Camping De Hooiberg

6 reviews over Camping De Hooiberg in het Nederlands

Prima Boerderijcamping.

D.A. Dech
20-5-2018

Zeer schone camping. Net en warm toiletgebouw. Jammer van de radio die net te hard staat.

Op gezette tijden komen landende vliegtuigen voor Eindhoven over. Het verkeer van de langsliggende weg is duidelijk hoorbaar, zeker motoren.

De camping ligt naast een werkende boerderij. Dus hoor je regelmatig een tractor of andere machines.

Al met al een prima camping!

heel goed

jan dierckx
16-5-2018

Heel mooie en rustige camping alles was netjes

Wij komen zeker nog terug

Een fantastische camping.

Nel en Jan Rijnders
13-9-2016

Mooie grote plaatsen. Prima sanitair.

Mooi fiets, en wandel gebied.

Leuke recreatie ruimte.

En een leuke geste van de baas, 250 gr kaas van de Hooiberg.

Dus een echte aanrader.

grandioos gewoon !

Jack de wit
1-10-2015

Super vriendelijke mensen met een super camping

Fantastisch en rustig verblijf

Susanna
28-9-2015

Minicamping (20 pl-6 camperpl). Ruime plaatsen.

Sanitair (3 douches 3 WC's, 3 lavabo's + 1 mindervaliden sanitair, wasmachine, droogkast), is verwarmd en heel erg goed verzorgd 5* waard.

Attentievolle beheerder.

Dagelijks de krant in de recreatieruimte, waar ook een TV en koffie- en theezetvoorzieningen zijn.

Gratis 250 gr kaas bij meer dan 2 overnachtingen.

Er is een hoevewinkel waar zelfgemaakte boerenkaas en andere zuivelproducten verkocht worden en verder een ruim assortiment van plaatselijke en bio en reform producten, ook brood.

Geen kinderen op de camping - geen speeltuigen.

Vele fiets- en wandelmogelijkheden.

Bushalte in de buurt.

Deze minicamping is een echte aanrader voor de kinderloze rustzoeker.

Bij De Hooiberg camping werden we heel gastvrij ontvangen en de sanitaire voorzieningen waren netjes en schoon. Super camping voor een prima prijs! Hier gaan we zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hooiberg in Bladel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hooiberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Hooiberg scoort een 9.76 uit 10 op basis van 6 reviews.