Camping De Zandkant

Meer camping info
Tonen op kaart

40 reviews over Camping De Zandkant

• 10Rien en Hannie van der Woude16-06-2016

fantastisch in 1woord geweldig vertoeven daar.

Het ontvangst, een geweldige accomodatie. De camping ligt in een prachtig stukje Nederland. Heel netjes, de sanitairevoorzieningen zijn heel schoon en worden goed onderhouden. Wij hebben niets kunnen vinden wat wij niet goed vonden. Zeker een aanrader, we gaan er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Riet Werter12-09-2015

Kamperen

We hebben een week op een prachtige boeren kamping gestaan bij de Loonse en Drunense duinen. Natuurlijk heb ik, voor de kampeerders onder ons, gelet op de faciliteiten. En beter dan hier kan haast niet. Het toiletgebouw heeft vloerverwarming. De douches hebben thermostaatkranen en een "regen "douchekop. Geen muntjes of tijd limiet. Bovendien is er een groot invalidentoilet inclusief douche gelegenheid.

Op de kamping, stonden kamping gasten met rolstoel of rollator. De auto mag eigenlijk niet op het kampeerveld, maar het mag wel bij de invalide mede kampeerders.

Ik heb genoten van de koeien, paarden, bokjes, kippen en het leven rond de boerderij. De heide begint een stukje verder aan de overkant van de straat. Het weer werkte ook prima mee.

We hadden een heerlijke week. De kamping heet de Zandkant in Biezenmortel. En er is ook een zomerhuis te huur.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Rene11-09-2015

super camping

Alle mooie dingen die in eerdere beoordelingen zijn geschreven zijn allemaal waar.

Wil alleen nog toevoegen dat je op 10 min. fietsen ook heerlijk kunt zwemmen bij de IJzeren Man in Vugt.

Enid & Rene

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9maarten van den braak21-07-2015

Mooie plek met super sanitair

Klleine camping met goede voorzieningen en autovrij! Hartelijke camping-beheerders. Het kampeerterrein is autovrij, hierdoor uitstekend geschikt voor (kleine) kinderen. Goede parkeervoorziening voor auto's. Driemaal per week komt bakker op terrein.

Sanitair is doordacht opgezet en schitterend uitgevoerd. Ruime schone wasgelegenheden, grote douches en zeer ruime miva-toilet (gehandicapten-douche en toilet). Ook te gebruiken als famile-wasruimte met twee douches en verschoningsruimte voor babies. Douches zijn voorzien van 'aanraakveilige' thermosatische mengkranen. (mengkraan blijft koud, omdat kraan wordt omspoeld door koud water. Dus geen kans op beetpakken hete kraan.) In plaats van traditionele prullenbakken op toilet zijn er hygiënische 'stortkokers'. Wanden sanitairruimte hangen aan plafond, dus geen pootjes op de vloer waar haren en andere troep (op de vloer) achter blijft steken. Kortom, een super hygiënisch en mooie was- en toiletgebouw. Gras wordt prima gemaaid.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Annelies van Bokhoven17-07-2015

superleuke camping

Wat n leuke ruime rustige schone kind- en diervriendelijke camping. Anja en Jan zijn heel gastvrij en de omgeving is prachtig en zeer geschikt om te wandelen en te fietsen. Elke dag verse eieren en krantje te koop en de bakkerswagen komt 3x per week op de camping met brood en gebak. Wij komen zeker terug!

• 9Heleen27-06-2015

Kindvriendelijk camping aan bosrand

Camping de Zandkant te Biezenmortel is zeer ruim van opzet, heeft super mooi en schoon sanitair. Voor de kinderen zijn er o.a. een grote trampoline, een klimtoestel, schommels, een tafeltennistafel, bolderkar, skelter. Over het grote kampeerveld verspreidt staan diverse picknicktafels. Vooraan op de camping is er een dierenweitje.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 10Arnold Fickweiler27-06-2015

Pracht camping in een mooie omgeving.

Ruime plaatsen, uitstekend, schoon sanitair. Allerlei speeltoestellen en speelgoed voor kinderen. Heerlijke boerderij artikelen te koop. Bier en boerin zeer gastvriendelijk. Prachtige omgeving.

• 9A v d Meule21-06-2015

De terugkom camping van het jaar!

Gastvrijheid, klantvriendelijk, netjes, schoon, mooie plaatsen zijn maar enkele woorden om deze camping te beschrijven.

Albert en Joke.

• 9babsdehaas09-05-2015

Top plekje

Wat een geweldige camping in een mooi gebied. Inderdaad heerlijk sanitair gebouw, waar je de ruimte hebt. Ook in de douches!! 3x per week de bakker die langs komt en elke dag kun je verse eieren kopen. In de mievakantie waren er volop jonge dieren helemaal leuk. Voor de kinderen zijn daar naast aantal skelters en het terrein op en rond de boerderij is groot genoeg om lekker te kunnen ontdekken. Ook hebben ze een groot stuk bos erbij waar kinderen hutten kunnen bouwen, pingpong tafel, voetbal veld, schommels en trampoline.

Wij houden zelf niet van in een rondje staan, maar ze hebben ook nog een klein veldje achterop het terrein, waar je lekker uit kijkt over de landerijen. Helemaal leuk om in de ochtend de paarden de wei in te zien gaan.

Voor trekkers hebben ze een apart veldje en hup er staat in een no time een picknick tafel voor je, in een woord Geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10martine tukker26-10-2014

Topboerderijcamping!

Zeer verzorgde, rustige, kleinschalige boerderijcamping met een gloednieuw, werkelijk prachtig toiletgebouw. Zeer vriendelijke, gemoedelijke en behulpzame eigenaren. Prima camping voor jonge kinderen, voldoende speelgelegenheid en verschillende dieren (geiten, kippen). Voor paardenmensen (paardenstalling aanwezig) en mountainbikers de ideale uitvalsbasis voor rijden in de Loonse Drunense Duinen. Met een paar minuten ben je bij de uitspanning de Rustende Jager, waar de mtbroute oa start. Wij hebben gelijk weer geboekt voor volgend jaar op deze topcamping.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

5 tips over Camping De Zandkant

• De Zandkant, 03-03-2014

De Loonse en Drunense Duinen op loopafstand, emmer en schepjes mee en de kinderen vermaken zich prima. Ook heerlijk om te wandelen en fietsen.

• Chantal, 14-11-2012

Pannenkoekenhuis in Drunen

• Jac, 10-08-2014

Gewoon genieten van alle cadeautjes van de natuur en dat is ook nog eens gratis.

2 vragen over Camping De Zandkant

• marvin , 23-04-2016

hallo

Hebben ze daar ook wifi

L. Klaassen, 06-05-2016

op de website staat van wel

• john, 19-04-2010

saniter

een vraag aan de fam Akkermans is het nieuwe saniter al klaar op de zandkanter was een uitbreiding op komst.

Hans en Desiree, 27-04-2014

Nieuw sanitair is inderdaad gereed, en om door een ringetje te halen. Wij bezoeken ca. 10-15 minicampings per jaar, maar hier is het sanitair echt het mooist !

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig