Kleine hotelsWeer vandaag23°

16 reviews over Hotel Merlinde in het Nederlands

top!

ilsa
29-3-2019

mooi hotel, zeer vriendelijk personeel

Gereisd Alleenreizend in maart 2019
Hotel Merlinde, Guest Relations, 23-4-2019

Beste Lisa, hartelijk dank voor uw feedback en score. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Team Hotel Merlinde

merlindeverblijf

pip
28-3-2019

verblijf is prettig zeer vriendelijk en aardig personeel wat beter zou kunnen leeslampjes bij of aan het bed 2 kastjes of tafeltje naast elk bed schone en gordijnen waar geen gaten in zitten

Gereisd Met partner in maart 2019
Hotel Merlinde, Guest Relations, 23-4-2019

Beste gast, hartelijk dank voor uw feedback en score. We nemen uw opmerkingen zeker mee in het volgende hoteloverleg. Wij hopen dat u nog een keertje komt kijken, hoe het geworden is? Met vriendelijke groeten, Team Hotel Merlinde

Elegant hotel op wandelafstand van het centrum

Wendy
28-1-2019

Fantastisch verblijf gehad! Vriendelijk personeel, lekker gegeten, ruime kamer. Aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2019
Hotel Merlinde, Guest Relations, 23-4-2019

Beste Wendy, hartelijk dank voor uw feedback en score. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Team Hotel Merlinde

HotelSpecials.nl

Prachtig gebouw en heerlijk restaurant

Laura Janssens
15-12-2018

Prachtig gebouw, genoten van lekkere gluhwein op de patio, grote kamer, lekker gegeten!! Op 5min van stadscentrum.

Gereisd Met partner in december 2018
Hotel Merlinde, Guest Relations, 8-1-2019

Beste Laura, hartelijk dank voor uw fijne feedback en score. Dit maakt onze dag helemaal goed! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Team Hotel Merlinde

top verblijf

mva
19-11-2018

heel vriendelijke dames bij de receptie

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018
Hotel Merlinde, Guest Relations, 11-12-2018

Beste, hartelijk dank voor uw fijne feedback en score. Dit maakt onze dag helemaal goed! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Team Hotel Merlinde

goede vragen

p de jong
17-11-2018

leukst: kamer minder leukst: geen douchewand

Gereisd Met vrienden in november 2018
Hotel Merlinde, Guest Relations, 11-12-2018

Beste, hartelijk bedankt voor uw fijne feedback en hoge score! Hotel Merlinde probeert het hoogste niveau van gastvrijheid aan haar gasten te bieden; zowel toeristen als gasten met een zorgvraag, daarom zijn de badkamers ook allemaal rolstoeltoegankelijk (en niet voorzien van een douchewand). We vinden het erg fijn te horen dat u de hotelkamer wel kon waarderen. Met vriendelijke groeten, Team Hotel Merlinde

wow!

Lisa
15-11-2018

was top. mooie kamer, prachtige ambiance. misschien minibar vullen?

Gereisd Met partner in november 2018
Hotel Merlinde**** Breda, Guest Relations, 15-11-2018

Wat leuk om te zien dat u ons zo positief beoordeelt, dank u wel! We nemen alleszins uw feedback over de minibar mee in ons hoteloverleg. Hopelijk tot ziens!

een aanrader

Verhulst
31-10-2018

hele fijne omgeving, leuk verblijf

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018
Hotel Merlinde**** Breda, Guest Relations, 15-11-2018

Hartelijk bedankt voor uw fijne review en blij te horen dat u het hier naar uw zin heeft gehad. We hopen u snel weer te verwelkomen in Hotel Merlinde.

Prima

Marijn
3-7-2017

Vriendelijk personeel. We vonden het vreemd dat er om 23:00 uur opeens een vreemde vrouw in onze kamer stond met de vraag 'of wij nog zorg nodig hadden'. Was natuurlijk gewoon een vergissing maar vreemd was het wel. We hadden wel net onder de douche vandaan kunnen komen!

Gereisd Met partner in juni 2017
Hotel Merlinde**** Breda, Guest Relations, 15-11-2018

Hartelijk bedankt voor uw fijne review en onze oprechte excuses dat er iemand van het zorgpersoneel u kwam bezoeken. Aangezien het hotel is verdeeld in leisure hotelkamers en zorg hotelkamers en onze zorggasten 's avonds nog wordt gevraagd of ze iets wensen is het dus uiteraard een vergissing geweest dat ze ook bij u aanklopten. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Hotel Merlinde

zeer goed hotel

Inge
6-6-2017

Dit hotel ligt op wandelafstand van het centrum. Perfect voor een kort verblijf. Onze kamer was erg groot. Het ontbijt hebben we elders genomen. De ontvangst is ook zeer correct.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hotel Merlinde**** Breda, Guest Relations, Thu Nov 15 2018 12:17:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat leuk om te zien dat u ons zo positief beoordeelt, dank u wel! Hopelijk tot ziens!

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merlinde in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merlinde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.