Géén boekingskosten

• 8Waardering

44 Reviews over De Baronie

• 9Diane09-08-2021

Gastvrijheid ten top!

Mijn verblijf in dit hotel was fantastisch. Een hartelijke ontvangst, een ruime schone kamer en dito badkamer. Er was een vergissing gemaakt die ruimhartig werd opgelost door eigenaar Guido. Al het personeel was even vriendelijk. Ik zou dit hotel zeker aanraden! De omgeving is ook zeer de moeite waard, langs de Maas fietsend kom je de mooiste plekjes tegen 😊

• 9jan25-10-2020

Prima verblijf

Wij, mijn partner en ik, vonden het verblijf helemaal prima. We hadden een fijne kamer, konden gebruik maken van de sauna, het eten (ontbijt en diner) was meer dan uitstekend en de bediening was ECHT klantvriendelijk. Dus: wat ons betreft een absolute aanrader. We hebben genoten. Dank Groetjes Jan en Willemien Sleegers

• 6Verkenner28-09-2020

Kan eigenlijk niet meer.

Een beetje vergane glorie dit hotel. De vering van de bedden kwamen door het matras heen, andere kamer gekregen waard de bedden tekort en te smal voor het boxspring bed. Stond echt wel een beetje armoedig geen passend matras. Personeel aardig en behulpzaam, ontbijt sober, kamers ruiken niet fris, Naast spoorweg overgang dus lawaai van de nadere treinen richting Venlo.

• 9Fam uit Hoogeveen21-07-2020

Zeer goed hotel, met zeer goed personeel.

Eten was voortreffelijk, kamers waren goed als je vraagt naar kamer met buiten zitje, er zou wel een koelkastje op de kamer mogen zijn, maar voor de rest was alles zeer goed geregeld in die 4 nachten de we er zijn geweest.

• 10Gerard Dingjan31-07-2019

wij komen terug

Prima ligging hotel, goede parkeer gelegenheid, vakantiesfeer, fijne slaapkamer , geweldige diners, meer dan vriendelijke en gezellige medewerk(st)ers in het hotel, uitstekende ruimte om buiten te zitten. Een hotel om weer terug te komen

• 9F. Koopmans-de Groot21-07-2019

Super bedankt voor de goede zorgen!!

We waren hier weer eens tijdens de 4-daagse van Nijmegen met een groep van 15 wandelaars. Eerder ook als eens verbleven, maar wat een verademing na die laatste keer. Alles prima op orde, vanaf 2.00 uur ontbijt, tot de laatste de (hotel) deur uitwandelde!! Lunch mee en gaan! Bij terugkomst een lekkere smoothie en dan een heerlijk diner. Prima en vriendelijke bediening, wel eens anders meegemaakt. Fijne bedden, douche, kan niet beter, volgend jaar weer bij leven en gezondheid!!

• 10wilma zuiderwijk16-04-2019

Echt top

Het is een gezellig familiehotel het personeel is vriendelijk staan open voor een praatje eten was ook echt super echt een aanrader. Ik zou zeggen ga zo verder echt top

• 9J De Vries13-04-2019

Fantastisch , leuk en gezellig

Een hele fijn hotel om daar naar toe te gaan , niets is teveel heel goed en heel lekker diner . Echt een aanrader

• 9koen gloudemans06-04-2019

goed enprima prijs

fijn hotel prettige bediening schoon mooie kamers vlak bij het centrum en goed ontbijt en ruime keuze diner

• 8Hendrik jan20-03-2019

Geweldig hotel aanrader

Mooie omgeving. Vriendelijke personeel. Genoeg om ook in de omgeving uitstapjes te maken.prima hotel .en goed eten .

Hotel De Baronie info