Camping Landgoed De Wildert

Camping Landgoed De Wildert
8,6

29 reviews over Camping Landgoed De Wildert in het Nederlands

Heerlijk rustig en ontspannen sfeer!

H. Allerheiligen
25-1-2018

Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen.

Zoals de website het vermeldt is het ook zelf te beleven!

De plek voor rust en ruimte in de natuur!

H. T.
28-6-2017

De plek voor rust en ruimte in de natuur! . Dat is op Landgoed de Wildert! . Al 30 jaar lang mogen wij ons vaste gasten noemen en verblijven hier dan ook met veel plezier. Het zou hier zomaar 'De Verwennerij' kunnen heten. Verwend worden door een bezoek van de vogels en andere bosdiertjes. Of verwend worden door de heerlijke zelfgemaakte producten, zoals honing en jam. Of verwend worden door de lieve, goede zorgen, van de eigenaars Rob en Joyce! Het kan je allemaal overkomen op deze fraaie natuurcamping! . Bedankt Rob en Joyce!

Wat een verademing..!

Fam. de Coligny - van Avezaath
28-6-2017

Wat een verademing..! .

Deze natuurcamping ademt rust en ruimte.

Super gastvrij ontvangen, nadat we even bij de ingang moesten bellen naar de eigenaresse die op het landgoed druk bezig was.

Mooie ruime plekken met zon en/of schaduw!

Géén auto's op de plaatsen, maar op parkeerplek vlakbij.

Géén honden op de camping!

Wel een fris en ruim toiletgebouw!

En allemaal gezellige medekampeerders!

De lieve, jonge en hardwerkende eigenaars staan met raad en daad direct klaar! .

Wat wilt een mens nog meer! .

En ó ja..., we kwamen voor de fiets4daagse van Hoeven en konden de caravan gratis laten staan tot Pinksteren als we nog terug wilden komen. Nou..., graag natuurlijk!

Bedankt Rob en Joyce en succes met alles wat jullie voor de kampeerders doen!

Al jaren onze favoriete stek..!!

E. Adamse
22-6-2017

Ik kwam hier jaren geleden samen met mijn ouders, toen het nog een Dordtse camping was en sta inmiddels al weer 46 jaar met mijn vrouw Ella naar volle tevredenheid op deze heerlijke, rustige natuurcamping!

De huidige eigenaars Rob en Joyce de Vries zorgen er al jaren voor dat wij het hier nog steeds naar onze zin hebben.

Wij hopen dit nog vele jaren vol te houden.

Heerlijke plek

Paula de Bruin
21-6-2017

Het kamperen op landgoed de Wildert in Bosschenhoofd is een camping voor rust en vogel liefhebbers. Dit beide is volop aanwezig. Wij komenden ook volledig aan onze trekken op deze heeijke camping . Een echte aanrader dus.

Bijzonder camperen in Nederland

Maudy keulemans
20-6-2017

Wij komen hier al bijna 4 jaar op rij. Vooral voor onze kinderen vinden wij dit een unieke plek, waar ook zij tot rust komen en van de kleine en grote dingen in de natuur kunnen genieten en van kunnen leren. Het is inmiddels voor het hele gezin echt thuiskomen en we hopen nog vele jaren van de rust te kunnen genieten.

Prachtige ruime kampaarplek

Ina
20-6-2017

geen hond op de camping is prima voor ons.

Bijzonder aan te bevelen.

Ceciel Obbing
20-6-2017

Een oase van rust in een groene wereld, waar de natuur hoog in het vaandel staat.

Een perfect verzorgde camping op biologisch beleid geschoeid. Hier kom je al tot rust, zodra je de oprijlaan inrijdt. Een gezellige poortwinkel met producten uit eigen biologische tuin vormen een gastvrij onthaal. Alles ademt respect, rust, vertrouwen en ontspanning uit. Terug naar de basis. En ook als de zon eens niet schijnt, zijn er altijd twee lichtpuntjes. Rob en Joyce de Vries staan altijd uiterst vriendelijk en zorgzaam met een lach voor u klaar in geval van vragen of assistentie.

Ik ben hier jaren aaneen te gast geweest en blijf hier steeds terug komen. Voor rustzoekers is dit een pareltje in het bosrijke Boschenhoofd. Verscholen achter bossages waan je je weg uit alle hectiek van de drukte van deze tijd.

Is een contact zo nu en dan toch noodzakelijk, is er gratis Wifi in het poortgebouw.

Het is er zalig wakker worden door alle zingende vogels in de vroege ochtend. Ook s'nachts kun je de uilen horen. Soms lopen de reeën op korte afstand van de kampeerplaatsen in het bos. Landgoed De Wildert , gun het jezelf.

Comfort rust en gezonde ontspanning

Hetty
20-6-2017

Grote plaatsen, rust, natuur, schoon sanitair.

Kamperen in t groen

M van der Wende
20-6-2017

Mooi gelegen camping midden in een bosrijke omgeving nabij vliegveld Seppe. Op deze camping komt de natuurliefhebber goed terecht. Er zijn diverse biologische producten te koop bij de receptie. Bosschenhoofd is een mooie uitvalbasis om Brabant en België te verkennen. Een plek om een te zijn met de natuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Wildert in Bosschenhoofd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Wildert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.