Hotel Apollo Breda City Centre

Hotel Apollo Breda City Centre

8.8Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Breda

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Breda City Centre voor je op een rij gezet:

184 reviews over Hotel Apollo Breda City Centre

• 8Margriet05-08-2020

Vermoeiend

Ontvangst heel vriendelijk en hotel met verzorgde uitstraling. Kamer was klein maar netjes (kamer 310) uitzicht niet best: op een ketel/aircohuis op het dak. ‘S avonds bleek dat dat huis herrie maakt en dat we voor frisse lucht op airco waren aangewezen omdat ramen niet open konden. Het werd een slechte nacht vol machinegeluiden. Ontbijt was wederom prima. Kortom: zorg dat je een kamer met een goede ligging krijgt!

Apollo Hotel Breda, Front Office Manager, 09-08-2020

Beste Margriet,

We willen je bedanken voor de review en eerlijke feedback! Vervelend dat jullie zo'n slechte nachtrust hebben gehad. Als vermeld bij check-out hadden jullie natuurlijk hier altijd melding van mogen maken; we hebben 24/7 iemand aanwezig bij de receptie. Dan hadden we jullie graag geholpen aan een kamer met een stillere ligging! In ieder geval onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen jullie nog eens opnieuw te verwelkomen.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Peter04-01-2020

Vriendelijk personeel

Last minute geboekt. Prima ligging. Auto mocht voor het hotel blijven staan. Zeer vriendelijke dame aan receptie. Mooie kamer met zacht bed. Iets verouderde badkamer. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    10arie warmer penrod.26-07-2019

fantastische hotel.niks op aante merken.

bij binnen komst kregen we eerst waterijs ,echt top en attent.bali medewerksters erg vriendelijk. mooie hotel kamer en badkamer hadden we .goede bedden en hoofdkussens.alles netjes en schoon ,goed ontbijt ,word zeer goed aangevuld of vervangen het vlees als het telang ligt,top.8 jaar geleden was de omgeving echt een puinhoop ,nu erg netjes ,goede parkeer mogelijkheid bij het hotel.

Team Apollo Hotel Breda, Front Office Manager, 31-07-2019

Beste Arie, Bedankt voor de positieve review! De omgeving is zeker goed opgeknapt. We zijn blij dat jullie het naar de zin hebben gehad.

Hopelijk tot ziens!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9M Schuurman21-05-2019

Een dikke duim

Hebben een heerlijk verblijf gehad.Goed hotel en prima ontbijt.Zeer vriendelijk en plezierig personeel

Team Apollo Hotel Breda, Front Office Manager, 23-05-2019

Beste gast,

Bedankt voor jullie review. Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf. We hopen jullie nog eens terug te zien!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8C Kuipers04-04-2019

Goed geregeld

Goede ligging en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Tiny17-08-2018

Leuk hotel vlakbij centrum Breda

Leuk hotel, vlak bij station, mooi park en op wandelafstand van het centrum, mooie en propere en moderne kamers in het nieuwe gedeelte. Ontbijtruimte was wat te donker, maar ontbijt was voldoende keuze en lekker. Heel vriendelijk personeel. Probleem met fiets en meteen was er hulp.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Wendy velthuizen08-07-2018

Super, kom er zeker terug

Zeer vriendelijk personeel, zij zorgen ervoor dat jij je gelijk thuis voelt, mooie kamers top eten

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Fam. Blotkamp08-07-2018

Helemaal Top!!

Wat een geweldig en gezellig hotel. Gelijk bij aankomst een warm welkom. Onze vrienden waren net getrouwd en hun kamer was extra gezellig gemaakt . Super vriendelijk personeel, heerlijk ontspannend sfeertje. 3 gangen diner perfect. Ontbijt top verzorgd. Kamer, modern, netjes, heerlijke bedden. Dicht bij centrum van Breda. Bij een volgend weekendje Breda wordt het weer dit hotel. Extra bedankje voor het gezellige personeel !!!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Hennie02-05-2018

Heel goed, wij komen zeker terug !

Een fijn hotel met een goede ligging naast het station en op loopafstand van het gezellige centrum van Breda. Wij waren hier voor devijfde keer en zoals altijd een vriendelijke ontvangst, goede service, ruime kamers met een heerlijke inloop douche en een lekker uitgebreid ontbijt met verse sinaasappelsap. Er is (tegen betaling) parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in april 2018

• 8K. S.03-03-2018

Helemaal top

Ons verblijf was tijdens carnaval.

Nette kamer, goed onbijt en vriendelijk personeel. Het hotel was ook speciaal ingericht op carnaval vierders. Heel leuk gedaan! Het avond eten was wat minder (het "carnaval menu"). Het geld voor een parkeerplaats iets aan de hoge kant. Op de kamer miste ik dat er geen raam open kon om wat frisse lucht binnen te laten.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Hotel Apollo Breda City Centre info