Camping Het Zwaluwnest

7 reviews over Camping Het Zwaluwnest in het Nederlands

Top Camping

Klaas Schepers,
5-9-2017

Gezellige ontvangst onder het genot van een kopje koffie. Een heerlijke rustige camping. We wilden een week staan het zijn er twee geworden. Fijn dat ook de auto naast de caravan mocht staan.

Prima

Paulus plaats 1
24-9-2016

Echt geschikt voor de oudere campeerders.

Wat wij zelf minder leuk vinden zijn de auto s bij de plaatsen maar ja de een wil dit en een ander dat dus aanpassen maar.

Plaats voor volgend jaar maar alvast besproken vanwege de zomerse drukte.

Heerlijk! Herkenning uit onze jeugd.

Jos van der Vleuten
11-7-2016

We zijn geboren in Eindhoven en wonen al meer dan 40 jaar in Lisse. Deze keer wilden we in de Kempen een weekje lekker relaxen. We bezochten uiteraard een aantal plekken uit onze jeugd.

De camping bestaat uit 2 velden, met ruime plaatsen. Vanaf de meeste plaatsen is er een goed uitzicht over de landerijen. Er is een modern sanitair gebouw en een overdekte fietsenstalling. De eigenaren zijn vriendelijke behulpzame mensen. Je wordt ontvangen met een lekker bakkie koffie. Er lopen wat kippen op het terrein, verder geen boerderij activiteiten.

De omgeving is prachtig. De camping ligt aan het fiets en wandel knooppuntennet.

Grensoverschrijdend. Vooral de Malpie is heel mooi. Een bezoek aan de Achelse Kluis met winkel en restaurant is niet te vermijden. De gezellige Brabantse dorpjes liggen op korte afstand. Eersel, met mooi marktplein, Bergeyk en Valkenswaard met stadse allure.

Een prima vakantieplek voor de actieve rustzoeker.

Een Topper en de eienaren zijn heel vriendelijk.

R.A. van der Meer
11-12-2014

Voor kinderen is op de camping niet veel te doen, maar ook daar zie je dat als er meer kinderen zijn, zij zich onder elkaar heel snel vermaken.

Er is wel een trampoline en een volleybal net.

Voor ouderen is het een heerlijke camping met een prachtige hagelnieuwe toilet gelegenheid.

De omgeving is heel mooi en er zijn heel mooie fiets routes.

Je kunt er heerlijk kano varen op de Dommel, de kano's zijn te huur.

Een aanrader is natuur gebied de Malpi, de Achelse Kluis waar men een heerlijk Abdij biertje kan drinken en dan zit je al in Belgie. Ga in Achel eens langs bij Klein Amerika dat is een dierenwinkel met veel levende dieren en op de eerste verdieping alles op Country gebied en dat alles op fiets afstand. Ook een bezoek aan de Dommel brouwerij is de moeite waard.

En er is nog veel meer, kort gezegd DOEN.

Een topper.

H.Arts
28-5-2014

Een topper ,super sanitair,nieuw dit jaar,aardige eigenaarseen aanrader.

Perfecte camping

Fam Worst
31-12-2013

De camping is mooi gelegen in een rustige landelijke omgeving.

Je wordt er door de vriendelijke eigenaresse hartelijk ontvangen.

Verder kan je er prachtig wandelen fietsen en kanovaren.

Wij komen er graag en zullen dat in de toekomst zeker blijven doen !

Dit is een fijne camping in een geweldige omgeving op de grens van Nederland en België.

We werden ontvangen door een gastvrije eigenaresse met een kop koffie en een gesprek. Het veld is wijds opgezet en genoeg ruimte om te staan. Men mag zelf een plaats uitzoeken. Sanitair is goed. Precies wat je verwachten mag van een SVR-camping. Er werd op vrijdagavond ook nog een feestje georganiseerd door de familie. Ik weet niet of dit de gewoonte is, maar het was wel leuk. Deze SVR camping is zeer de moeite waard en prijs-kwaliteit is helemaal goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Zwaluwnest in Borkel en Schaft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Zwaluwnest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.