Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

10 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

Culemborgse vriendengroep, 27-6-2015
Het natuurgebied in de omgeving biedt leuke mogelijkheden voor sport en spel.
Vrouw Aktief te Sint Anthonis, 23-4-2015

Alleen de gehaktballetjes waren een beetje te zout/pittig naar mijn smaak, maar smaken verschillen natuurlijk.

We hadden geen kinderen bij ons, maar het ziet er in ieder geval wel kindvriendelijk uit. Er is ook genoeg te spelen voor de kinderen.

MaHo, 2-8-2014

Natuurpark De Vilt

Fun Pro Beugen

Spar Oeffelt

fam v schijndel, 28-6-2014
Supermarkt de Spar te Oeffelt, levert boodschappen, stond zelfs al klaar, en al in de koeling gelegd wat nodig was, toen wij arriveerden. Goede service!
elvira janissen, 14-6-2013
Mooie omgeving voor te fietsen en wandelen.
Familie Jonker, 25-5-2013
Er is genoeg te doen in de buurt. De links onder de kop "er-op-uit" zijn zeer bruikbaar. Een bezoek aan de Canadese Militaire erebegraafplaats in Groesbeek is zeer de moeite waard.

E. Zandbergen, 3-1-2013

Hap en Stap arrangement, georganiseerd door de eigenaren.

Attractiepark Toverland, ongeveer een half uur rijden met de auto.

Beide zijn aanraders !

J.A.M. Schmidt, 22-10-2012
Het museum Aller tijden - We vergeten het nooit meer !
J.A.M. Schmidt, 18-10-2012
bezoek het museum aller tijden - je vergeet het nooit
W.A. v.d. Berg, 16-10-2012
TomTom meenemen. Op de 2e zondag van september naar het Fruitcorso in Tiel geweest. Aanrader. Is overigens gratis.