Bed and Breakfast Boerderijcamping Hoeve De Mertel

Bed and Breakfast Boerderijcamping Hoeve De Mertel

8.5Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Biezenmortel

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Boerderijcamping Hoeve De Mertel voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

7 reviews over Bed and Breakfast Boerderijcamping Hoeve De Mertel

• 2019
    9Henk Vrijdag24-06-2019

Rustige en ruime camping-plaatsen. Alle nodige voorzieningen zijn aanwezig, en all-in de dagprijs. Kortom, een gemoedelijke en vriendelijke camping.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Nina08-06-2019

Een leuk bed en breakfast in een mooie omgeving.

Wij verbleven in de b&b daar wij een festival in de buurt hadden, we sliepen in een tweepersoons kamer met eigen badkamer, verblijf was schoon en de bedden lagen heerlijk. Het ontbijt ‘s ochtends was uitgebreid. Van te voren goed en snel contact per mail gehad, tijdens verblijf goed geholpen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    10DVSIRIUS18-08-2018

Fantastisch !

Schitterende boerderijcamping, vooral ingesteld op gezinnen met kinderen, al zijn er ook rustige plaatsen voorzien. De camping beschikt over heel wat speeltuigen (skelters, kindertractoren, ..., een zaaltje met knutselzaken en spelletjes, (goed bij slecht weer), zeer proper sanitair en heerlijke douches, overal uitstekende wifi-ontvangst (!), een kleine bibliotheek, diverse voorzieningen zoals frigo, wasautomaat, magnetron, noem maar op. O.a. lamsvlees te koop in het winkeltje. Kinderen kunnen het voederen van de boerderijdieren bijwonen en daarbij helpen... En dichtbij de prachtige Loonse en Drunense Duinen (nationaal park). Kortom een TOP camping.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9ethoonen23-07-2013

Genieten!

Hoeve De Mertel is een uitstekende uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten naar en over de Loonse en Drunense Duinen en de Oisterwijkse Bossen en Vennen. Het is rustig gesitueerd, de camping heeft grote kampeerplaatsen en het is er heerlijk bijkomen en ontspannen. Vooral geschikt voor ouders met jonge kinderen of echtparen die komen genieten van rust. Sanitair is schoon en goed functionerend. Kortom, prima plek om te vertoeven!

Alleen gereisd in juli 2013

• 7Eva06-08-2012

Boerderijcamping

Ik verbleef gedurende 2 nachten op Camping De Mertel. Ik las in een vorige beoordeling dat het er rustig was, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is misschien door de staanplaats nabij de boerderij, maar we werden danig uit onze slaap gehouden door het varken dat tot heel laat lawaai maakte en door de schapen die een soort van metaalgeluid maken elke keer ze willen eten. Daarnaast schurken ze ook tegen een metalen poort die daardoor telkens veel lawaai maakt. Kies daarom best voor een standplaats zo ver mogelijk van de boerderij. Aangezien het een camping gericht is op families, ook 's nachts soms een (langdurig) huilende baby. Het sanitair is ok, maar naar mijn mening te weinig (2 x wc & 2 x douche voor heren, 2 x wc & 2 x douche voor dames). Geen afgesloten lavabo-hokjes. Draadloos internet is vlot & heel handig. De standplaatsen zijn ruim en heel netjes onderhouden. De kids amuseren zich enorm met elkaar, met de fietsjes die beschikbaar zijn en in de kleine speeltuin.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9A. Schilders19-04-2012

Perfecte camping voor rust en genieten!

Minicamping Hoeve de Mertel is een ideale camping voor de rust zoekers en de genieters. De camping heeft 25 ruime plaatsen die allemaal voorzien zijn van electriciteit en water. Wij zaten op een plek in de zon wat erg fijn was. De sanitaire voorziening is ook op en top. Het is er heel schoon en de ruime afwasplaatsen is ook altijd een gezellig plaatsje. Al met al hebben wij een top week gehad op Hoeve de Mertel. Als het regende gingen we in de schuur zitten waar we een leuk gezelschapsspel konden doen. Wat ook top is dat er een koelkast en magnetron aanwezig zijn. Wij waren met een tent dus dat was ideaal. Het enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is de redelijk drukke straat maar ouders maak je niet ongerust want de kinderen kunnen niet zomaar de straat op. De camping ligt wel op een stukje fietsen van de duinen maar er zit een gezellig café waar je even wat kunt drinken. Bedankt Hannelore en Lies van Rijswijk voor onze goede tijd op de camping!

Gereisd met partner in april 2012

• 8A.E. van der Meijden03-08-2009

Nette kamers, mooie omgeving, erg gastvrij.

De bed&breakfast: 2 soorten zolders met kamers: "de hooizolder" met douche op de kamer. En "de graanzolder" met de douche op de gang het zien er erg netjes uit. Simpele kamers maar goed verzorgd. Het uitgebreide ontbijt kan je er bij boeken ook 's avonds kan je er lamskoteletten eten.

Er is een schapen boerderij bij waar kinderen s' morgens de dieren mogen voeren. En een kleine camping met speelplaats.

Een winkel met streekproducten en leuke schapenknuffels.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Bed and Breakfast Boerderijcamping Hoeve De Mertel info