Géén boekingskosten
NederlandNoord-BrabantBiezenmortelVakantiehuizen BiezenmortelVakantiehuis Weideblik vakantiehuisjes en minicamping

Vakantiehuis Weideblik vakantiehuisjes en minicamping

Contact

241 Reviews over Weideblik vakantiehuisjes en minicamping

• 10Heleen W21-05-2022

Echt "Weideblik"!

Voor de 3e keer een fantastisch verblijf in een vakantiehuisje met zicht op de weide. In deze weide logeerden onze paarden, waarmee we een paar heerlijke tochten door de Drunense Duinen hebben gemaakt! Zo uniek om hier te logeren en tegelijkertijd je paard bij je te hebben. Vanaf de woonkamer, bovenslaapkamer én veranda zicht op de dieren. Volgend jaar beslist weer! En het fijne is, voor de paarden die 's nachts graag op stal staan, is er ook een prima plek. Daarnaast is het huisje tiptop in orde; modern, super schoon, compleet en prima bedden! De camping ligt tegen het natuurgebied aan, zodra je het erf afloopt, ben je op een mooi zandpad dat je regelrecht de Drunense Duinen in voert. Oja, en je er kunt heerlijk ijs kopen!

• 10Irma Griffioen17-05-2022

Genoten op deze prachtige camping!

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en op een fijne manier wegwijs gemaakt. We waren meteen heel enthousiast over onze plaats, de prachtige ligging en het mooie, weidse uitzicht. Grappig dat de camping op 28 mei bij "Vroege Vogels" te zien zal zijn. Opnames met drone achter onze caravan! Je kunt rechtstreeks vanaf de camping prachtige wandelingen maken en ook het mountainbikepad dat achter de camping langs komt geeft leuke interactie. De 25 plaatsen zijn ruim en aan alles is gedacht! Heel geschikt voor zowel senioren als gezinnen met jongere kinderen. Muziek in toiletgebouw, altijd schoon, een fijne frisse geur, hartelijke en behulpzame campingeigenaren en leuke aankleding maakten deze camping voor ons een topper!! We bleven steeds dingen ontdekken. Kortom, wij raden deze kleinschalige camping van harte aan en komen ZEKER terug. Bedankt voor deze fijne, ontspannen dagen en veel complimenten voor hoe jullie de camping samen runnen!

• 8Fam. Nagel15-05-2022

Overzichtelijke camping, prachtig gelegen

Leuke camping, erg overzichtelijk, speeltuintje in het midden van het veld, autovrij, een paar konijnen en kippen, enkele skelters en (in de meivakantie) veel kinderen om mee te spelen. Perfect voor jonge kinderen dus (die van ons zijn 6 en 9). Sanitair is netjes, maar met een volle camping is het aantal douches, wc's en afwasplekken wel aan de krappe kant (we moesten af en toe wachten) en ook wat sneller vuil. De afwasplekken zitten onder een afdak en bij een koude noordenwind sta je daar echt koud (tip: maak die kant ook dicht, net als aan de westkant al is gedaan). Het andere sanitair is wel verwarmd, wat erg prettig is met koude avonden en ochtenden. De ligging is echt prachtig, je loopt of fietst zo de Loonse en Drunense Duinen in en 's avonds kun je vanaf de camping de reeën zien lopen. De broodjesservice is beperkt: slecht op enkele dagen per week komt de bakker langs.

• 9Natuur
  • 10Endy van Hooijdonk14-04-2022

Geweldig

Geweldige mooie camping midden in de weidse natuur met hele gezellige lieve eigenaars Tot in de kleinste details is aan alles gedacht en zeer schone camping Genot on hier met kinderen te zijn Een aanrader voor iedereen

• 10Gerard Breas03-11-2021

Een voortreffelijke camping, schitterend gelegen.

De eigenaren zijn buitengewoon behulpzaam. Grote aandacht voor hygiëne. Uitstekend sanitair en geweldig gelegen bij de Drunense Duinen. Regelmatig uitzicht op reeën vanaf je plek. Heerlijke ruime plekken. Ook de huisjes in de verhuur zijn van alle gemakken voorzien en perfect ingericht en wederom met schitterend uitzicht. Menigeen zou dit als prive-huis willen hebben. Kortom, een enorme aanrader. 24 plaatsen dus niet al te groot en dat is heel fijn. Je kan hier volkomen jezelf zijn. Wij hebben op camping gestaan, maar ook een keer een huisje gehuurd.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Fam. Bogers25-10-2021

In één woord FANTASTISCH !!!

Enorm genoten van een lang weekend op de camping in oktober 2021. Erg vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Keurig en schoon toiletgebouw. Ook aan de jonge kampeerders is gedacht. (trapskelters, klimrek en zandbak) Voor de fietsers is het mogelijk om je e-bike op te laden in een afgesloten ruimte. Wij komen zeker nog eens terug.

• 8Joost16-10-2021

mooie liging

De camping ligt in een mooie omgeving. Vanaf de camping kun je prachtige wandelingen en fietstochten maken. Tegen de schemer kun je een rustig plekje zoeken net buiten de poort om wild te kijken. Er zijn drie douches welke schoon zijn maar misschien wel een update kunnen gebruiken. Er is weinig privacy in de wasruimte. Doucheruimte is gemengd. Verder was het goed voor elkaar. Op de inrit/uitrit oppassen omdat deze vol met grote gaten zit. Ze hebben ook hele mooie vakantieverblijven welke vwb uitstraling en inrichting heel erg mooi uitzien. (misschien om de toiletruimte vd camping ook zo te updaten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10R23-09-2021

Prima

Prima camping. Ruime plaatsen. Schoon sanitair.

• 10Fam doreleijers06-09-2021

Super leuk zoals de kinderen het zeggen!!!

Onze kinderen hebben 2 dagen met opa en oma er mogen logeren. Ze vonden het geweldig leuk. De ligging is perfect voor echte buiten kids. Heerlijk de bossen in.. kikkers vangen fruit bomen wandelen door de hei enz enz. Via de camping baas een leuke tas mogen lenen voor echte scout kinderen die ze mee konden nemen de bossen in. Speeltuin voor uren plezier op de camping. Fietsjes skelter tractors ter beschikking. En zelf wat diertjes die er rond lopen. Al met al een echt leuk weekend voor de kinderen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9silvia zijp30-08-2021

Geweldig

Fijne camping met vriendelijke eigenaren. Voor het derde jaar op de camping gestaan, maar nog lang niet uitgekeken op de omgeving. We komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Staat v/h sanitair

Vakantiehuis Weideblik vakantiehuisjes en minicamping info

Camping-informatie

• NaturistencampingNiet beschikbaar