Vakantiehuis Groepsaccommodatie Heesemanshoeve

Vakantiehuis

13 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Heesemanshoeve in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch!!

Prince
15-4-2018

WoW wat een heerlijk plekje! We waren wat ongerust door de slechte reviews, maar gelukkig bleken deze totaal onterecht! Alles was brandschoon en het zag eruit alsof het net was geschilderd. We hebben geen oude of doorgezakte meubelen kunnen bespeuren en de gastheer was super vriendelijk!

Kinderen hebben heerlijk kunnen spelen, varkentjes, paardjes en schaapjes kunnen aaien en de ouders hebben kunnen genieten van de prachtige omgeving! De boerderij is echt perfect gelegen. Genoeg leuke dorpjes, mooie natuur en pretparken in de nabije omgeving! Echte aanrader en wij komen zeker terug!!

Prijs/kwaliteit echt niet ok!

Charlotte
23-9-2017

Op het eerste zicht is dit een mooi gelegen verblijf maar... Alles is echter vuil en niet onderhouden, in het bijzonder de slaapaccommodatie. Je kunt de slaapkamers niet verwarmen, ze zijn bijzonder donker, de lattenbodems kapot maar belangrijkste: echt vuil. De muren staan vol schimmel...

Oude reviews (archief)

aanfluiting

Aukje van Egteren
31-5-2015

Erg jammer, onze ouders willen elk jaar een weekendje weg samen met kinderen en kleinkinderen. Daarvoor huren zij elk jaar een groepsaccommodatie. Zo kwamen wij dit jaar bij de Heesemanshoeve, huis de Knotwilg. Een qua onderhoud achterstallige ruimte voor ca 28 personen. Het dak was lek, de afzuiging deed het niet waardoor alles blauw stond tijdens het koken. Het meubilair buiten en in de tv ruimte was gammel en doorgezakt. De slaapkamers bijzonder klein, vies muf en de houten(stapel)bedden gammel en doorgezakt. Klachten werden afgedaan met een "o... dat wisten we al!."

Verder was het zeer gehorig.

Het enige pluspunt was dat de locatie en omgeving super zijn!

Brabantse gastvrijheid in de natuur

Fam van Aa
12-4-2015

Supe vriendelijk onthaal waardoor je je meteen thuis voelt. Veel ruimte, prachtige omgeving en voor kinderen een paradijs. Savonds kampvuur en overdag de bossen in geweest. Ook nog een dagje efteling meegepakt. Echt een vakantiegevoel, top!

puur natuur

babette venrooy
24-10-2011

Wij zijn hier in het voorjaar geweest met de familie en hebben het heerlijk gehad. Zelfs met wat minder weer hebben we ons prima vermaakt. Bossen, in Oisterwijk gewinkeld en fietsen gehuurd. Gekanood in Moergestel. Prachtige omgeving van de boerderij zelf met paarden en hangbuikvarken. "Thuis"lekker gekookt, ruimte genoeg en prima sfeer. Wat wil men nog meer? En inderdaad een zeer gastvrij onthaal.

omgeving en ligging is prima. Buiten heb je veel ruimte en bij mooi weer prima vertoeven. Binnen weinig sfeer en achterstallig onderhouden. Wel gastvrije en behulpzame mensen. Maar het is ingericht om weinig schade aan te kunnen richten. Oude tafels en stoelen, kinderstoeltje kapot, magnetronschaal kapot. Veel oude apparaten en meubels waarvan ik denk; is toch makkelijk (en niet te duur) te vervangen...

leuk

Hello
26-4-2011

De beste hotel ooit. Moet je echt heen gaan. het is kindvriendelijk en dv inrichting is mooi. mooie stoelen muren meubels alles. de ruimte is ook wel aardig.

Een luxe boerse ervaring!

Font Freide
30-11-2010

Wij zijn hier met onze familie geweest in September en het is ons uitstekend bevallen! We werden uitermate vriendelijk ontvangen door de gastheer/boer, die service blijkbaar hoog in het vaandel heeft staan. De ligging is uitstekend! Op slechts 10 min lopen van de prachtige Kampina Heide en als je doorwandelt kom je zo in de Oisterwijkse bossen. In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen, Bierproeven bij het trappistenklooster, Rondvaarten door de grachtjes van Den Bosch, winkelen in het luxe Oisterwijk. Bovendien zijn zowel de Efteling als de Beekdsebergen zeer dichtbij!

De accommodatie was zeer schoon en netjes. Genoeg leuks voor de kinderen om te spelen. Natuurlijk mogen we alle leuke dieren niet vergeten die deze groepsaccommodatie tot een luxe boerse beleving maken!

Kortom een echte aanrader. Als u een leuk weekend met familie/vrienden wilt boeken aarzel dan niet!

Een echte aanrader!!!

Lieke
5-11-2010

Eind September zijn wij met onze familie op de Heesemanshoeve geweest. Wat een schitterende locatie! Dat er in ons drukke landje nog zulke mooie plekjes bestaan! De Heesemanshoeve ligt op 10 min loopafstand van de overweldigende Kampina heide. We hebben er uren kunnen wandelen en spelletjes kunnen doen met de kinderen. De omgeving biedt ontzettend veel excursie en uitstap mogelijkheden. Ook het gezellig Oisterwijk is een bezoekje waard!

De accommodatie was zeer schoon en goed onderhouden! De service was uitstekend! Ze hebben op het terrein van de Heesemanshoeve verschillende dieren en activiteiten. Ze beschikken zelfs over een eigen rijbak en Friesche paarden, waar onze kinderen een rondje op mochten rijden van de boer!!

Ik begrijp het slechte commentaar echt niet wat er eerder op deze site geschreven is en van de treinen is zeker geen overlast te bespeuren!

Voor ons een geweldige ervaring en we gaan er zeker weer naar terug!

lekker puur verblijf in nog echt Brabantse Land!

Marie-Louise Vendelier
9-8-2010

Prima gehad bij Heesemanshoeve. Veel ruimte om buiten te spelen, zelfs heeft de eigenaar onze kinderen ritjes op het paard aangeboden, ze hebben genoten!

We hebben prima geslapen, rustige omgeving en schone lucht. Wij komen zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Heesemanshoeve in Boxtel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Heesemanshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Heesemanshoeve scoort een 7.03 uit 10 op basis van 14 reviews.