Hotel Apollo Breda City Centre

Hotel Apollo Breda City Centresterstersterster

8.4Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Breda

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Breda City Centre voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

183 reviews over Hotel Apollo Breda City Centre

• 10arie warmer penrod.26-07-2019

fantastische hotel.niks op aante merken.

bij binnen komst kregen we eerst waterijs ,echt top en attent.bali medewerksters erg vriendelijk. mooie hotel kamer en badkamer hadden we .goede bedden en hoofdkussens.alles netjes en schoon ,goed ontbijt ,word zeer goed aangevuld of vervangen het vlees als het telang ligt,top.8 jaar geleden was de omgeving echt een puinhoop ,nu erg netjes ,goede parkeer mogelijkheid bij het hotel.

Team Apollo Hotel Breda, Front Office Manager, 31-07-2019

Beste Arie, Bedankt voor de positieve review! De omgeving is zeker goed opgeknapt. We zijn blij dat jullie het naar de zin hebben gehad.

Hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groeten, Team Apollo Hotel Breda

Gereisd met partner in juli 2019

• 9M Schuurman21-05-2019

Een dikke duim

Hebben een heerlijk verblijf gehad.Goed hotel en prima ontbijt.Zeer vriendelijk en plezierig personeel

Team Apollo Hotel Breda, Front Office Manager, 23-05-2019

Beste gast,

Bedankt voor jullie review. Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf. We hopen jullie nog eens terug te zien!

Met vriendelijke groeten, Team Apollo Hotel Breda

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8C Kuipers04-04-2019

Goed geregeld

Goede ligging en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Tiny17-08-2018

Leuk hotel vlakbij centrum Breda

Leuk hotel, vlak bij station, mooi park en op wandelafstand van het centrum, mooie en propere en moderne kamers in het nieuwe gedeelte. Ontbijtruimte was wat te donker, maar ontbijt was voldoende keuze en lekker. Heel vriendelijk personeel. Probleem met fiets en meteen was er hulp.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Wendy velthuizen08-07-2018

Super, kom er zeker terug

Zeer vriendelijk personeel, zij zorgen ervoor dat jij je gelijk thuis voelt, mooie kamers top eten

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Fam. Blotkamp08-07-2018

Helemaal Top!!

Wat een geweldig en gezellig hotel. Gelijk bij aankomst een warm welkom. Onze vrienden waren net getrouwd en hun kamer was extra gezellig gemaakt . Super vriendelijk personeel, heerlijk ontspannend sfeertje. 3 gangen diner perfect. Ontbijt top verzorgd. Kamer, modern, netjes, heerlijke bedden. Dicht bij centrum van Breda. Bij een volgend weekendje Breda wordt het weer dit hotel. Extra bedankje voor het gezellige personeel !!!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Hennie02-05-2018

Heel goed, wij komen zeker terug !

Een fijn hotel met een goede ligging naast het station en op loopafstand van het gezellige centrum van Breda. Wij waren hier voor devijfde keer en zoals altijd een vriendelijke ontvangst, goede service, ruime kamers met een heerlijke inloop douche en een lekker uitgebreid ontbijt met verse sinaasappelsap. Er is (tegen betaling) parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in april 2018

• 8K. S.03-03-2018

Helemaal top

Ons verblijf was tijdens carnaval.

Nette kamer, goed onbijt en vriendelijk personeel. Het hotel was ook speciaal ingericht op carnaval vierders. Heel leuk gedaan! Het avond eten was wat minder (het "carnaval menu"). Het geld voor een parkeerplaats iets aan de hoge kant. Op de kamer miste ik dat er geen raam open kon om wat frisse lucht binnen te laten.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Esla27-02-2018

Prima hotel

Prima hotel. Nette kamer met thee/koffie faciliteit. Prima bedden. Heel erg vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet was prima in orde. Zou echter nog wat meer een "wauw-factor " mogen hebben.

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Maaike04-02-2018

Heerlijk voor een weekendje weg!

Goed hotel, mooie kamer op een perfecte locatie! Goede prijs-/kwaliteit en goed ontbijtbuffet. (Betaald) parkeren dichtbij het hotel.

Gereisd met partner in december 2017

19 tips over Hotel Apollo Breda City Centre

• Lefebvre Roger, 14-01-2014

Centrum van de stad op wandelafstand van hotel en via stadspark te bereiken. Fijne stad om te bezoeken.

• Simone, 16-12-2013

Heel veel winkelaanbod en ook vrij divers. Erg leuk om te starten met een rondleiding door gilde De Baronie om wat meer van Breda te zien waar je anders niet zo snel komt wellicht. Inspire is een erg lekkere lunch gelegenheid op de markt.

• Rilana , 22-12-2013

Voor een dagje winkelen en stappen goed hotel en aan te bevelen!!

1 vraag over Hotel Apollo Breda City Centre

• Maria, 27-11-2014

Restaurant Puur een aanrader?

Wij zijn van plan om tijdens de kerstdagen in het hotel te verblijven en overwegen een diner op Tweede Kerstdag in het restaurant van het hotel, restaurant Puur. Wie heeft hier wel eens gedineerd en hoe was het? Er is een 4-gangen diner wat gereserveerd kan worden voor € 37,50 pp.

Desmet, 15-12-2014

Wij dineerden twee keer. Telkens heel lekker en ruim voldoende op je bord.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats