Landhuis Beukenhof

8.8Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Biezenmortel

Op vakantie geweest naar Beukenhof?

8.8Fantastisch

9 reviews over Landhuis Beukenhof

• 2019
    9Maartje11-02-2019

Goede accommodatie

Mooie rustige locatie waar we voor een spirituele bijeenkomst verbleven. Kamers waren eenvoudig maar goed en schoon. Het eten was (ook vegetarisch) heerlijk en de tuin was prachtig. Kortom, wij komen graag nog eens terug in deze accommodatie.

Gereisd met vrienden in november 2018

• Oude reviews

10Inside Out29-04-2015

Wat een sfeer en mogelijkheden!

Met onze cursus zijn we hier een hele week geweest. Wat een een mooi gebouw! Voor onze doelgroep (meditatie en training) was er een prachtige zaal waar we in alle rust de hele week konden werken. Ook het eten was elke dag vers en gevarieerd ondanks dat we alles vegetarisch wilden hebben. Tot de volgende keer!

Zakelijk gereisd in januari 2014

• 2Patt.19-04-2014

Afrader.

Afgelopen April hier geweest met een bedrijfsuitje. Het eten is echt super simpel.. daar hoe je niets exclusiefs van te verwachten. Het gastenverblijf de gezamenlijke ruimte met bar is oud en ouderwets. De slaapkamers waren oud en slecht onderhouden. Doorgezakte lattenbodem in het stapelbed... beddengoed met bloedvlekken... gezamenlijke sanitaire voorzieningen alleen een wasbak op de slaapkamer. De douche zag er oud en beschimmeld uit.. Voor ons zeker geen 2e keer meer...

Gereisd met vrienden in april 2014

• 10Energie Bedrijf17-09-2011

Een ontzettend mooie locatie.

Voor een bedrijfs opleiding zijn we een paar keer bij de Beukenhof geweest, en de vergaderzaal met uitzicht over de natuur straalde pure rust en gemoedelijkheid uit wat erg fijn is als je je aandacht erbij moet houden. In de avond hadden we een eigen barretje waar met de collega's gezellig geborreld kon worden. Maar vooral het eten was erg lekker, uitgebreid en vers! Ons bedrijf heeft hier een vaste vergaderlocatie gevonden.

Zakelijk gereisd in mei 2011

• 9Patrick van Brunschot09-02-2011

Geweldig weekend gehad!

We zijn afgelopen weekend met onze carnavalsband bij Beukenhof geweest om te repeteren en het repertoire er goed in te krijgen. Hadden daar een eigen ruimte, de Middenbeuk, met huiskamer en eigen café! Dus overdag goed repeteren, 's avond heerlijk gegeten met zijn allen en daarna nog een feestje in onze eigen ruimte Heerlijk geslapen in prima uitziende kamers die boven ons verblijf waren. 's Ochtends weer een heerlijke brunch. Je heb van niemand last en je kunt alles binnen deze ruimte zelf regelen. Eten doe je wel in eet gezellige eetzaal. Kortom een super (zwaar) gezellig weekend gehad. Beukenhof bedankt!

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 10Tom Suters15-09-2010

Geweldig voor kinderkampen

Beste mensen van Beukenhof (Henk, Antoinette, de kok en andere medewerkers)

Graag wil ik jullie namens mijzelf, de overige stafleden en de stichting Koorplein N-Br. heel hartelijk danken voor het geweldige verblijf en gastvrijheid bij jullie tijdens onze kinderkoordagen. Alles is vlekkeloos en heel prettig verlopen. Ik waardeer jullie meedenken met ons en jullie flexibiliteit bij de organisatie. Iedereen aan onze kant inclusief ouders en kinderen vond jullie locatie geweldig en ik heb al van veel kanten gehoord dat Beukenhof ook voor hun eigen koor een geschikte locatie zou zijn voor een koorweekend. Dus wie weet …

Hopelijk wordt het een jaarlijks terugkerend evenement en er zijn al plannen om het nog verder uit te breiden. Als dat doorgaat acht ik zelf de kans heel groot dat wij volgend jaar weer terugkomen bij jullie.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 8ankie01-06-2010

Voor herhaling vatbaar !!

Hallo Henk en Ingrid,

Wij willen jullie nogmaals bedanken voor de heerlijke tijd die we afgelopen week bij jullie hebben gehad. Ondanks dat we wat strubbelingen hadden omtrent onze bewoners, ziek en terug naar huis e.d., hebben we het erg naar ons zin gehad. Ook de maaltijden waren geweldig, ook omdat dit voor ons (de medewerkers) een zorg minder was. De flexibiliteit van de beide koks maakte dat wij iedere dag heerlijk gegeten hebben op de tijdstippen die wij van te voren aan hadden gegeven. Nogmaals bedankt en waarschijnlijk tot ziens!

Verpleeghuis Crabbehoff Afdeling Cypres Hans en Ankie

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9B. de Boer29-10-2008

Echt heel leuk

We zijn er in de herfstvakantie met onze familie geweest, perfect

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8A.Barends30-07-2007

Redelijk goed is het landhuis beukenhof. De ligging is best goed.. licht in een gezellig dorpje waar niets maar dan ook niets te doen is. Service is wel oke. En het eten is uitmuntend. De kamers zijn ook best mooi. En de kindvriendelijkheid is ook redelijk. De prijskwaliteit is redelijk goed.

Gereisd in juli 2007

Landhuis Beukenhof info