Hotel De Baronie

Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
Hotel De Baronie
8,5

30 reviews over Hotel De Baronie in het Nederlands

Via "touroperator" hebben wij een 3-daags Prijspakket arrangement geboekt van 12,13,14 juli 2018.

Het hotel ligt gunstig t.o.v. wegen en station. Wij hadden geen last van welk lawaai ook uit de omgeving.

De kamer was prima, redelijk ruim met een zitje en een klein balkon. Keurig ingericht en brandschoon. Het bed zeer goed en ook kraakhelder. De badkamer met fijne douche en eveneens schoon, schoon.

Het ontbijt was meer dan voldoende en smaakvol. We hebben 2 maal het diner gebruikt, waarvan 1 maal een verrassing. Heel smaakvol.

Wat het personeel betreft, niets dan lof. Zeer vriendelijk, voorkomend en behulpzaam.

Het gehele hotel maakt een verzorgde en gastvrije indruk.

Aanrader! Zeker naar toe gaan ...

Nelleke
15-7-2018

Een heerlijk hotel! Helemaal ingesteld om het de gasten naar de zin te maken! Hartelijke ontvangst ! Heerlijk eten ! Een aanrader! Ja het hotel staat langs een spoorlijn maar dat vonden wij totaal geen probleem!

Voor herhaling vatbaar !

Hennie van Diermen
5-4-2018

Gezellig en goed hotel ! Het diner kon wat beter !

Voordeeluitjes.nl

Prima hotel met lekker eten en drinken

Kik Vranken
4-10-2017

Een op de eerste blik iets gedateerd hotel, dat die eerste indruk naderhand op een aantal punten weerlegt. Zo is de eetruimte voor het diner en het terras heel gezellig en sfeervol, maar de ontbijtrruimte was nogal kaal en leeg tijdens de keren dat wij ontbeten. Onze 3-persoonskamer was heerlijk ruim en had geweldige bedden, maar het meubilair oogde wat ouwelijk. We hadden een 3-daags arrangement met een diner. Het diner was overheerlijk en de wijntips per gerecht waren uitstekend. Compliment aan de chef. Helaas geen gebruik kunnen maken van de sauna. De kamer lag aan de voorkant van het hotel tegenover de spoorwegovergang. Dit heeft voordelen en nadelen. Als je 's morgens wil genieten van totale chaos in het verkeer, ga dan tussen acht en half negen voor het raam staan en je ziet een tsunami van fietsers door het autoverkeer walsen. Hebben menige keer ons hart vast gehouden. 'S nachts is slapen met het raam open door het voortdurend bonken van de banden van de auto's even wennen. Maar al met al een prima hotel. 2 mindere punten zijn het toch klein bemeten badkamertje, voor drie personen tenminste, (wel prima douche etc.) en een drankautomaat voor de deur van de kamer, die als hij koelde ook echt luidruchtig koelde.

goed verzorgd en gastvrij plekje.

Amber
4-7-2017

Heel gastvrij! vriendelijke mensen en gezellig restaurant. Goede bedden en verzorgde kamer. We hadden zelfs een balkonnetje. De lieve mensen regelden het zelfs dat we zondag fietsen konden huren bij de lokale fietsenverhuurder, dat was heel fijn. De trein stopt voor de deur dus je staat ook zo in Nijmegen.

Een erg gezellig hotel, met prima kamers, eenvoudig ontbijt én je kunt er heerlijk dineren!!

Onze eerste indruk moesten we al snel bijstellen! Het hotel leek een beetje in de verdrukking te liggen van de doorgaande weg en het spoor/station van Boxmeer, maar je hebt van beide absoluut geen geluidsoverlast.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel! Een aanrader.

prima hotel maar geen 4 sterren

R.Velthuis
23-10-2016

3-gangendiner heel erg goed. Ontbijtbuffet lekker en vers.

Tv ontvangst erg slecht. Kamer zeer schoon. Geen last van station. Styling van het hele hotel kan beter.

Voor de eerste maal: Mogen kiezen v.d. kaart

Jan en Joke uit Bodegraven
3-10-2016

Kamers zijn ruim, fraaie douchecabine, schoon en goede bedden.

Natuurlijk heb je best last van het naburige station zeker als de ramen open staan.

Ontbijtbuffet is dik voldoende en het drie gangen diner van de kaart is gewoon prima.

Fiets routes werden uitgeprint en bediening was zeer correct.

Gewoon doen

betsy romijn
26-9-2016

Prima hotel. Goede kamers en een mooie badkamer. 10 minuten lopen en je zit in het centrum.

Ontbijt was ruim voldoende. Wij hadden een arrangement met daarbij een drie gangen menu.

Dus keus was meer dan voldoende en erg lekker. Helemaal top.

Echt boeken !!!!!!

Alles was prima ,geen opmerkingen .vriendelijk personeel .ruime kamer zeer schoon .het eten was echt heel goed

We hadden een arrangement wat zeer de moeite waard was .

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Baronie in Boxmeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Baronie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.