Hotel Boutique Hotel Het Scheepshuys

Kleine hotelsWeer vandaag2°-3°
Hotel Boutique Hotel Het Scheepshuys
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Boutique Hotel Het Scheepshuys voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Boutique Hotel Het Scheepshuys in het Nederlands

Geweldig....een aanrader!

Monique,
26-8-2018

Geweldig mooi hotel, alles is met heel veel aandacht en liefde ingericht. Leuke warme ontvangst met een drankje. Voor een kleine meerprijs kun je (goede!!) fietsen huren en ben je in 10 minuten in het centrum van Breda. Ontbijt is ook heerlijk! Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

In Breda, altijd Scheepshuys.

Voorjans,
16-5-2018

Fijn verblijf, mooi hotel met mooie geschiedenis. Ontbijt was goed. Kamers zeer schoon. Hosting was zeer vriendelijk en interactief met de gasten.

Voor herhaling vatbaar.

Top!

Ilona,
9-7-2017

Mooi hotel, alles ziet er zeer schoon uit. Zeer vriendelijk personeel.

Heerlijke bedden, keuze uit kussens. Uitgebreid ontbijt en gratis gebruik van koffieapparaat en drankjes . En wat ik persoonlijk ook erg prettig vond was het gebruik kunnen maken van de fietsen.

Gastvrijheid met een grote G!

Wielenga
19-11-2015

Fantastische kamer met XL bed voor lange mensen.

Gratis fietsen beschikbaar, prima service!

Ontbijtbuffet met zeer royale keus. Gratis gebruik van keuken, koffie/thee en met drankjes gevulde koelkast. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Prachtig, karakteristiek pand....

Een echte aanrader

Denise
8-12-2013

Een heel gezellig knus hotel met zeer vriendelijk personeel! De gratis fietsen waren super met 10 min zaten we in het gezellige centrum. Kamers zijn mooi en netjes! Ontbijt was lekker! Wij komen zeker nog een keer terug!

Het hotel is niet groot, daardoor knus en heeft een huiselijke sfeer. Prachtige romantische inrichting! De bedden zijn uitstekend en de kamers zijn schoon. Beneden is een gezellige ruimte/eetzaal, waar je `s avonds nog rustig een kaartje kan leggen of bij kan kletsen samen. Je mag gebruik maken van de keuken en kan hier geheel kosteloos genieten van lekkere koffie/thee/frisdrank/koekjes en chocolaatjes. Fietsverhuur is geheel gratis en je staat binnen 10 minuten met je fiets in hartje Breda! Parkeren voor de auto ook gratis. Zoveel service hebben wij nog niet vaak mee mogen maken. Het ontbijt is uitgebreid en uitstekend! Dineren is niet mogelijk, vandaar het cijfer: 8. Gezelschap: met partner en bevriend stelletje.

Wij raden familie en vrienden dit hotel absoluut aan en als we zelf weer richting Breda gaan, komen we hier zeker terug. Complimenten!

Geweldige service!

Rene
6-6-2012

Zeer aardige en attente gastvrouw, dichtbij het centrum, gratis fietsen te leen. Erg indrukwekkend en sfeervol gebouw!

Érg gezellig hotelletje

M
1-5-2012

Leuk klein hotelletje net buiten het centrum van Breda. Gezellig en gemoedelijk. Wat kleine maar nette en schone kamers met een prima douche en kleine maar lekkere bedden. Je kunt gratis gebruik maken van de fietsen van het hotel en dan ben je in 10 minuten in het centrum van Breda. Ontbijt was lekker, veel keuze in vers gebakken broodjes, sap en beleg. Wil je eens wat anders dan een groot hotel, boek dan het Scheepshuys!

Zeer sfeervol en gastvrij!

l_vanvlijmen
7-10-2011

Wij vonden het een zeer aangenaam hotel/pension. Rustig, sfeervol en enorm gastvrij. De eigenaar is niet de gehele dag aanwezig, maar wel goed bereikbaar. Fietsen mochten we gratis lenen om naar het centrum te fietsen (7 min.) In de keuken is gratis koffie, thee, limonade en bier verkrijgbaar. Je mag ook gebruik maken van de koelkast om zelf een flesje wijn o.i.d. erin te leggen. Er zijn kamers aan de wegkant (iets rumoerig maar geen last ervan ervaren) en er is één kamer met dakterrras.

De sfeer van thuis maar dan met een uitgebreid heerlijk ontbijtbuffet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique Hotel Het Scheepshuys in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique Hotel Het Scheepshuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.