Hotel Golden Tulip de Reiskoffer

Hotel Golden Tulip de Reiskoffer
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip de Reiskoffer voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel Golden Tulip de Reiskoffer in het Nederlands

erg goed en compleet

Bert van Genderen
14-10-2018

Prachtige ligging, je loopt zo het bos in. Mooie grote kamers, goede bedden. Wel jammer dat de hotelkamers in een bijgebouw zijn en niet in het klooster zelf! Voor het luxe gevoel zouden de handdoeken ook wat dikker of nieuwer mogen zijn. Goed restaurant, personeel top! Ontbijt in de kapel heel sfeervol. Jammer dat de croissants taai waren(dus oud!) Best veel keus maar wat luxer beleg zoals brie en zalm was nog wel lekker geweest. Jammer dat de jus d'orange uit een automaat kwam. Is niet lekker! Dat mag echt wel beter!

Super!

Astrid
28-4-2018

Prima hotel. Heerlijk gegeten Diner en ontbijt en super vriendelijk meedenkend personeel. Grote nette kamer.

Alleen douche is in het bad. Moeilijke instap voor ouderen of slecht ter been zijnde mensen. Verder keurig en schoon.

Uitstekend weekendverblijf

Wim
14-3-2018

Goed bereikbaar, voldoende parkeerplaatsen. Hotel ligt ver van de weg. Ruime kamer met zitje en bureau, veel ruimte om je kleding op te bergen, voor 2 personen. Kamer goed geïsoleerd. Goede WiFi. Uitstekend ontbijtbuffet in de kapel.

HotelSpecials.nl

Heel goed maar er zijn betere hotels

Jan
1-3-2018

Het hotel was heel gezellig en vriendelijk personeel. Het ontbijt in de kapel was een toppertje qua omgevingsfactor. Het ontbijt was gewoon, dat extraatje voor een viersterrenhotel was er niet.

De kamer was tiptop en enorm groot. Koffie of theemogelijkheden waren aanwezig. Bed was super.

Enig minpuntje was dat de kamers op 100 m van het hotel gelegen was. 's Morgens was het enorm koud, dus om dan te voet te gaan naar het hotel moest je je helemaal aankleden.

voor herhaling vatbaar.

willy
19-11-2017

er zijn géén negatieve punten,alle kamers zijn gelijk en voorzien van alle comfort.er is gratis wifi.parkeerplaats is gratis.ontbijt is ruim voldoende.vriendelijk onthaal en voldoende uitleg.

fantastisch ga er zeker nog een keer heen

Jaap Rozekrans
26-10-2017

Eten heel goed, kamers groot, ruim, schoon en zeer rustig gelegen. Personeel super vriendelijk

Lekker moment rust

Gerard
1-9-2017

Bosschenhoofd en met name Hotel de Reiskoffer is een rustpunt in de omgeving.

Op steenworp afstand van Etten-Leur, Breda, Roosendaal, Zundert. uitgaansmogelijkheden genoeg. Vergeet vooral niet de Basiliek in Oudenbosch.

Hotel de Reiskoffer is een mengeling van Klooster/wellness/conferentiecentrum en hotel met de gastvrije Branbantse gemoedelijkheid en gezelligheid hoog in het vaandel..

Prettig hotel met mooie ruime kamers

AT
12-8-2017

Fijne ontvangst, ruime kamers, goed ontbijt en prima restaurant. Snap niet goed wat mensen nog meer kunnen wensen aan dit ruim gevarieerde ontbijtbuffet. Alles was er volgens ons, joghurt, fruit, broodjes, croissants, roerei, verschillende soorten vleeswaren, eigengemaakte confiture, kaas, koffiekoeken. Als ik al een verbeterpunt zou moeten noemen dan is het die ene koffieautomaat die te traag is als het erg druk is.

Positief:

- Vriendelijk personeel en een nette entree

- Grote nette en schone kamers

- Goedkope fiets & scooter verhuur.

Negatief:

- Plat dak en geen airco....Op warme dagen echt niet te harden. Ik raad het hotel echt aan om te investeren in Airco's op de kamers.

- Zeer weinig waterdruk. Niet erg prettig met douchen.

- Ontbijt was wat karig. Broodjes niet echt vers en weinig keuze qua beleg.

Leuke ervaring

TC
13-2-2017

Zeer vriendelijk personeel,zowel onthaal als bediening. Ontbijt in kapel was leuk. Diner was lekker. Kamers zijn groot en van het nodige voorzien. De kamers liggen in een aparte blok achteraan daardoor dachten wij dat het rustiger ging zijn, niet is minder waar. Als jeugdige hotelgasten om 02.30 uur aankomen en een afterparty houden tot 04.00 uur, is er weinig geslapen natuurlijk. Daar kunnen de hoteluitbaters niet aan doen maar het was wel een domper op ons weekend.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip de Reiskoffer in Bosschenhoofd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip de Reiskoffer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.