Vakantiehuis De Coolhof

Meer vakantiehuis info

19 reviews over Vakantiehuis De Coolhof

• 2018
    8Klaas14-10-2018

Leuk vakantiehuis voor een week

Wij verbleven hier afgelopen augustus een week. Dat was erg leuk. De hottub, de vele speeltoestellen in de grote tuin en de loungehoekjes maakten het erg fijn om buiten te zijn. Wel jammer is soms de stank van de varkenshouderij ernaast. Het huis zelf bestaat uit twee gedeelten, en oud en een nieuw deel. Het oude deel bestaat uit woonkamer/ keuken (keuken zonder inventaris), meerdere slaapkamers en een piepkleine douche. Dit gedeelte is erg hokkerig en kan wel een opknapbeurt gebruiken want het oogt kwa inrichting en afwerking erg gedateerd. Het achterste deel met meerdere slaapkamers, badkamers, en een grote keuken is vrij nieuw en ziet er keurig uit. Het overdekte terras met picknickbanken is een fijne plek om te zitten. Grote oprit met plaats voor meerdere auto's. Huis is keurig schoon. Tegenover het vakantiehuis zit een bedrijf wat soms nogal wat lawaai van vrachtwagens veroorzaakt.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

9HvH08-02-2016

Heerlijk weekend gehad, voor herhaling vatbaar!

Met de hele familie incl. een paar kinderen weekend weg geweest. Ideaal huis daarvoor, zelfs met een heel weekend regen. Er zijn twee grote gemeenschappelijke ruimtes; een woonkamer (incl. keukengedeelte) en een grote keuken met lange tafel, waardoor je elkaar niet op de lip zit. Ideaal om spelletjes te doen en uitgebreid te eten. Grote tuin, veel privacy. Leuke bijkomstigheid is natuurlijk de hottub. We troffen het huis schoon aan, er waren genoeg handdoeken voor iedereen en we kregen een uitgebreide rondleiding van een erg vriendelijke eigenaar. We hebben genoten, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10De Roosendaalse Comedie15-10-2015

Super mooi

De Coolhof is een luxe vakantiehuis. Aan alles is gedacht . Ook met veel mensen is er voldoende ruimte. Zelfs als je even alleen wilt zijn, De Hottub was voor ons een aangename ervaring.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Ton26-09-2015

Geweldig!

Zo luxe hebben we nog nooit vakantie gevierd in Nederland. Prachtige vakantiewoning, een zee aan ruimte, zowel binnen als buiten. Echt een aanrader voor een lang weekend of week weg met 3 generaties!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Karen Lier09-07-2015

Ideaal familieweekend

Sympathieke gastheer en -vrouw, altijd bereikbaar. Mooi vernieuwd, modern, groot en proper huis. Leuke afgemaakte tuin, ideaal voor de 7 kindjes die meewaren. Genoeg faciliteiten: trampoline, hottub, zandbak, schommel, lounge gedeelte met vuurtje... en een map met allerlei activiteiten die je kan doen in de buurt. Wij hadden genoeg aan het huis en tuin voor het weekend :-). Een echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8R.Kemner16-06-2015

Wat een mooi en groot vakantiehuis

Ons verblijf van een lang weekend met 14 personen in dit vakantiehuis was fantastisch. Een schitterend praktisch ingericht huis met heerlijke bedden. Veel douchegelegenheid en twee goed ingerichte keukens. Voldoende leefruimte en heerlijke zithoeken buiten. Stijlvol ingericht in tegenstelling tot andere grote vakantiehuizen die veelal zogenaamd hufterproef zijn ingericht. De eigenaresse/gastvrouw van het huis erg behulpzaam en vriendelijk. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Rustige omgeving dicht bij het dorp. Wij verbleven er met een groep mannen van de brommerclub en hebben in de omgeving lekker kunnen toeren. Heerlijke hottub . Grote afgesloten tuin helemaal goed voor (grote) kinderen. Veel privacy. Kortom echt een aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9jeroen02-06-2014

Poar Nem'n

Prima huisje. Hottub en een grote tuin geven de ruimte om lekker uit te brakken. Kwa ligging is het voor stappen niet ideaal, maar je hebt wel de plek en ruimte om lekker privé te zijn. Echte aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Jasper 19-09-2013

Topweekend gehad!

Dit jaar voor de 2e maal met een groep vrienden naar De Coolhof geweest. Een goed onderhouden vakantiehuis, voorzien van alle gemakken. Eigenaresse is zeer behulpzaam en meedenkend. Prijs/kwaliteitverhouding is top!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9R Veldhoen09-07-2013

Prachtig Weekend

Wij zijn afgelopen weekend in Boekel geweest met 12 mannen in de leeftijd van 30 . We waren verrast hoeveel ruimte er was en dat het heel netjes was. Verder kon je er veel dingen bij het huisje doen zoals darten pingpongen een balletje trappen spijker slaan. Wij hebben het uitstekend naar onze zin gehad daar. De eigenaars zijn ook heel aardig en behulpzaam als je iets wilt weten of iets anders dergelijks. Ik kan een ieder aanraden dat als ze een keer met een groep ergens heen willen dit zeker een optie is . Ook in de buurt is het heel gezellig Uden Helmond kun je prima toeven.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Erik en vrienden18-06-2013

Zeer geschikt voor vriendenweekend!

Zeer geschikt om met je vrienden een weekend weg te gaan! mooie grote tuin en gratis en genoeg stookhout voor een gezellig vuurtje! Eigenaar en eigenaresse zijn zeer behulpzaam, en erg aardig! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2013

Vakantiehuis De Coolhof info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats