Hotel Apollo Breda City Centre

Hotel Apollo Breda City Centre
8,4

19 tips over Hotel Apollo Breda City Centre

M. Hardin, 16-7-2015
Ik neem zelf altijd de luxe kamer. Is erg mooi en warm ingericht met goede koffie en thee faciliteiten en ook nog een mooie bad.
Tinie Reijnen, 7-6-2015
Mooie plek om de omgeving van Breda te gaan verkennen per fiets en Breda is een mooie winkelstad.
Johan Dillen , 19-5-2015
Tijdens het weekend van OH Hemelvaart staat het Jazzfestival geprogrammeerd. Een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Breda City Centre voor je op een rij gezet:

arielle, 13-5-2015
Het MOTI is echt een aanrader, vooral met mensen met kinderen in de puberleeftijd.
Pyl Erik, 13-4-2015
Kamer was o - k en in breda is er altijd iets te doen.
Ingrid van den Berg, 16-3-2015
heerlijk lunchen kun je in de Boterhal of in Kannen en Kruiken in de binnenstad! Ook het Begijnenhof is de moeite waard.

Desmet, 15-12-2014
Op wandelafstand van het centrum van de stad, waar je zeker een grote stadswandeling moet maken. Zeer veel winkels en enkele toffe musea en parken.
Henk, 25-10-2014

Houdt het raam dicht, anders word je 's morgens wakker van de omroeper van het naastgelegen station. Ding dong... de trein naar Eindhoven vertrekt vandaag van spoor 4...

Bootjevaren.nl door de grachten / singels van Breda.

Uitgaansleven is super!

Ice karting in Rucphen. Of indoor skiën.

wil, 26-7-2014

Benauwde en langzame lift. Zaten op 3e verdieping. Standaard kamer.

Ga boottochtje maken van 2 uur met sloep, verzorgd.

Geniet van mooie stad, kerk, museum, sfeer, lekker Italiaans eten, leuk park, terrassen, prachtige panden, mooie locaties, kijk & geniet !

jeroen, 3-2-2014

Restaurant de Colonie in het centrum! Niet de goedkoopste, maar voor een paar euro meer dan gemiddeld (alhoewel het eigenlijk ook wel mee viel)...prima eten, uitstekende en vriendelijke, correcte bediening!

We waren vrij vroeg op een zaterdagavond, maar 't zat al bijna vol. Dat is niet voor niks! Ga je wat later, dan kan je beter maar reserveren. De kaart is niet zeer uitgebreid. Maar m'n vriendin is vegetarisch, en ook daar is een prachtige paddenstoelenpastei voor geserveerd. Complimenten!