Hotel Campanile Breda

Hotel Campanile Breda
7,4

44 reviews over Hotel Campanile Breda in het Nederlands

Wij gaan niet meer teug!

Linda
18-6-2018

Ligging is prima,prijs oké. Kamer aan de voorkant niet aan te bevelen erg veel lawaai en de hitte in de kamer niet te doen.Arco is een must!

eenvoudig/praktisch

chris
1-3-2018

eenvoudig en praktisch - lekker ontbijt - vriendelijk onthaal

Team Hotel Campanile Breda, Sales Manager, 4-4-2018

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Fijn te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat onze medewerkers goed voor u gezorgd hebben. Wij hope u snel weer eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Team Hotel Campanile Breda

Geweldig wat een leuke stad

Marjan Reurts
14-4-2017

Een fantastisch hotel naast het treinstation, heel vriendelijk personeel en de stad is binnen loopbereik. Veel te doen in de stad en als aanrader door het park lopen en de rondvaart. Een groot plein vol van kroegjes en restaurantjes en aan weerszijden daarvan mooie winkelstraten. Je hoeft je hier echt niet te vervelen, musea's zijn de moeite waard. Overal was een gezellige sfeer van het park tot het grote plein.

Goed genoeg

Elize Assink
23-9-2016

Zat in budget hotel ernaast. Je krijgt idd waar je voor betaald hebt. Wel mijn complimenten voor de vrouw die het restaurant beheerde de laatste 3 accessoires avonden. Ondanks de vrijdagavond drukte in haar eentje bleef ze Super!!! Mag wel gezegd worden

Prima hotel

Wendy
24-8-2016

In het hotel zijn de mensen super vriendelijk. De kamers zijn wat klein, maar goed te doen voor een nachtje. Ik miste een koelkastje op de kamer, maar er is wel mogelijkheid tot een bakkie thee. De ligging is niet ideaal, als je lopend naar t centrum zou willen ben je behoorlijk lang onderweg. En de ligging is op een industrieterrein, niet zo gezellig. Je kan wel gratis parkeren en het ontbijt is goed! Ook heerlijke koffie em verse sju.

Het is een ideaal hotel om te overnachten na een uitstapje naar Safari Beekse Bergen bijv

Redelijk

Roosje
19-7-2016

Veel bussen met toeristen waardoor erg veel lawaai op parkeerplaats. Benauwde kamers. Raam open geen optie vanwege veel schreeuwende jongeren op de parkeerplaats. Dit ging door tot s' morgens vroeg. Afval van vorige gebruiker stond bij aankomst nog in ( niet schoongemaakte ) badkamer. Bedden goed. Kussens matig.

Vriendelijk personeel. Eenvoudige kamer met goede bedden maar kussens super klein. Redelijk schoon, kamer kan iets beter gestofzuigd worden. Ontbijt is redelijk, betere koffie en jus d'orange is aan te raden.

Wanneer je op doorreis bent is de ligging prima maar t.o.v. centrum Breda is deze niet geweldig. OV niet in de buurt dus óf met de auto / fiets óf een goed uur lopen langs een grotendeels saaie weg.

nooit meer

marianne
7-5-2016

Kleine kamer. Versleten meubilair, lange zwarte haar tussen groezelige handdoek, amper wifi ontvangst, zeer armoedig ontbijt, slechte bereikbaarheid met ov.

T enige positieve...heerlijke bedden.

Prima

Reinier
31-1-2016

Wij (band plus aanhang) hebben hier een prima overnachting gehad na een optreden. Fijne kamers, goed bed, uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

goed hotel met vriendelijk personeel

r_cransveld
8-12-2013

Een goed hotel, met schone kamers, vriendelijk personeel en alles aanwezig wat nodig is voor een goed verblijf

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Breda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Breda in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Breda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Breda scoort een 7.39 uit 10 op basis van 44 reviews.