Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

48 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

• 10Nancy Beukema26-05-2013

Een prachtige, mooie en gastvrije accommodatie...

De omstandigheden waren verdrietig maar door de mogelijkheid om toch samen te kunnen zijn als familie-zijnde in deze prachtige, mooie en vooral gastvrije groepsaccommodatie de Vilt hebben we toch een fijne avond/nacht/ochtend gehad. Arno, Ellen en ouders waren zo gastvrij en hebben ons een heerlijk ontbijt verzorgd en opgeruimd zodat wij, als familie zijnde de tijd en ruimte hadden voor mekaar. Ze namen een hoop zorgen weg en dat gaf rust! Wij waren er heel erg goed over te spreken! Iedere slaapkamer heeft een eigen badkamer met heerlijke douche, alles ziet er modern uit en is heel schoon. De keuken goed uitgerust en grote woon-leef ruimte met alles erop en eraan...Buiten rust,speelruimte en overkappingen om heerlijk te gaan zitten en te ontspannen. Mooie [vis]vijver en omgeving voor lange wandelingen. Onze volgende familieweekend zal hier plaatsvinden om te herdenken maar ook zeker om te gaan genieten met de hele familie en van elkaar. Bedankt voor alles! Namens de fam. Beukema

• 9Tineke Floris25-05-2013

Een plaats om aan te bevelen

Een mooi en ruime verblijf accommodatie. De omgeving is ook prima. Rustig buurt en ze zijn heel vriendelijk.

• 10Familie Jonker25-05-2013

In één woord geweldig!

De Vilt in Beugen is een uitstekende groepsaccommodatie. De eigenaars zijn erg vriendelijke, gastvrij en behulpzaam. De accommodatie is schoon, ruim, gezellig ingericht. Aan alles is gedacht. Per kamer een eigen badkamer is wel heel erg prettig. Wij waren er als familie. De leeftijden liepen van 4 maanden tot en met 62 jaar. Door alle aanwezige faciliteiten is het verblijf zeer aangenaam. Door de ruimte binnen zowel buiten zit je elkaar niet in de weg. De speeltoestellen buiten voor de kleintjes, en de tennistafel, dartspel en voetbalveld maken dat elke leeftijd zich amuseert. Niemand hoeft zich te vervelen. Voor een "kampvuur" is een grote korf aanwezig en ook het hout. Ook is er een grote bbq, wel zelf even voor de kooltjes zorgen. Wij kunnen geen enkel minpunt bedenken. Behalve dan dat verblijf van een week eigenlijk te kort was:)

• 9E. Zandbergen03-01-2013

Fantastische plek !

Prachtige accommodatie; mooi, groot en schoon. Eigenaren heel behulpzaam en meedenkend. Ideaal de grote tuin voor het huis waar de kinderen veilig kunnen spelen. Mooi uitergeruste keuken van alle gemakken voorzien. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 9Familie Reijnen30-10-2012

Iedereen vond het een geweldige accomodatie

We vonden het een keurig, nette en geweldige accomodatie. Iedereen heeft enorm genoten. Het weer was ook prima en dit bepaald natuurlijk ook veel.De verhuurders (Ellen en Arno) willen we een extra compliment geven voor de warme ontvangst, de vriendelijkheid en het meteen klaarstaan om behulpzaam te zijn bij de vragen die we hadden. Het enige minpuntje was dat de slaapvertrekken nogal gehorig waren. Deze accommodatie is een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9J.A.M. Schmidt18-10-2012

Aan te bevelen

Vanwege een aantal oudere echtparen stellen we hoge eisen aan de slaapplaats, die uitstekend was. Wij hebben ons uitermate goed vermaakt. Het overdekte terras hadden wij verwarmd in oktober en dat was een uitkomst en maakt de acc. TOP. Kiekschuur De Schop hadden we meegenomen in het programma en bleek een interessant rustpunt in het programma. De zaal leende zich uitstekend voor een Bonte Avond. Kortom een zeer geslaagd weekend. Alle lof voor de vriendelijke beheerders. Een tamme kraai/kauw was het enige minpuntje.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9W.A. v.d. Berg16-10-2012

Heel goed voor groepen

De accommodatie zag er verzorgd en schoon uit met een prachtig groot speelveld en buiten-overkapping, goed tegen te felle zon of regen. De keuken was erg kompleet met een snelle vaatwasser en bovenal veel koel/vries opslagmogelijkheden. Vanaf het grote terras konden we de kleineren zien genieten van vooral de schommel die ook door de groten werd gebruikt. Topper. We hebben lekker getafeltennist, jeu de boules gespeeld en zeskamp, bij schitterend weer. De grote BBQ en vuurkorf hebben we tot laat in de avond kunnen gebruiken.

Het geheel ligt midden in een agrarisch gebied met relatief weinig dorpen. De eigenaar gaf goede instructies en was zonodig behulpzaam. De muziek buiten 's avonds mocht niet te hard was zijn vraag. Geen probleem. De keuken was erg kompleet en de vaatwasser deed zijn werk heel snel.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9anita cordeweners17-09-2012

Heerlijk dicht bij de natuur, rustige omgeving.

groepsaccomodatie de Vilt is een geweldig mooie plek met veel ruimte en veel natuur in de omgeving. Hele vriendelijke mensen, staan altijd voor je klaar en geven tips waar je iets mee kunt.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Ingrid Beemer16-05-2012

Zeer mooie accommodatie en vriendelijke gastvrouw

We zijn hier geweest met 32 personen voor een familieweekend en het ontbrak ons aan niets. De gastvrouw weet een mooie sfeer neer te zetten en is erg behulpzaam. Ook het eten dat werd verzorgd door De Vilt was dik in orde. Het huis is zeer netjes met een nieuwe inrichting en van alle gemakken voorzien. Per slaapkamer is er ook een badkamer. Daarnaast is het grasveld ideaal voor de kinderen evenals de speeltoestellen. In de nabijheid kun je mooi wandelen of fietsen met allerlei knooppuntenroutes.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10Magda Veenhof14-05-2012

Top

Top locatie, Top accommodatie, Top onbijt, Top lunch, Top mensen. We zijn als vips behandeld.

Gereisd met vrienden in mei 2012

10 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

• fam v schijndel, 28-06-2014

Supermarkt de Spar te Oeffelt, levert boodschappen, stond zelfs al klaar, en al in de koeling gelegd wat nodig was, toen wij arriveerden. Goede service!

• elvira janissen, 14-06-2013

Mooie omgeving voor te fietsen en wandelen.

• E. Zandbergen, 03-01-2013

Hap en Stap arrangement, georganiseerd door de eigenaren. Attractiepark Toverland, ongeveer een half uur rijden met de auto. Beide zijn aanraders !

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt info