Camping Minicamping de Karpermolen

Camping Minicamping de Karpermolen

9.8Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Bladel

Op vakantie geweest naar Minicamping de Karpermolen?

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

3 reviews over Camping Minicamping de Karpermolen

• 10Fam jansen02-06-2020

Zo heerlijk rustig, jaja!

Een heerlijke rustige camping in ons eigen landje, mooie omgeving en ruime plaatsen op een heerlijke ondergrond van gras! Eigenaren Jos&maria zijn zeer gastvrij en kwamen iedere dag informeren of alles naar wens was. Voor de vissers is er gelegenheid om een hengeltje uit te gooien aan de vijver met veel vis (kleine voorn, giebels, karper, zeelt) Natuurlijk konden wij geen gebruik maken van het sanitair maar wij weten van vorige jaren dat dit ook perfect is en zeer schoon!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2020

• 9Loy Ruhl27-08-2015

Grandioos!

De ontvangst is zeer persoonlijk met een rondje camping met de eigenaar. Ook de hond is meer dan welkom, de rust en ruimte is spreekwoordelijk voor de Karpermolen. De liefde voor de aanleg voor de camping en verdere verfraaiing is gewoon top! Zondagochtend nog even koffiedrinken op zijn Brabants met z'n allen. Ik hou niet van vissen, maar kan me voorstellen, dat sportvissers zich hier volledig kunnen uitleven.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8herm en ine vissers29-07-2013

gastvrije mini camping met visvijver

Leuke goed verzorgende mini camping.Zeer gastvrije en behulpzame eigenaren. Leuke royale standplaatsen. Fantastische visvijver om gezellig bij te zitten en te vissen.Zijn hier nu een paar keer geweest, was erg gezellig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013