Hotel De Fabriek

Hotel De Fabriek

7,3

4 reviews over Hotel De Fabriek in het Nederlands

2007

bij het hotel de fabriek hoort het restaurant het pakhuys

Remijn
22-1-2007

bij het hotel de fabriek hoort het restaurant het pakhuys. Uitstekende keuken, veel variatie,geen standaard eten, borden zijn goed opgemaakt, en de bediening is uitstekend. Petje af, wij komen snel weer terug.

Gereisd Anders in januari 2007
2006

Het pand is een voormalig café

Ton
24-7-2006

Het pand is een voormalig café waar de veehandelaren die bij het slachthuis geweest waren om vee te verkopen kwamen om te eten en hun zaken te doen. Het restaurant is uitstekend binnen de prijs/kwaliteit. Het hotel bevindt zich op een hoek van de straat, ongeveer een kilometer van het centrum in een woonwijk tegenover enige bedrijfspandjes.

Gereisd Familie in maart 2006
2005

Het hotel ligt in een rustige buurt, ruime gratis en op De

Betty en Willem
23-12-2005

Het hotel ligt in een rustige buurt, ruime gratis parkeergelegenheid en op loopafstand van het centrum. De kamers zijn enkele jaren geleden volledig gerenoveerd en alle voorzien van douche/toilet. Het eten in de benedenzaak, Gasterij Het Packhuys, is zonder meer prima en werd onlangs in de lokale pers nog geprezen. De bediening is uiterst vriendelijk en professioneel. Betty en Willem

Gereisd Met partner in december 2005

het hotel ligt ver buiten het centrum in een industrie Het

de petjes
11-11-2005

het hotel ligt ver buiten het centrum in een industrie gebied. Het is een oude villa wat best mooi is. De kamers zijn klein en nogal muf, het eten niets bijzonders en de service gemiddeld. De prijs kwaliteit vehouding is ver te zoeken. je kunt veel beter naar een hotel in het centrum, daar leeft het en kan je ook lekker eten.

Gereisd Anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Fabriek in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Fabriek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.