Camping De Achterste Hoef

Camping De Achterste Hoef
8,4

20 tips over Camping De Achterste Hoef

Laura, 30-7-2015
in de buurt zit de hooiberg, leuke speelgelegenheid voor kinderen
marianne van velzen, 14-5-2015
In den Bockenreijder om lekker een omelet te eten, Belgie in om te tanken, naar de Bierhoeve voor steppegras. De omgeving van Bladel is geweldig.
Viola, 22-9-2014
Dichtbij het winkelcentrum. Markten enz.

Recreatiepark De Achterste Hoef, 18-9-2014

Bekijk de volledige camping virtueel:

En neem ook een kijkje op de golfbaan:

jeske, 20-8-2014

Kortom: Wij hebben ons prima vermaakt en een fijne vakantie gehad!

Gezwommen, gegolft, gefietst, gespeeld en lekker gegeten!

Het winkeltje is goed om 's morgens broodjes en de krant te halen. Maar als je naar Bladel rijdt kom je langs een heerlijke kaasboer, en in het dorp zit een lekkere bakker en een goede slager!

Volgend jaar nog een X!

W.v.Wanrooij, 20-8-2014
Deze camping heeft een supermarktje ,snacbar,restaurand en dit alles is goed verzorgt en betaalbaar.

familie. Aydin, 12-8-2014

Kregen ook nog een voucher om met korting in het eetcafé te eten met ons gezin en onze logés. Grote boodschappen doe je in de verschillende supermarkten dichtbij in het dorp. Een extra flesje wijn ;) en de verse broodjes haalde we in het camping winkeltje.

Bedankt de achterste hoef,  voor een hele fijne eerste kampeer ervaring en tot volgend jaar!

Linda, 10-8-2014
Zoals ik al schreef de hooiberg is een buiten en indoor speeltuin en er zit een leuk speelbos op fietsafstand van de camping. En in reusel zit een leuke boerderij waar je gezellig kan eten en waar de kids leuk kunnen spelen bij mooi weer een aanrader. Het zit dicht bij een Fletcher hotel.
Suzanne, 8-8-2014
Stop met geld vragen voor het storten van afval. Zeer onvriendelijk. Doe wat aan het zwembad. Zeggen dat het dan toch weer wordt vernield is te makkelijk. Toezicht erbij. Sowieso meer toezicht over de hele camping. De vaste gasten maken hier een hoop kapot.
vrolijknblij, 6-8-2014
Veel leuke dingen in de omgeving, een thee schenkerij, vlindertuin, alternatieve speeltuin in het bos (speelbos) survivaltraject en speelgelegenheid om te klimmen enz en er zitten heel veel geocaches in de buurt.