Tijdelijk €25 aanbetaling

Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 23 reviews

8.1FantastischScore uit 23 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

• 8Karin24-10-2020

Netjes

Mooi hotel, jammer dat men de gasten niet verplicht om bij het lopend buffet en rondlopen in eetzaal mondkapje te dragen, bij dit dringende advies voelen mensen zich totaal niet verantwoordelijk ook een ander te beschermen. Jammer dat er geen deur in badkamer zit, verder verblijf prima!

• 8Fam. Basten01-12-2019

Prachtig hotel maar enkel om te slapen

Prachtig hotel gelegen in hartje Breda. Goede kamers. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Groot nadeel: Prijzen van drankjes, ontbijt en diner echter totaal buiten proporties. Ontbijt 2 pers €50 en 2 drankjes in de bar €25.
    Gelukkig veel hippe tentjes voor ontbijt & lunch in directe omgeving. Bijv yoghurtbarn ( ontbijt) en Oma (voor lunch ) zijn echte aanraders.

• 10Cees en Beja20-09-2019

Voorbeeld Hotel voor Nederland. Alles klopt.

Fantastisch hotel. Mooie kamers waar alles klopt. Hygiëne top. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Eten bij Liefdegesticht was formidabel. 100% aanrader voor wi3 naar Breda wilt gaan en optimaal wil genieten.

• 7Borg niet retour??28-07-2019

Borg niet retour??

Het is een prachtig hotel met goede bedden. Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt (te prijzig voor kleine eters). Waar ik me erg aan stoor is dat ik bij aankomst borg heb moeten betalen van 50euro en dat ik deze nog niet terug heb ontvangen. Het is nu al langer dan 4 weken geleden. Heb al meerdere pogingen per mail gedaan maar dan wordt je weer doorverwezen naar een ander mailadres.Zal vd week telefonisch contact opnemen. Maar het blijft een slechte zaak dat ik er zo achteraan moet gaan... hoeveel mensen denken er niet meer aan en krijgen misschien ook hun borg niet retour?

• 10Elly15-07-2019

PERFECT IN ALLES

Fantastisch hotel, midden in de stad, geweldige kamers, perfect uitgebreid ontbijt, dineren in stijl, aardig personeel. In het kort : P E R F E C T

• 9Geerd Maeijer20-05-2019

Unieke en zeer positieve ervaring!

Een uitstekend en zeer bijzonder en uniek vormgegeven tophotel in het centrum van Breda. Perfecte en gastvrije service met bovendien een top-restaurant! Beslist een eersteklas aanrader!

• 10Marjon en Yvonne24-02-2019

Echt heel goed en mooi!

Ligging is perfect, heel dicht bij centrum de grote markt. Ontzettend vriendelijke medewerksters, en supervicer. Ze hebben mij heel goed geholpen toen bleek dat ik was bestolen door zakkenrollers. Daarna nog zelfs een mooie fles wijn ontvangen omdat ze het zo vervelend vonden dat we dit op onze aankomstdag gelijk was gebeurd! Prachtige kamer, heel schoon en super netjes. Bedden zijn ook heel goed!! Kortom, zeer de moeite waard.

• 9B. Zijlstra03-02-2018

Mooi hotel met goeie sfeer

Dit is een erg fijn hotel met een goeie sfeer. Het interieur is mooi en de ontbijtzaal is overweldigend, omdat het uitkijkt op de kerk. Verder is het personeel erg aardig. Behalve in de ontbijtzaal, hier werd niet helemaal goed gereageerd toen ik na 10 minuten vroeg wanneer ons omelet gebracht zou worden. Later is er excuus gemaakt vanuit de receptie via de mail, nadat ik het in de recensie heb geschreven. Dit getuigd wel van klasse vind ik. Het is zeker een aanrader dit hotel.

Team Hotel Nassau Breda, 20-02-2018

Bedankt voor de mooie review. Wij verwelkomen u graag nog eens in ons hotel.

• 10Carolien04-01-2018

Fantastisch!

1. Het hotel heeft een topligging, pal in het centrum
    2. De architectuur en inrichting zijn fantastisch. Over de verbouwing werd erg goed nagedacht, je ontdekt voortdurend prachtige details zoals de kruisbogen in de kapel die in hun oorspronkelijke staat behouden zijn gebleven. Prachtige combinatie oud - nieuw.
    3. Het personeel is jong, maar bijzonder hulpvaardig en uiterst beleefd. Ook een ongedwongen praatje kan er tussendoor af, erg fijn. We kregen een gratis upgrade en er werd erg veel moeite gedaan om ons -in een quasi volzet hotel- een andere mooie kamer aan te bieden nadat we vaststelden dat de vorige gasten op de kamer gerookt hadden tegen de huisregels in.
    4. Het diner 's avonds is een aanrader. Misschien prijzig, maar absoluut zijn geld waard.
    5. Het hotel is erg groot, zeer veel kamers, maar er werd bij de inrichting veel rekening gehouden met de akoestiek.
    6. Als je gebruik maakt van de hotelparking, wordt je wagen netjes opgehaald en afgeleverd.
    7. Wanneer je vroeger incheckt dan voorzien, krijgt elk bagagestuk een apart labeltje en wordt alles in bewaring genomen voor je.
    8. De kamers (suites) zijn bijzonder ruim, de bedden erg comfortabel.

Wij komen graag terug, en raden dit tophotel zeker aan!

Beste Carolien,

Hartelijk dank voor je prachtige review! Het is fijn om te horen dat alle elementen van ons hotel jullie goed zijn bevallen.

Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien in Breda.

• 10Franky G.10-12-2017

fantastische ervaring

Zeer goed hotel met ideale ligging om Breda te bezoeken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en hebben genoten van het 4 gangen-diner. Bij het ontbijt was alles aanwezig(zeer uitgebreid)en dit in een fantastische omgeving van de kapel. Zeer ruime en comfortabele bedden. Zeer proper. Komen zeker nog terug!!

Beste Franky,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een mooie review achter te laten. En wat fijn om te horen dat jullie een prettig verblijf bij ons hebben gehad!

Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien.

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott info

• AirconditioningBeschikbaar