Theetuin 't Bakhuys

9.1Fenomenaal

Op vakantie geweest naar Theetuin 't Bakhuys?

• 9Erica Postema27-07-2019

Fantastisch !

Een leuke ontvangst in een knusse theetuin. We zijn heerlijk verwend door Rianne met een heerlijke high tea met allerhande zelfgemaakte lekkernijen. Heel geslaagd en we komen vast weer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Laura29-07-2017

Heerlijke plek!

Wat een heerlijke plek om tijd door te brengen. Fijne rustige groene omgeving, lekkere zelfgemaakte hapjes en een enorm aanbod aan verse theeen. Ik heb genoten!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Marinus29-07-2017

Landelijk, gastvrije mooie theetuin

Hebben hier heerlijk eigengebakken lemontaart en nougatine ijstaart gegeten, heerlijk. Rustige mooie theetuin met vriendelijke bediening. Echt de moeite waard om daar even langs tegaan.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Lenneke Dijkstra19-07-2016

Hele gezellige plek met een top gastvrouw!

Wij hebben afgelopen weekend een kraamborrel gehouden in de theetuin. Het zag er geweldig leuk uit en alles was tot in de puntjes verzorgd. Met als extra verrassing wel hele bijzondere beschuitjes. Super leuk! Onze gasten vonden het ook een toplocatie. Rianne en Marinus, ontzettend bedankt voor alle goede zorgen. Wij en onze gasten hebben er ontzettend van genoten!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10C. Veerman 01-09-2015

Geweldige Hightea op heerlijke plek

De theetuin ligt heerlijk landelijk in het groen aan een rustig weggetje. De eigenaresse maakt de heerlijkste hartige en zoete Engelse lekkernijen allemaal zelf en presenteert dit alles in een voormalige schuur van een boerderij, die sfeervol ingericht is. Ook de tuin zelf is sfeervol ingericht met veel oog voor detail. Geen moeite is teveel voor de eigenaresse om het haar gasten naar de zin te maken. Zeer aan bevelen, deze tuin, als je van buitengewoon lekker hartig en/of zoet houdt in een rustige en sfeervolle setting.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10annemarie10-01-2015

High Tea op z'n best

In theetuin 't Bakhuys vierden we de surpriseparty van een vriendin en het was geweldig! Alles klopte: de sfeervolle ruimte waar je je meteen welkom voelt, de gastvrije ontvangst en bovenal de fantastische high tea. Verrukkelijke pareltjes zijn het, als kleine cadeautjes: cake, taartjes, snoeperijen, heerlijke broodjes. Niet alleen ontzettend lekker maar ook prachtig om te zien. Het geheel ademt een sfeer van aandacht en liefde. Een absolute aanrader om verwend te worden met lekkernijen in een warme hartelijke entourage. En nu is de tuin nog niet eens open! Gastvrouw Rianne: komplimenten en ontzettend bedankt voor een heerlijke middag.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Corien van Vliet16-12-2014

Heerlijke thee & hapjes op een fijne plek

Een echte heerlijke high tea. Alles met aandacht bereid en zó lekker! En héél gastvrij op een mooi plekje. Binnen is het sfeervol ingericht. Ik heb geloof ik wel 8 koppen thee gedronken, omdat ik alle theetjes wilde proeven. Er waren er nog veel meer, dus moeten we nog maar eens terugkomen. Kunnen we in de prachtige tuin zitten. Lijkt me ook heerlijk! Bedankt, Rianne, voor de fijne middag.

Gereisd in december 2014

• 10Jeroen en Desiree15-11-2014

Absolute aanrader

Heerlijk genoten van een zonnebloem high tea. Alles is met veel liefde en zorg bereid. En dat proef je. Supervers en erg lekker. je voelt je helemaal welkom en op je gemak dankzij gastvrouw Rianne. Dit gaan we zeker vaker doen. Bedankt voor een zeer geslaagde middag.

Gereisd in november 2014

• 10Debby 04-08-2014

Voor herhaling vatbaar

Op 02-08-2014 hebben wij genoten van de Zonnebloem high tea met heerlijke zoete en hartige hapjes. Alles is vers en dat proef je! Daarbij wordt je hartelijk ontvangen door de gastvrouw die er echt plezier in heeft. Wij hebben al heel veel high tea's gehad maar deze staat in onze top 3; een aanrader dus en echt landelijk genieten.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 10Ineke van de Laak02-08-2014

Een absolute aanrader

Bij het Bakhuys werden we zeer warm onthaald door de super gastvrije gastvrouw. De entourage was in een woord schitterend en de locatie was prachtig! We hebben genoten van een zoete high tea met een zeer uitgebreide uitleg en heerlijke zoete hapjes. We komen zeker nog een keer terug om te genieten van de hartige high tea!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

10 van de 15 reviews gezien