Hotel Blisssterstersterster

7.3Goed

Tonen op kaart

39 reviews over Hotel Bliss

• 7Carool13-05-2019

Mooi hotel, gehorige kamers achterstallig onderhou

2 nachten verbleven in de Classic Suite van Bliss Boutique Hotel. Op het eerste gezicht prachtige, ruime kamer waar je je snel thuis voelt. Als je iets langer op de kamer bent zie je toch hier en daar achterstallig onderhoud: beddengoed met gaten (zeker 1 cm groot), matras doorgezakt, kapotte lamp, flinke beschadigingen aan muren en gordijnroede die half over kop is gemaakt. Dit is toch zonde, want met wat kleine aanpassingen/updates zou het verholpen kunnen zijn. Grootste nadeel is dat onze suite aan de voorkant van het hotel gelegen is, tegenover Café de Bruine Pij, hier werd tot 04.00 uur ‘s nachts harde muziek gedraaid waardoor wij in ons bed flink konden ‘meegenieten’. Op ons nachtkastje lagen oordopjes bij aankomst, maar ‘s avonds begrepen we dus waarom... Helaas kwam de muziek door de oordopjes heen. Personeel is erg vriendelijk en ontbijt, kleinschalig maar goed verzorgd. Keuze om eitje naar wens te laten maken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2017
    10Mark20-10-2017

Ontspan en geniet

Top hotel. Sfeer is heerlijk ontspannen en relax. Kleinschalig hotel maar geweldige kamers. Allemaal lekker ruim en top ingericht. Echt een kamer om te ontsnappen. Prijs lijkt hoog maar prijs/kwaliteit is meer dan prima. Hotel ligt midden in centrum breda. Personeel aardig. Ontbijt goed. 1 van de fijnere hotels om geweest te zijn. Absolute aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

9Esther26-09-2016

Pure verwennerij!

Het Bliss Boutique Hotel is gelegen in het prachtige oude centrum van Breda. Een uitstraling met allure, terwijl je je door het kleinschalige karakter toch meteen ook thuis voelt. De 9 kamers zijn met bijzonder veel zorg in verschillende sferen ingericht. Over elk detail is nagedacht. Dat geldt ook voor de uitstekende service van het Bliss team, vriendelijk, professioneel en oprecht, om je als gast optimaal te laten genieten. Prima ontbijt en verrassende Gin & Tonic Bar bovendien!

Dichtstbijzijnde parkeergarage is de Barones, op 5 minuten loopafstand.

Alleen gereisd in september 2016

• 9Jacqueline van der Boon23-07-2016

Geweldig!

Hotel Bliss was echt geweldig! Wat een mooie kamer en perfecte service! Geweldige ligging in het gezellige Brada! Aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Jan09-06-2014

Wij komen zeker terug!

Wat een leuke belevenis. De ligging is perfect. Wij hebben gegeten in restaurant Chocolat hetwelke in het hotel gesitueerd is. Smaakbommetjes die ons zeker zullen bij blijven! Het personeel is heel vriendelijk. Wij hadden een strijkzijer nodig en dit werd binnen de 5 minuten aangeboden op de kamer. De kamer (Dream Suite) is hygiënisch en zeer gezellig. Wij komen zeker terug! Jan en Samantha

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Adriaan Cornelissen11-12-2013

Positief verrassend in meerdere opzichten

De ligging is geweldig. Centraal in het centrum en prima voorzieningen in de nabijheid. Wat een geweldig bad (Wedding Suite) en volledig maagdelijk (?!) wit kamer interieur. Ook de douche (twee persoons!) geeft alle gelegenheid tot een ontspannen wasbeurt. Ruim (dak)terras en een praktisch gescheiden bed. Ontbijt op de kamer was bescheiden maar passend en exact op tijd door het vriendelijke personeel gebracht. Kamer was opgeruimd en schoon en een leuke verrassing veraangenaamde het ontvangst. Een elektronische open haard die al na 5 minuten verwordt tot een echte sfeerbrenger en de ruimte snel verwarmt. Al met al bracht het ons een heerlijke nacht en een positief verrassende ervaring.

Gereisd met partner in december 2013

• 9Joost21-10-2013

Geweldig

Hier een overnachting gehad met een arrangement. Het hotel bestaat uit enkele (ik meen 8) suites. Onze kamer was groot en compleet. De badkamer was compleet; dubbele wastafel, bad en aparte douche en een toilet. We konden vrij gebruik maken van de wijn die klaar stond en het Nespresso apparaat. 's Ochtends kregen we ontbijt op de kamer. Dit werd netjes op de afgesproken tijd gebracht. Ook hier was een flesje prosecco aanwezig. In plaats van gekookte eitjes kregen we nu 2 gebakken eitjes. Al met al een prima hotel. Nadeel is dat we per ongeluk 100,= teveel hebben betaald en al 2 weken bezig zijn om het terug te krijgen. Hier wordt niet goed op gereageerd zoals je wel zou verwachten bij een 4 sterren hotel.

Bliss Hotel, Eigenaresse , 08-11-2013

Geachte heer en mevrouw Theelen,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover. Fijn om te horen dat u een aangenaam verblijft heeft gehad in Bliss Hotel.

Echter vinden wij het spijtig uw opmerking over het teveel betaalde bedrag aangezien onze administratie dat meteen heeft opgelost na het ontvangen van uw eerste e-mail.

Wij hopen al bij al u een onvergetelijke ervaring te mogen hebben gegeven en u snel weer een keer te mogen begroeten in Bliss Hotel.

Met vriendelijke groet,

Team Bliss Hotel

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6lennart15-09-2013

Tegenvaller

Wij hebben onlangs onze huwelijksnacht in de honeymoon suite doorgebracht. Voor de prijs van 325 euro viel het erg tegen. De kamer ziet er mooi uit maar heeft achterstallig onderhoud (losse plinten, handdoekenrek was van de muur getrokken). De kersen op tafel waren beschimmeld en de fles bubbels bleek een lauw mini flesje (37,5cl) sekt van €3,75 zonder glazen er bij om het 's nachts na het huwelijk op te drinken. Ook hadden we maar 1 handdoek en aangezien we om 2:00 aankwamen in de kamer en er 's nachts geen service is hebben wij ons samen met 1 handdoek moeten afdrogen. Kortom een tegenvaller voor zo'n dure kamer. We hebben onze klachten nog doorgegeven en ze bedankten ons voor de feedback (geen excuses) en we kregen een waardebon voor "twee glaasjes bubbels" (dus sekt?) in de champagnebar. Nou nou.... Kortom geen aanrader voor de honeymoon. Ontbijt was wel lekker trouwens.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Claudia01-08-2013

Geweldig!!

In 1 woord heerlijk! De kamers zijn ruim, mooi en netjes. De ligging is perfect, midden in het centrum. Je kan je auto parkeren in de parkeergarage de barones het kost maar €14 per dag. Het personeel was heel vriendelijk en alles was goed geregeld. En het restaurant chocolat is zeker een aanrader! Breda is een hele leuke stad.

Bliss Hotel, Eigenaresse , 08-11-2013

Bedankt Claudia voor deze mooie beoordeling op Zoover.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten in Bliss Hotel.

Met vriendelijke groet,

Team Bliss Hotel

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Hooftman-van Schaik13-07-2013

Mooi om te beleven

Prachtige locatie, mooie gestylde, ruime kamers. Je zou haast liever op je kamer blijven dan Breda ontdekken. Alles ligt om de hoek. Cultuur, shoppen, terrasjes in overvloed. Prettige stad om te zijn. Prettige service door aardig medewerkers. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

2 tips over Hotel Bliss

• Hooftman-van Schaik, 13-07-2013

Wel even goed de routebeschrijving lezen als je met een auto voor de deur wil aankomen.

• Daan, 25-04-2013

Probeer de Dream Suite als je hierheen gaat. Erg mooi en gezellig met super uitzicht op het terras, maar wel beschermd tegen opkijkende mensen.

0 vragen over Hotel Bliss

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald