om te horen dat jullie een prettig verblijf bij ons hebben gehad!

Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien.

Gereisd met partner in december 2017

• 2RSU06-11-2017

Nooit meer...

Jammer, jammer, jammer... Prachtige locatie, aardige kamers, ervaring teleurstellend, zéér teleurstellend. Het begon bij de ontvangst. Er stond een groep te wachten voor de receptie zonder gebruik te maken van de receptie, waardoor het dringen was en geen enkele vorm van privacy was. De baliemedewerkers deden er zeer luchtig over en na het beleefd aangekaart te hebben, werd er niets aan de situatie veranderd. Jammer, want het gedeelte bij de aangrenzende bar was leeg en had genoeg ruimte. Gebruik gemaakt van de valet parking. Nog getwijfeld, maar door afspraken uiteindelijk toch gedaan. Kamer was ruim en schoon, waterdruk douche twijfelachtig, bed lag goed. En toen kwam de grootste domper op het verblijf. Uitgecheckt, auto werd gehaald, in plaats van fatsoenlijk op de stoep voor de deur stond de auto voor driekwart op de weg geparkeerd door de medewerker van het hotel en ja hoor BINGO! Schade op de auto. Altijd vervelend, maar kan gebeuren. Netjes te woord gestaan door een medewerker en afgesproken dat er de volgende dag gebeld zou worden door het hotel over hoe de schade verder af te handelen. Er werd aangegeven: "We zijn verzekerd, dus maakt u zich maar geen zorgen". De volgende dag werd een paar dagen later. En schade afhandelen? Helaas, een mededeling dat de medewerkers allemaal van niets wisten en de camera in de garage ook niet liet zien dat daar de schade was ontstaan. Uiteraard stond de route naar de garage niet op beeld. Ook was de auto toch echt zonder die schade aan de hotelmedewerker overgedragen. Dat wordt ook niet ontkend, dus ik zou de dag erna weer teruggebeld worden. De dag erna niets gehoord. Uiteindelijk na vijf dagen maar weer zelf gebeld. En weer ijskoud de mededeling dat de schade niet vergoed gaat worden. Zeer bijzondere manier van omgang. Lomp, afspraken over terugbellen niet tijdig nakomen, in de rede vallen tijdens het telefoongesprek, geen algemene voorwaarden op de website terug te vinden over valet parking. Hier komen we dus nooit meer terug.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 4Trouwnacht verknalt29-09-2017

Never again!!

Na ons trouwfeest afgezet bij dit mooie Hotel. Alles zag er netjes uit. Bij de Balie aangekomen konden we de kamer niet op. Zelf met telefoon van de receptie moeten bellen. Uiteindelijk na een uur mochten wij een kamer in. Heel erg fijn.

Verder is het toch wel zo netjes dat er ook wordt vermeld dat er een ontbijt bij zat, ook dit werd ter plaatse niet doorgegeven.

Wat mij het meeste stoort is:

dat er totaal geen medewerking van desbetreffende baliemedewerker was. Dat er ook totaal geen inlevingsvermogen was om een kamer vrij te geven zodat de bruid in ieder geval al een kamer in kon.

Het vervelende van dit verhaal is dat alles was geregeld en via de mail bevestigd was met mijn zwager.

Een kleine verontschuldiging had op zijn plaats geweest en een eventuele vergoeding tov gemiste ontbijt in de vorm van een verlate lunch had mooi geweest.

Gereisd met partner in oktober 2016

0 tips over Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

1 vraag over Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

• Marco, 19-02-2018

Hier zien ze ons nooit meer terug.

Na binnenkomst Liefdegesticht voor een drankje en hapje werd ons meteen de deur gewezen! Honden zijn niet toegestaan, werd ons gezegd ( wij hadden een klein hondje bij ons). Mensen let op! Bij de hotelinfo staat vermeld dat huisdieren toegestaan zijn. Niet dus!

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
    • De staf spreektEngels, Nederlands
    • HuisdierenOp aanvraag
    • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Terras
    • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking