Hotel Campanile Breda

NederlandNoord-BrabantBreda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Campanile Breda voor je op een rij gezet:

2.8OnvoldoendeScore uit 43 reviews

2.8OnvoldoendeScore uit 43 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

45 Reviews over Campanile Breda

• 2Erika Dijkmans15-10-2021

Slechte ervaring

Toen we aankwamen in het hotel was onze kamer nog niet gereed, werd ons gezegd dat we ons maar moesten vermaken in Breda en daar ook maar moesten eten, het restaurant was gesloten. (Wat als wij ons nog even wilden opfrissen voor een feest???). Afstandsbediening van de tv was er niet, de bar was ‘s avonds dicht, kussens veeeeeel te klein, geen extra kussens en we zijn gebroken wakker geworden, slechte bedden. Dit hotel slaan wij in de toekomst over. Stuur van tevoren een mailtje naar je gasten, weten ze beter waar ze aan toe zijn. Toen wij ‘s ochtends onze bevindingen gingen gingen melden werd er alleen gezegd dat ze het zouden melden bij de hotelmanager. (Zeer benieuwd of dat gebeurd is)

• 6Linda18-06-2018

Wij gaan niet meer teug!

Ligging is prima,prijs oké. Kamer aan de voorkant niet aan te bevelen erg veel lawaai en de hitte in de kamer niet te doen.Arco is een must!

Team Hotel Campanile Breda, Sales Manager, 18-08-2018

Hartelijk dank voor uw feedback. fijn te horen dat u tevreden bent over onze gunstige locatie en onze prijzen. Onze kamers beschikken inderdaad niet over airconditioning. Door de aanhoudende warmte deze zomer kan het daarom inderdaad warm geweest zijn op de kamer. Ons excuus hiervoor. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u in de toekomst toch nog eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Team Hotel Campanile Breda

• 10chris01-03-2018

eenvoudig/praktisch

eenvoudig en praktisch - lekker ontbijt - vriendelijk onthaal

Team Hotel Campanile Breda, Sales Manager, 04-04-2018

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Fijn te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat onze medewerkers goed voor u gezorgd hebben. Wij hope u snel weer eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet Team Hotel Campanile Breda

• 9Marjan Reurts14-04-2017

Geweldig wat een leuke stad

Een fantastisch hotel naast het treinstation, heel vriendelijk personeel en de stad is binnen loopbereik. Veel te doen in de stad en als aanrader door het park lopen en de rondvaart. Een groot plein vol van kroegjes en restaurantjes en aan weerszijden daarvan mooie winkelstraten. Je hoeft je hier echt niet te vervelen, musea's zijn de moeite waard. Overal was een gezellige sfeer van het park tot het grote plein.

• 9Elize Assink23-09-2016

Goed genoeg

Zat in budget hotel ernaast. Je krijgt idd waar je voor betaald hebt. Wel mijn complimenten voor de vrouw die het restaurant beheerde de laatste 3 accessoires avonden. Ondanks de vrijdagavond drukte in haar eentje bleef ze Super!!! Mag wel gezegd worden

• 7Wendy24-08-2016

Prima hotel

In het hotel zijn de mensen super vriendelijk. De kamers zijn wat klein, maar goed te doen voor een nachtje. Ik miste een koelkastje op de kamer, maar er is wel mogelijkheid tot een bakkie thee. De ligging is niet ideaal, als je lopend naar t centrum zou willen ben je behoorlijk lang onderweg. En de ligging is op een industrieterrein, niet zo gezellig. Je kan wel gratis parkeren en het ontbijt is goed! Ook heerlijke koffie em verse sju.

Het is een ideaal hotel om te overnachten na een uitstapje naar Safari Beekse Bergen bijv

• 6Roosje19-07-2016

Redelijk

Veel bussen met toeristen waardoor erg veel lawaai op parkeerplaats. Benauwde kamers. Raam open geen optie vanwege veel schreeuwende jongeren op de parkeerplaats. Dit ging door tot s' morgens vroeg. Afval van vorige gebruiker stond bij aankomst nog in ( niet schoongemaakte ) badkamer. Bedden goed. Kussens matig.

• 7Arie10-05-2016

goed hotel voor paar nachtjes Breda of omgeving

Vriendelijk personeel. Eenvoudige kamer met goede bedden maar kussens super klein. Redelijk schoon, kamer kan iets beter gestofzuigd worden. Ontbijt is redelijk, betere koffie en jus d'orange is aan te raden.
    Wanneer je op doorreis bent is de ligging prima maar t.o.v. centrum Breda is deze niet geweldig. OV niet in de buurt dus óf met de auto / fiets óf een goed uur lopen langs een grotendeels saaie weg.

• 4marianne07-05-2016

nooit meer

Kleine kamer. Versleten meubilair, lange zwarte haar tussen groezelige handdoek, amper wifi ontvangst, zeer armoedig ontbijt, slechte bereikbaarheid met ov. T enige positieve...heerlijke bedden.

• 8Reinier31-01-2016

Prima

Wij (band plus aanhang) hebben hier een prima overnachting gehad na een optreden. Fijne kamers, goed bed, uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

Hotel Campanile Breda info

Facilities