Hotel Golden Tulip Keyser Breda Centre

Hotel Golden Tulip Keyser Breda Centre
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Keyser Breda Centre voor je op een rij gezet:

86 reviews over Hotel Golden Tulip Keyser Breda Centre in het Nederlands

Fijn hotel, voor herhaling vatbaar!

vdBij
17-6-2018

Perfecte ligging net buiten het centrum, met OV ook goed bereikbaar! Mooie ruime en schone kamers.

Ontbijtbuffet zeer ruim (diverse soorten brood, croissants, kaiserbroodjes, donuts, kaasbroodjes, spijsbroodjes, muesli, yoghurt, luxe bokkepootjes, smoothie echt te veel om op te noemen. Tot 9.30 uur rustig en ruime voorraad.

Minpunt zijn de, wat ons betreft, zachte bedden. En de hoge temperatuur op de kamer, deur kon wel op een kiertje vastgezet worden maar dat had weinig nut.

aanrader!

Sam
23-4-2018

+ erg dichtbij centrum en parkeergarage, vriendelijk en goede service, prima ontbijt en diner

- zachte bedden

Voor herhaling vatbaar

Dtb
19-3-2018

Prima hotel goede service en uitgebreid ontbijt. Dicht bij het centrum

fantastisch

yvonne van heusden
2-2-2018

alles was perfect goede ligging bij het chasse theater

jammer als je nog aan het ontbijten bent dat als je iets aan het halen bent bij het buffet je tafeltje met volle koffiebekers meteen opgeruimd word

Ruime kamers op een top locatie in Breda!

Esther
22-11-2017

Het parkeren was even uitzoeken aangezien het hotel zelf geen parkeermogelijkheden heeft. Er zijn meerdere parkeer opties in de buurt met veel verschil in prijs. Verder een ruime kamer en splinternieuwe badkamer met bad. De locatie was het beste, we liepen in een paar minuten naar de Grote Markt in hartje Breda! Enige minpuntje in dat er geen balkon aanwezig is bij de kamer en de ramen nauwelijks open kunnen.

Goed hotel! 1 klein minpuntje

Kevin
12-11-2017

Goed hotel! Naar grote markt op korte afstand en casino om de hoek. Parkeren ook in garage goed geregeld.

Ontbijt lekker maar was te weinig ruimte dus wachten en zitten aan volle tafels met borden van andere gasten.

Verder niets meer dan lof.

Prima hotel

D Manshande
28-7-2017

Heel dichtbij het centrum. Goed ontbijt, mooie kamer met prachtige badkamer. Auto kun je neerzetten in Chasse parking voor 10 euro per dag. Goed idee van het hotel wat betreft groene klompjes. Je kunt een groen klompje aan de deur hangen als de kamer niet schoongemaakt hoeft te worden die dag. Je krijgt dan een drankje in het restaurant gratis. Helaas doen ze dit niet met terugwerkende kracht (vrijdagavond in restaurant gegeten en gedronken, andere ochtend klompje opgehangen, maar geen geld terug gekregen, geldt dan alleen als je daarna weer wat gaat drinken). Verder prima hotel. Bioscoop en casino lopend goed te doen.

Weekend door gebracht. Prima locatie. Schone, ruime kamers. Bij ontbijt genoeg keuze. Wel geluidsoverlast in de nacht. Gooide deuren en hard gepraat op de gangen. Je kan het telefoongesprek in de kamer ernaast duidelijk volgen.

Prettig hotel op loopafstand van het centrum

Eric Smits
6-6-2017

Leuk hotel met nette, moderne kamers. Vriendelijk personeel en prima ontbijt. Parkeren kan bij de Chassé Parking. Is op nog geen 5 minuten lopen van het hotel.

Goed verblijf

Ann Coolens
6-3-2017

Hotel Golden tulip Breda is zeer goed gelegen, dicht bij centrum en toch rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Keyser Breda Centre in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Keyser Breda Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Keyser Breda Centre scoort een 8.65 uit 10 op basis van 86 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: