Hotel Boutique Hotel Het Scheepshuys

Hotel Boutique Hotel Het Scheepshuyssterster

8.7Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Breda

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Boutique Hotel Het Scheepshuys voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

16 reviews over Hotel Boutique Hotel Het Scheepshuys

• 2018
    9Monique26-08-2018

Geweldig....een aanrader!

Geweldig mooi hotel, alles is met heel veel aandacht en liefde ingericht. Leuke warme ontvangst met een drankje. Voor een kleine meerprijs kun je (goede!!) fietsen huren en ben je in 10 minuten in het centrum van Breda. Ontbijt is ook heerlijk! Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Voorjans16-05-2018

In Breda, altijd Scheepshuys.

Fijn verblijf, mooi hotel met mooie geschiedenis. Ontbijt was goed. Kamers zeer schoon. Hosting was zeer vriendelijk en interactief met de gasten. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

9Ilona09-07-2017

Top!

Mooi hotel, alles ziet er zeer schoon uit. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Clementine02-03-2016

Gastvrijheid, kamers en omgeving gewoon geweldig.

Heerlijke bedden, keuze uit kussens. Uitgebreid ontbijt en gratis gebruik van koffieapparaat en drankjes . En wat ik persoonlijk ook erg prettig vond was het gebruik kunnen maken van de fietsen.

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Wielenga19-11-2015

Gastvrijheid met een grote G!

Fantastische kamer met XL bed voor lange mensen. Gratis fietsen beschikbaar, prima service! Ontbijtbuffet met zeer royale keus. Gratis gebruik van keuken, koffie/thee en met drankjes gevulde koelkast. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Prachtig, karakteristiek pand....

Gereisd met partner in november 2015

• 9Denise08-12-2013

Een echte aanrader

Een heel gezellig knus hotel met zeer vriendelijk personeel! De gratis fietsen waren super met 10 min zaten we in het gezellige centrum. Kamers zijn mooi en netjes! Ontbijt was lekker! Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in december 2013

• 9Dionne26-10-2013

Heerlijk, gezellig en klantvriendelijk hotel.

Het hotel is niet groot, daardoor knus en heeft een huiselijke sfeer. Prachtige romantische inrichting! De bedden zijn uitstekend en de kamers zijn schoon. Beneden is een gezellige ruimte/eetzaal, waar je `s avonds nog rustig een kaartje kan leggen of bij kan kletsen samen. Je mag gebruik maken van de keuken en kan hier geheel kosteloos genieten van lekkere koffie/thee/frisdrank/koekjes en chocolaatjes. Fietsverhuur is geheel gratis en je staat binnen 10 minuten met je fiets in hartje Breda! Parkeren voor de auto ook gratis. Zoveel service hebben wij nog niet vaak mee mogen maken. Het ontbijt is uitgebreid en uitstekend! Dineren is niet mogelijk, vandaar het cijfer: 8. Gezelschap: met partner en bevriend stelletje. Wij raden familie en vrienden dit hotel absoluut aan en als we zelf weer richting Breda gaan, komen we hier zeker terug. Complimenten!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Rene06-06-2012

Geweldige service!

Zeer aardige en attente gastvrouw, dichtbij het centrum, gratis fietsen te leen. Erg indrukwekkend en sfeervol gebouw!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8M01-05-2012

Érg gezellig hotelletje

Leuk klein hotelletje net buiten het centrum van Breda. Gezellig en gemoedelijk. Wat kleine maar nette en schone kamers met een prima douche en kleine maar lekkere bedden. Je kunt gratis gebruik maken van de fietsen van het hotel en dan ben je in 10 minuten in het centrum van Breda. Ontbijt was lekker, veel keuze in vers gebakken broodjes, sap en beleg. Wil je eens wat anders dan een groot hotel, boek dan het Scheepshuys!

Gereisd met partner in april 2012

• 8l_vanvlijmen07-10-2011

Zeer sfeervol en gastvrij!

Wij vonden het een zeer aangenaam hotel/pension. Rustig, sfeervol en enorm gastvrij. De eigenaar is niet de gehele dag aanwezig, maar wel goed bereikbaar. Fietsen mochten we gratis lenen om naar het centrum te fietsen (7 min.) In de keuken is gratis koffie, thee, limonade en bier verkrijgbaar. Je mag ook gebruik maken van de koelkast om zelf een flesje wijn o.i.d. erin te leggen. Er zijn kamers aan de wegkant (iets rumoerig maar geen last ervan ervaren) en er is één kamer met dakterrras.

De sfeer van thuis maar dan met een uitgebreid heerlijk ontbijtbuffet.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

0 tips over Hotel Boutique Hotel Het Scheepshuys

0 vragen over Hotel Boutique Hotel Het Scheepshuys

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats