Weer vandaag2°-6°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

16 reviews over Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott in het Nederlands

Mooi hotel met goeie sfeer

B. Zijlstra,
3-2-2018

Dit is een erg fijn hotel met een goeie sfeer. Het interieur is mooi en de ontbijtzaal is overweldigend, omdat het uitkijkt op de kerk. Verder is het personeel erg aardig. Behalve in de ontbijtzaal, hier werd niet helemaal goed gereageerd toen ik na 10 minuten vroeg wanneer ons omelet gebracht zou worden. Later is er excuus gemaakt vanuit de receptie via de mail, nadat ik het in de recensie heb geschreven. Dit getuigd wel van klasse vind ik. Het is zeker een aanrader dit hotel.

Gereisd met partner in december 2017
Nadia, Team Hotel Nassau Breda, 20-2-2018

Bedankt voor de mooie review. Wij verwelkomen u graag nog eens in ons hotel.

Groetjes, Nadia

Fantastisch!

Carolien,
4-1-2018

1. Het hotel heeft een topligging, pal in het centrum

2. De architectuur en inrichting zijn fantastisch. Over de verbouwing werd erg goed nagedacht, je ontdekt voortdurend prachtige details zoals de kruisbogen in de kapel die in hun oorspronkelijke staat behouden zijn gebleven. Prachtige combinatie oud - nieuw.

3. Het personeel is jong, maar bijzonder hulpvaardig en uiterst beleefd. Ook een ongedwongen praatje kan er tussendoor af, erg fijn. We kregen een gratis upgrade en er werd erg veel moeite gedaan om ons -in een quasi volzet hotel- een andere mooie kamer aan te bieden nadat we vaststelden dat de vorige gasten op de kamer gerookt hadden tegen de huisregels in.

4. Het diner 's avonds is een aanrader. Misschien prijzig, maar absoluut zijn geld waard.

5. Het hotel is erg groot, zeer veel kamers, maar er werd bij de inrichting veel rekening gehouden met de akoestiek.

6. Als je gebruik maakt van de hotelparking, wordt je wagen netjes opgehaald en afgeleverd.

7. Wanneer je vroeger incheckt dan voorzien, krijgt elk bagagestuk een apart labeltje en wordt alles in bewaring genomen voor je.

8. De kamers (suites) zijn bijzonder ruim, de bedden erg comfortabel.

Wij komen graag terug, en raden dit tophotel zeker aan!

Gereisd met vrienden in december 2017

Beste Carolien,

Hartelijk dank voor je prachtige review!

Het is fijn om te horen dat alle elementen van ons hotel jullie goed zijn bevallen.

Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien in Breda.

Groetjes,

Nadia

fantastische ervaring

Franky G.,
10-12-2017

Zeer goed hotel met ideale ligging om Breda te bezoeken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en hebben genoten van het 4 gangen-diner. Bij het ontbijt was alles aanwezig(zeer uitgebreid)en dit in een fantastische omgeving van de kapel. Zeer ruime en comfortabele bedden. Zeer proper. Komen zeker nog terug!!

Gereisd met partner in december 2017

Beste Franky,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een mooie review achter te laten. En wat fijn om te horen dat jullie een prettig verblijf bij ons hebben gehad!

Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien.

Groetjes,

Nadia

Nooit meer...

RSU,
6-11-2017

Jammer, jammer, jammer...

Prachtige locatie, aardige kamers, ervaring teleurstellend, zéér teleurstellend.

Het begon bij de ontvangst. Er stond een groep te wachten voor de receptie zonder gebruik te maken van de receptie, waardoor het dringen was en geen enkele vorm van privacy was. De baliemedewerkers deden er zeer luchtig over en na het beleefd aangekaart te hebben, werd er niets aan de situatie veranderd. Jammer, want het gedeelte bij de aangrenzende bar was leeg en had genoeg ruimte. Gebruik gemaakt van de valet parking. Nog getwijfeld, maar door afspraken uiteindelijk toch gedaan. Kamer was ruim en schoon, waterdruk douche twijfelachtig, bed lag goed.

En toen kwam de grootste domper op het verblijf. Uitgecheckt, auto werd gehaald, in plaats van fatsoenlijk op de stoep voor de deur stond de auto voor driekwart op de weg geparkeerd door de medewerker van het hotel en ja hoor BINGO! Schade op de auto. Altijd vervelend, maar kan gebeuren. Netjes te woord gestaan door een medewerker en afgesproken dat er de volgende dag gebeld zou worden door het hotel over hoe de schade verder af te handelen. Er werd aangegeven: "We zijn verzekerd, dus maakt u zich maar geen zorgen". De volgende dag werd een paar dagen later. En schade afhandelen? Helaas, een mededeling dat de medewerkers allemaal van niets wisten en de camera in de garage ook niet liet zien dat daar de schade was ontstaan. Uiteraard stond de route naar de garage niet op beeld. Ook was de auto toch echt zonder die schade aan de hotelmedewerker overgedragen. Dat wordt ook niet ontkend, dus ik zou de dag erna weer teruggebeld worden. De dag erna niets gehoord. Uiteindelijk na vijf dagen maar weer zelf gebeld. En weer ijskoud de mededeling dat de schade niet vergoed gaat worden. Zeer bijzondere manier van omgang. Lomp, afspraken over terugbellen niet tijdig nakomen, in de rede vallen tijdens het telefoongesprek, geen algemene voorwaarden op de website terug te vinden over valet parking.

Hier komen we dus nooit meer terug.

Gereisd met partner in oktober 2017

Never again!!

Trouwnacht verknalt,
29-9-2017

Na ons trouwfeest afgezet bij dit mooie Hotel. Alles zag er netjes uit. Bij de Balie aangekomen konden we de kamer niet op. Zelf met telefoon van de receptie moeten bellen. Uiteindelijk na een uur mochten wij een kamer in. Heel erg fijn.

Verder is het toch wel zo netjes dat er ook wordt vermeld dat er een ontbijt bij zat, ook dit werd ter plaatse niet doorgegeven.

Wat mij het meeste stoort is:

dat er totaal geen medewerking van desbetreffende baliemedewerker was. Dat er ook totaal geen inlevingsvermogen was om een kamer vrij te geven zodat de bruid in ieder geval al een kamer in kon.

Het vervelende van dit verhaal is dat alles was geregeld en via de mail bevestigd was met mijn zwager.

Een kleine verontschuldiging had op zijn plaats geweest en een eventuele vergoeding tov gemiste ontbijt in de vorm van een verlate lunch had mooi geweest.

Gereisd met partner in oktober 2016

geweldig, toplocatie

moon,
24-7-2017

Locatie is super. Bedden zijn erg goed. Een fris en schoon hotel. In de gangen ruikt het heerlijk en personeel is erg behulpzaam en erg vriendelijk. De ontbijtzaal is een plaatje en er ontbreekt niets met het ontbijt

Gereisd met vrienden in juli 2017

fantatstische ligging midden in het centrum en verzorgd nieuw hotel. Wat het hotel extra speciaal maakt is de mix van oud en modern. Luxe afwerking overal en het thema van de geschiedenis van het gebouw is leuk uitgewerkt in de gangen, de entree, de titletaanduidingen en zelfs de lampen in de ontbijtruimte.

Die ontbijtruimte is echt veruit de mooiste ontbijtzaal die ik ook gezien heb. Het is namelijk de ruimte waar het kerkkoor stond en waar je dan ook zittend uit kunt kijken in de kerk zelf, bijzonder smaakvol verlicht. Echt uniek!!

Ontbijt vonden wij voor dit hotel niet helemaal marktconform. Dat hebben we echt al veel beter gezien in dezelfde prijsklasse.

Gereisd met vrienden in april 2016

Super hotel met een mystieke atmosfeer.

Lisa,
29-4-2017

Zoek je een mooi en apart hotel? Boek dan dit hotel. Het hotel heeft een mystieke atmosfeer.....gelegen midden in het centrum van Breda.

Gereisd met partner in april 2017

Fantastisch !!

Ruud van Neck,
17-4-2017

Prachtig hotel op een mooie locatie hartje Breda.

Gereisd met partner in april 2017

Fijne ligging, maar voor de prijs niet bijzonder

Marcel Lubberts
27-11-2016

Het hotel ligt perfect voor een leuke citytrip. Je wandelt zo de winkelstraten en het uitgaansleven van Breda in. Breda is een leuke en erg gezellige stad.

Voor de prijs verwacht je in het hotel net even wat meer dan gemiddeld. Dat viel een klein beetje tegen. Kamers en ook de badkamer waren prima, onthaal bij de receptie was erg vriendelijk, maar verder toch een paar minpunten. Zo was er 's ochtends bij het ontbijt niet genoeg plek omdat de zaal helemaal vol zat, dus moesten we wachten. Ook is er geen vrije parkeergelegenheid van het hotel dus de parkeergarage heb je nodig, maar die is vrij duur. Tot slot ging 's nachts om half vijf het brandalarm in het hele hotel 'per ongeluk' af. Dat laatste kan natuurlijk gebeuren, maar is wel vervelend.

Kortom een prima hotel, maar geen 'tien'.

Gereisd met vrienden in november 2016

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.