Hotel Riche

6 reviews over Hotel Riche in het Nederlands

Heerlijke tijd gehad

Greetje
26-6-2016

Genieten met de kindjes op 1 hotelkamer en nog ruimte over ook op de kamer . Heerlijk gegeten zelfs met alle dieet wensen Die we hadden . Helemaal top !!!

Heerlijke tijd

Rebecca en Charles
26-7-2015

Gelogeerd bij riche in de vierdaagse week . Heerlijke tijd gehad goed te eten gezellig en attent personeel en en fijn bed . Op loop afstand van het station en midden in het gezellige centrum van boxmeer .

Een top vakantie gehad

J.Beijer
15-8-2013

Grote kamer schone bedden en grote badkamer

Hotel lig dicht bij het centrum.

Vriendelijk personeel en gezellig .

Een heel mooi restaurant waar we elke avond heerlijk hebben gegeten.

Het ontbijt buffet was ook heel goed ruime keuze

Een gezellig familie hotel.

Tot de volgende keer.

Jan en Gerrie

Mooi en goed bedrijf!

Jan Janssen
    7-8-2012

Jammer dat je van de buitenkant niet kunt zien wat er allemaal kan bij Riche. 2 Grote zalen waar ik zeker een keer een feest zal geven. Ook al woon ik in Wijchen.

De bediening was buitengewoon aardig en dat paste zeer goed bij het lekkere menu in de serre.

Top!

Suzanne
    20-9-2011

Afgelopen weekend in Boxmeer geweest. Heerlijk hotel gevonden in het centrum. Heerlijk gegeten, lekker geborreld en gewinkeld in Boxmeer. We komen zeker terug!

We waren voor twee overnachtingen in Hotel Riche

Jean en Marijke Storm
    22-5-2008

We waren voor twee overnachtingen in Hotel Riche.Het ontbijtbuffet was prima verzorgd.Over het eten kunnen we niets zeggen daar we enkel kamer met ontbijt hadden.Het was tijdens de vierdaagse van Nijmegen ,en dat je vroeg wakker bent door de daar logerende wandedelaars die opstaan, moet je er in die week maar bijnemen vinden we.Onze kamer vonden we ietwat ongewoon,geen behang ,maar enkel bakstenen muren. Maar meschien was er pas een verbouwing geweest.Het personeel was er vriendelijk en attent.Het hotel beschikt ook over een grote privé parking, wat zeker een pluspunt is !

We hebben een aantal aanbieders voor Riche voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riche in Boxmeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riche scoort een 9.71 uit 10 op basis van 6 reviews.