Hotel Amrath Brabant

Hotel Amrath Brabant
6,6

131 reviews over Hotel Amrath Brabant in het Nederlands

grandioos en zeker voor herhaling vatbaar

D.Tapperwijn
20-3-2018

zeer vriendelijk personeel en een lekker zwembad. kamer was keurig alleen mag er iets aan de ramen gedaan worden. ontbijt was super. Heel veel keus en alles werd steeds bijgevuld.

Geen aanrader!

Familie Janssen
17-3-2018

Inchecken en personeel bij ontbijt heel vriendelijk, daarvoor pluspunten. Helaas is het hotel geen 4 sterren waard. Overal hangt een muffe lucht. Tapijt niet fris en meubels verouderd. Gordijn met gaten. Schimmel in de badkamer. Bedden doorgezakt. Temperatuur in de kamer niet zelf te regelen. Witte vlekken en haren (!) vastgeplakt aan tv-bediening. Hierdoor geen prettige ervaring. Ontbijt prima, maar niet aangevuld. Wanneer het buffet nog een uur open is geen zalm te bekennen. Een half uur voor tijd wordt er op je tafel een bordje geplaatst met 'gereserveerd' alvast voor de lunchgasten. Doe dit als mensen weg zijn. Voor deze prijs zijn er veel betere en nettere hotels in Breda en omgeving. Nooit meer.

Prima verblijf, goed uitgebreid ontbijt.

Frank
5-2-2018

Goed bed, hotel / kamer enigszins gedateerd

Prima, voor herhaling vatbaar

Fam. Bakker
31-12-2017

Aardig en vriendelijk personeel, kamers ietwat gedateerd, prima zwembad

Voor herhaling vatbaar

Irma
18-12-2017

Jas en zwemkleding en verder wat een reiziger mee neemt. Als je van wandelen houd neem wandelschoenen mee of een fiets

lekker rustig

er
16-10-2017

goedkoop eenvoudig schoon hotel

Prima prijs kwaliteit aanbieding

Gerard
3-8-2017

Schone (bad)kamer, vriendelijk personeel, nog even zwemmen. Ideale uitvalbasis aan rond-snelweg. Matras kan beter.

Ideaal om Breda te verkennen;

lieve de waele
1-8-2017

Nette kamer, lekker gegeten en vriendelijke service

Tijd voor onderhoud

Chrisje
25-4-2017

Een nare oud-tapijt lucht kwam ons tegemoet zodra we binnen kwamen in het hotel. Er wordt goed schoongemaakt maar het hotel is verouderd en toe aan renovatie. Door de nare oude geur die in de vloerbedekking hing en de benauwde temperatuur hadden wij het gevoel dat we in een bejaardentehuis verbleven.

goed hotel

ikke_1
14-4-2017

Ligging oké, net iets te ver van centrum om te lopen. Bus verbinding vlakbij. Zwembad heerlijk warm. Schone kamer maar de badkamer mag wel gerenoveerd worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Amrath Brabant voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrath Brabant in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrath Brabant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amrath Brabant scoort een 6.62 uit 10 op basis van 132 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: