Hotel Apollo Breda City Centre

Hotel Apollo Breda City Centre
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Breda City Centre voor je op een rij gezet:

173 reviews over Hotel Apollo Breda City Centre in het Nederlands

Helemaal top

K. S., 3-3-2018

Ons verblijf was tijdens carnaval.

Nette kamer, goed onbijt en vriendelijk personeel. Het hotel was ook speciaal ingericht op carnaval vierders. Heel leuk gedaan!

Het avond eten was wat minder (het "carnaval menu").

Het geld voor een parkeerplaats iets aan de hoge kant.

Op de kamer miste ik dat er geen raam open kon om wat frisse lucht binnen te laten.

Prima hotel

Esla, 27-2-2018

Prima hotel. Nette kamer met thee/koffie faciliteit. Prima bedden.

Heel erg vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet was prima in orde. Zou echter nog wat meer een "wauw-factor " mogen hebben.

Heerlijk voor een weekendje weg!

Maaike, 4-2-2018

Goed hotel, mooie kamer op een perfecte locatie! Goede prijs-/kwaliteit en goed ontbijtbuffet. (Betaald) parkeren dichtbij het hotel.

Dit hotel ligt werkelijk op wandelafstand van alles, vlak aan het station (trouwens geen geluidshinder) en met nog geen 10 minuutjes wandelen door het park ben je in het centrum van Breda. In het ruim ontbijtbuffet is er voor elk wat wils. De kamers zijn zeker ruim genoeg en gratis koffie en thee op de kamer.

Breda is zeer gezellig, een zeer grote winkelstad, maar ook een leuke uitgaansbuurt (zeker op donderdag), zeer gezellige straten, eetgelegenheden, cultuur...

het verblijf was geweldig.

Nick, 25-8-2017

In de kamer was alleen een bad en geen douchecabine. Het ontbijt was prima, bedden waren geweldig en het personeel was vriendelijk en competent.
Suzanne Verlouw, Front Office Manager, 30-8-2017

Beste Nick,

Super bedankt voor deze mooie review op Zoover.

Wat goed om te lezen dat jullie een fijn verblijf gehad hebben.

Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen!

Team Apollo

Het hotel ligt direct naast het station: ideaal als je met de trein komt. De ontvangst door de receptioniste is enthousiast en vriendelijk. Je voelt je direct heel erg welkom. Er wordt ook een plattegrond van de stad uitgereikt. De kamer zag er keurig uit: niet heel groot, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Zelfs thee-zet mogelijkheid. We hadden uitzicht op het spoor, maar we hebben geen geluidsoverlast ondervonden.Doordat de kamer was gesitueerd in het voormalige postgebouw - een monument - konden de ramen niet open. De kamer heeft een goede airco. We maakten gebruik van het ontbijtbuffet: ruime keuze! Je kunt zelfs broodjes gezond maken. Wij hadden een inclusief-arrangement trein/hotel/ontbijt. De prijs voor een los ontbijt is wel aan de hoge kant. Vanuit het hotel loop je zo de stad in. Na uitchecken was het mogelijk om de bagage in bewaring te geven, zodat we nog een dagje van Breda konden genieten. Kortom: top!
Marjan Laros, Front Office Manager, 5-8-2017

Beste Carla,

Heel erg bedankt voor deze prachtige beoordeling!

We vinden het heel fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van het verblijf en de stad Breda en verwelkomen jullie graag snel weer terug.

Marjan Laros

Fijn hotel vlak bij station

Sem, 29-7-2017

Wij zijn hier twee nachten verbleven. Een fijn hotel met goed ontbijt. De bedden zijn iets wat aan de harde kant, maar dit vonden wij juist prettig. Het personeel was zeer vriendelijk. Dit hotel is een aanrader.
Marjan Laros, Front Office Manager, 5-8-2017

Beste Sem,

Bedankt voor deze mooie beoordeling, dit waarderen wij zeer.

We vinden het fijn om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en verwelkomen jullie graag snel weer terug!

Marjan Laros

Het hotel was prima en goede verzorging

W.W. Idema, 21-4-2017

Wij vonden alles goed: eten, drinken, diner, slaapgelegenheid en bejegening van medewerkers.
Suzanne Verlouw, Front Office Manager, 21-5-2017

Beste Idema,

Hartstikke bedankt voor deze fantastische review en aanbeveling op Zoover!

Wat goed om te lezen dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad!

Wij hopen jullie bij een volgend bezoek aan Breda weer te mogen verwelkomen!

Suzanne Verlouw

geweldig verblijf

A.S., 18-4-2017

Een fijn hotel waar je enorm hartelijk wordt ontvangen. Kamers zijn zeer netjes en het ontbijt erg compleet.

Op loopafstand van het centrum en station.

Zeker een aanrader!

Suzanne Verlouw, Front Office Manager, 21-5-2017

Beste A.S,

Super bedankt voor deze mooie review op Zoover.

Bedankt voor de aanbeveling en de mooie woorden over het hotel!

Wij hopen jullie een volgende keer weer te mogen ontvangen!

Met gastvrije groet,

Suzanne Verlouw

Het ontbrak ons aan niets!

Hilde, 16-4-2017

Hartelijke ontvangst en een supernette kamer.

Mijn vriend was jarig dus slingers en balonnen waren aanwezig.

Helaas moest ik zelf het flesje bubbels halen, dat was bijgeboekt bij romantisch arrangement, en waren ze vergeten.

De kamer was superschoon en ruim genoeg voor twee en apart van uitstraling.

Het ontbrak ons aan niets! Helaas kon er geen raam open aan deze zijde van het hotel, we zaten op kamer 235.

Met gevolg dat het bloedje heet was, vooral de nacht was niet te doen.

Er was wel airco maar die deed bijna niets.

Zeker na het douchen ( met een straaltje zonder veel druk) was het binnen niet te doen.

Gemeld bij de balie bij het afscheid, en ze namen onze klacht heel serieus.

Het ontbijt was meer dan super en zeer uitgebreid.

Ook Breda is een positieve ervaring geweest en erg gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo Breda City Centre in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo Breda City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollo Breda City Centre scoort een 8.37 uit 10 op basis van 175 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: