Camping De Ganzenhof

8,3

47 reviews over Camping De Ganzenhof in het Nederlands

Jolanda Schuurman,
2-8-2018

Gemoedelijke minicamping met prachtige wandel en fietsroutes, iedere woensdag avond porselein schilderen en er is een maandagavond café waar je het zelf gebrouwen bier van Frans (eigenaar) kan proeven. Nieuw sanitair gebouw en je kan douchen zonder muntjes te hoeven kopen.

Er hangt een fijne sfeer.

Prachtig uitzicht over landbouwvelden.

Een fijne acc waar iedereen zich thuis voelt.

Vriendengroep,
20-6-2018

Een mooie accomodatie!! Ligt mooi, ziet er goed uit, goede bedden en nette badkamers. Eigenaren zijn fijne mensen en zeer fijn in de omgang.

Super!

vriendengroep,
4-6-2018

Prima accommodatie, iedere kamer eigen sanitair. Ruime kamers. Prima voor gezinnen. Van alle gemakken voorzien.

Prima, maar Niet Schoon!

Janse,
27-4-2018

We hebben met een groep vrienden in de pimpernoot een week vakantie gehouden. Het huis is qua indelen en inrichting prima! Alleen de schoonmaak is ver beneden maat!!! De badkamers zitten onder de schimmel, overal is het stoffig... wanneer hier goed schoongemaakt wordt zou dit zeker een top huis zijn.

Beregezellig

Theo en Marjo van Mil,
17-4-2018

Dat de Ganzenhof er alles aan doet om het iedereen naar het zin te maken. Als je hier je draai niet vind moet je het bij jezelf zoeken.

Super!

R. van Rhee,
      22-1-2018

Een mooie accommodatie ( pimpernoot) Grote eet / zit kamer en een ruime keuken. Fijn als je met een grote groep bent. Ook met kleine kinderen. Voldoende ruimte op de slaapkamers met een eigen badkamer met douche en toilet. Mooi uitzicht over de weides.

Wij gaan zeker terug.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Heidi Vergouw,
      29-12-2017

Het huis was super! Gezellig ingericht..leuke indeling met knusse tv hoek. De keuken was erg praktisch ingericht met professionele apparatuur. De kamers erg netjes met eigen badkamer. De vuurstookplek boven het huis was erg gezellig om s'avond te zitten met een heerlijk glühwein! De kamers waren wel wat aan de koude kant s'nachts en de afzuiging van de douche werkte niet.

Heerlijk moderne groeps accommodatie

Gert,
      20-7-2017

Mooie moderne groeps accommodatie .

Zaterdags thuiskok simon laten komen heerlijk verzorgde maaltijd

En het lekkere bier van de eigenaar geproefd

Blaals blond en kempenkruid

Opnieuw een fantastisch verblijf

VP,
      10-7-2017

Twee jaar geleden waren wij hier voor het eerst. De ontvangst is enorm vriendelijk. Mooie grote plekken, prachtig uitzicht, goed sanitair, echt warm water, heel rustig en toch kindvriendelijk.

Volgend jaar gaan we weer.

Super gastvrije en knusse camping!

Rob en Loes,
      28-5-2017

Heerlijke dagen gehad op een gezellige kleine knusse camping. Zeer gastvrije eigenaren die je verwelkomen bij aankomst met koffie! Ruime plekken en schoon sanitair. Camping is dankzij de creativiteit van Lia sfeervol aangekleed , overal zijn leuke stillevens. Gezellig mee eten door aan te schuiven tijdens de gezamenlijke maaltijd is een aanrader. Heerlijk eten in een gezellige ambiance en natuurlijk een eigen gebrouwen biertje proeven van Frans. Het enigste minpuntje wat wij kunnen bedenken is de silo , die zouden wij weg halen maar misschien is het nostalgie....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Ganzenhof in Bladel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Ganzenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.