Hotel Apollo Breda City Centre

Hotel Apollo Breda City Centre
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Breda City Centre voor je op een rij gezet:

176 reviews over Hotel Apollo Breda City Centre in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super, kom er zeker terug

Wendy velthuizen
8-7-2018

Zeer vriendelijk personeel, zij zorgen ervoor dat jij je gelijk thuis voelt, mooie kamers top eten

Helemaal Top!!

Fam. Blotkamp
8-7-2018

Wat een geweldig en gezellig hotel. Gelijk bij aankomst een warm welkom. Onze vrienden waren

net getrouwd en hun kamer was extra gezellig gemaakt . Super vriendelijk personeel, heerlijk ontspannend sfeertje. 3 gangen diner perfect. Ontbijt top verzorgd. Kamer, modern, netjes, heerlijke bedden. Dicht bij centrum van Breda. Bij een volgend weekendje Breda wordt het weer dit hotel. Extra bedankje voor het gezellige personeel !!!!

Heel goed, wij komen zeker terug !

Hennie
2-5-2018

Een fijn hotel met een goede ligging naast het station en op loopafstand van het gezellige centrum van Breda. Wij waren hier voor devijfde keer en zoals altijd een vriendelijke ontvangst, goede service, ruime kamers met een heerlijke inloop douche en een lekker uitgebreid ontbijt met verse sinaasappelsap. Er is (tegen betaling) parkeergelegenheid.

Helemaal top

K. S.
3-3-2018

Ons verblijf was tijdens carnaval.

Nette kamer, goed onbijt en vriendelijk personeel. Het hotel was ook speciaal ingericht op carnaval vierders. Heel leuk gedaan!

Het avond eten was wat minder (het "carnaval menu").

Het geld voor een parkeerplaats iets aan de hoge kant.

Op de kamer miste ik dat er geen raam open kon om wat frisse lucht binnen te laten.

Prima hotel

Esla
27-2-2018

Prima hotel. Nette kamer met thee/koffie faciliteit. Prima bedden.

Heel erg vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet was prima in orde. Zou echter nog wat meer een "wauw-factor " mogen hebben.

Heerlijk voor een weekendje weg!

Maaike
4-2-2018

Goed hotel, mooie kamer op een perfecte locatie! Goede prijs-/kwaliteit en goed ontbijtbuffet. (Betaald) parkeren dichtbij het hotel.

Dit hotel ligt werkelijk op wandelafstand van alles, vlak aan het station (trouwens geen geluidshinder) en met nog geen 10 minuutjes wandelen door het park ben je in het centrum van Breda. In het ruim ontbijtbuffet is er voor elk wat wils. De kamers zijn zeker ruim genoeg en gratis koffie en thee op de kamer.

Breda is zeer gezellig, een zeer grote winkelstad, maar ook een leuke uitgaansbuurt (zeker op donderdag), zeer gezellige straten, eetgelegenheden, cultuur...

het verblijf was geweldig.

Nick
25-8-2017

In de kamer was alleen een bad en geen douchecabine. Het ontbijt was prima, bedden waren geweldig en het personeel was vriendelijk en competent.
Suzanne Verlouw, Front Office Manager, 30-8-2017

Beste Nick,

Super bedankt voor deze mooie review op Zoover.

Wat goed om te lezen dat jullie een fijn verblijf gehad hebben.

Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen!

Team Apollo

Het hotel ligt direct naast het station: ideaal als je met de trein komt. De ontvangst door de receptioniste is enthousiast en vriendelijk. Je voelt je direct heel erg welkom. Er wordt ook een plattegrond van de stad uitgereikt. De kamer zag er keurig uit: niet heel groot, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Zelfs thee-zet mogelijkheid. We hadden uitzicht op het spoor, maar we hebben geen geluidsoverlast ondervonden.Doordat de kamer was gesitueerd in het voormalige postgebouw - een monument - konden de ramen niet open. De kamer heeft een goede airco. We maakten gebruik van het ontbijtbuffet: ruime keuze! Je kunt zelfs broodjes gezond maken. Wij hadden een inclusief-arrangement trein/hotel/ontbijt. De prijs voor een los ontbijt is wel aan de hoge kant. Vanuit het hotel loop je zo de stad in. Na uitchecken was het mogelijk om de bagage in bewaring te geven, zodat we nog een dagje van Breda konden genieten. Kortom: top!
Marjan Laros, Front Office Manager, 5-8-2017

Beste Carla,

Heel erg bedankt voor deze prachtige beoordeling!

We vinden het heel fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van het verblijf en de stad Breda en verwelkomen jullie graag snel weer terug.

Marjan Laros

Fijn hotel vlak bij station

Sem
29-7-2017

Wij zijn hier twee nachten verbleven. Een fijn hotel met goed ontbijt. De bedden zijn iets wat aan de harde kant, maar dit vonden wij juist prettig. Het personeel was zeer vriendelijk. Dit hotel is een aanrader.
Marjan Laros, Front Office Manager, 5-8-2017

Beste Sem,

Bedankt voor deze mooie beoordeling, dit waarderen wij zeer.

We vinden het fijn om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en verwelkomen jullie graag snel weer terug!

Marjan Laros

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo Breda City Centre in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo Breda City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollo Breda City Centre scoort een 8.42 uit 10 op basis van 178 reviews.