Bed and Breakfast De Zandberg

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastisch hotel

dani samulski
13-9-2011

De bed and breakfast in breda is top en ik vind het eten goed en de kamer is netjes

Geweldige plek

Wim & Nelly, kinderen,aanhang& kleinkinderen
14-9-2009

Het zijn een paar goed verzorgde overnachtingen geweest. Goede service. Lieve gastvrouw en een geweldig ontbijt, we kwamen echt niets tekort. Rustig gelegen, ondanks dat het zo kort bij het centrum was.

Gaan hier zeker terug als we weer in Breda komen.

Fantastisch.

a. huismann
17-8-2009

B&B De Zandberg, fantastisch. Mooie ruime kamer, schoon, goede badkamer naast de slaapkamer. Ontbijt was heerlijk en ruimschoots voldoende. Ligging perfect. Parkeren vlakbij. Komen nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Zandberg in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Zandberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Zandberg scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.