Hotel Golden Tulip de Reiskoffer

Hotel Golden Tulip de Reiskoffer

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip de Reiskoffer voor je op een rij gezet:

11 tips over Hotel Golden Tulip de Reiskoffer

A de vries, 17-8-2014
Sterkere lampen in de douche erg donker ,slechte tv klein en beeld is groen, ondertiteling is niet te lezen.
Sarah , 8-5-2014
We hebben hier elektrische fietsen gehuurd! De Basiliek in Oudenbosch is zeker een aanrader en de fietsroute langs de dorpjes Etten Leur en Zundert waar allerlei Vincent van Gogh bezienswaardigheden zijn.
vianen, 24-7-2013
meer dan de moeite waard; naast het mooie hotel een schitterende omgeving

hansvanamerongen, 26-1-2013
Basiliek in oudenbosch is indrukwekkend.
De Boer, 1-1-2013
Het hotel ligt centraal om zowel Antwerpen, Breda, Rosada , Efteling of de Brabantse bossen te bezoeken.
james, 1-6-2012
Geniet van de streekproducten in het restaurant.

Klaas, 13-5-2012
Ik schaam mij om het te schrijven, maar ik had nog nooit van de basiliek in Oudenbosch gehoord. We zouden eigenlijk 2 dagen naar Antwerpen gaan, maar een boekje in het hotel deed ons besluiten om op zondag fietsen te huren en naar Oudenbosch te rijden (slechts 4 km). Wat we daar aantroffen was overweldigend. De Basiliek van de H.H. Agatha en Barbara (een verkleinde kopie van de Sint-Pietersbasiliek in Rome), het Arboretum (kruidentuin), het voormalig Sint-Annaklooster en instituut Saint-Louis.
Ric, 8-5-2012
Boek voordat het te laat is het Asperge arrangement geweldig met een 2 uur duurende rondleiding met koffie een drankje en een likeurtje inbegrepen in het arrangement
Jet, 19-4-2012
Het bezoek aan de aspergeboerderij , de kaasmakerij met heerlijke karnemelk.
willem, 22-1-2012
Veel leuke plaatsen en musea o.a.Vincent van Gogh. Heerlijk om te wandelen en of te fietsen in de nabije omgeving. Winkelen kun je in Rosada ( outlet center) in Roosendaal op ca 10 km. met de auto

Onze bezoekers bekeken ook: