Reviews over Boekel

Leuk vakantiehuis voor een week

Klaas,
    14-10-2018

Wij verbleven hier afgelopen augustus een week. Dat was erg leuk. De hottub, de vele speeltoestellen in de grote tuin en de loungehoekjes maakten het erg fijn om buiten te zijn. Wel jammer is soms de stank van de varkenshouderij ernaast. Het huis zelf bestaat uit twee gedeelten, en oud en een nieuw deel. Het oude deel bestaat uit woonkamer/ keuken (keuken zonder inventaris), meerdere slaapkamers en een piepkleine douche. Dit gedeelte is erg hokkerig en kan wel een opknapbeurt gebruiken want het oogt kwa inrichting en afwerking erg gedateerd. Het achterste deel met meerdere slaapkamers, badkamers, en een grote keuken is vrij nieuw en ziet er keurig uit. Het overdekte terras met picknickbanken is een fijne plek om te zitten. Grote oprit met plaats voor meerdere auto's. Huis is keurig schoon. Tegenover het vakantiehuis zit een bedrijf wat soms nogal wat lawaai van vrachtwagens veroorzaakt.

Leuke camping

Erik,
    6-7-2018

Lekker rustig. Alles kan!

Superfijne camping in de bossen

Mo,
    19-7-2016

Ik zit hier door nu een aantal weken en wat een fijne camping hier middenin de bossen van Boekel. Er is een prachtig mooi meer, met klein zandstrandje en veel gras, een voetbalveld en speeltuin. Je kunt er vissen. En er is een heerlijk dino-zwembad met nog een kleinere speeltuin bij het terras. Er wordt hard gewerkt, waardoor het terrein er keurig bij ligt. In de omgeving is veel te doen. Denk aan pretpark het Hemelrijk, fietsen, wandelen, diverse steden om te winkelen zo midden tussen Nijmegen en Eindhoven, Hullie speelboerderij en de Aardbeienhof. Zowel voor een korte als lange vakantie en met of zonder kinderen kun je hier een heerlijke vakantie genieten denk ik.

Heerlijk weekend gehad, voor herhaling vatbaar!

HvH,
    8-2-2016

Met de hele familie incl. een paar kinderen weekend weg geweest. Ideaal huis daarvoor, zelfs met een heel weekend regen. Er zijn twee grote gemeenschappelijke ruimtes; een woonkamer (incl. keukengedeelte) en een grote keuken met lange tafel, waardoor je elkaar niet op de lip zit. Ideaal om spelletjes te doen en uitgebreid te eten. Grote tuin, veel privacy. Leuke bijkomstigheid is natuurlijk de hottub. We troffen het huis schoon aan, er waren genoeg handdoeken voor iedereen en we kregen een uitgebreide rondleiding van een erg vriendelijke eigenaar. We hebben genoten, zeker voor herhaling vatbaar!

Super mooi

De Roosendaalse Comedie,
    15-10-2015

De Coolhof is een luxe vakantiehuis. Aan alles is gedacht . Ook met veel mensen is er voldoende ruimte. Zelfs als je even alleen wilt zijn, De Hottub was voor ons een aangename ervaring.

Boekel scoort een 7,7 uit 10, op basis van 15 reviews