Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

48 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

• 2019
    9De Snuuvers wanssum05-09-2019

Super weekend!

Iedereen was super te spreken over de gehele accommodatie en wij als org over de beheerders! Het ontbrak ons aan niets wat wenselijk is voor een groepje trouwe vrienden met respectabele leeftijd....

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Hoefsloot Fam.26-06-2019

Gewoon perfect!

Top accomodatie, zowel voor volwassenen als voor kinderen, geen omkijken aan! Ook bij regenweer goede/mooie overdekte voorzieningen. Keuken De Vilt meer dan grandioos. Een aanrader dus!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Apollonia11-06-2019

geweldig!

....dat het een geweldige locatie is, heel schoon en heel veel ruimte in en om het huis

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Ans de Lange11-06-2019

Het was geweldig

Wij hebben met de familie geweldig genoten. Er was voldoende speelruimte en speelgelegenheid voor de jonge kinderen. Ook de oudere jeugd kon zich volop uitleven op het grote grasveld , met het tafeltennisspel en met de tafelvoetbaltafel. We werden heel goed geholpen door de eigenaren en hadden veel hulp van de plaatselijke leveranciers. Door de vele aparte kamers, met leuke namen, kon ieder goed overnachten en douchen. Wij hebben met de familie al verschillende familie huizen bezocht maar dit was een hele goede. De prijs vonden we wat hoog maar we hadden wel waar voor ons geld.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10Fam. Verhoeven18-09-2018

Top woning

De Vilt is een geweldige groepsaccommodatie, geschikt voor volwassenen en kinderen, Luxe, grote buitenruimte en schoon. Zeer vriendelijke eigenaars.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Spierings17-09-2018

Geweldig

Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij de eerdere reviews. Heerlijk weekend gehad. In de omgeving maar ook bij de accommodatie genoeg om te ondernemen. En inderdaad wat een fijne overkapping waar we heel veel gebruik van hebben gemaakt. Gastvrij, schoon, niets op aan te merken. Wij kunnen niets bedenken wat we daar tekort zouden kunnen komen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Sander Nijssen09-07-2018

Topweekendje!

Top accommodatie met keurige kamers. Elke kamer eigen badkamer met toilet. Schitterende overkapping buiten en zeer gastvrije verhuurders.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Houten14-05-2018

Top accommodatie, een echte aanrader!

Dit is echt een top accommodatie! Ideaal voor grote groepen met (kleine) kinderen. De speelweide is volledig afgesloten, dus lekker veilig en geeft echt een gevoel van rust. Een echte aanrader. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

10Stark10-07-2017

Geweldige groepsaccommodatie, boven verwachting.

Echt een fantastisch huis voor een gezellig weekend met een groep, het ontbreekt je aan niets. Geweldig overdekt terras, heel mooi sportveld, speeltoestellen voor de kleintjes. En geweldige slaapkamers met eigen sanitair. Echt super.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Blankestein28-06-2017

We waren voor de 3e keer in De Vilt en het was Top

Er zijn geen negatieve zaken te benoemen. In tegendeel de accommodatie is schitterend gelegen met een mooie afgesloten speelweide voor de kinderen. De Vilt heeft goede, schone sanitaire voorzieningen per kamer. De keuken is uitgerust met de benodigde apparatuur en de gemeenschappelijke huiskamer is prettig ingericht. Bovendien staan de klantvriendelijke eigenaren ten allen tijde voor je klaar en zorgen ervoor dat je je er snel 'thuis' voelt. Niet onbelangrijk voor de organisatoren de samenwerking van De Vilt met diverse leveranciers is super.

Gereisd met vrienden in mei 2017

10 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

• fam v schijndel, 28-06-2014

Supermarkt de Spar te Oeffelt, levert boodschappen, stond zelfs al klaar, en al in de koeling gelegd wat nodig was, toen wij arriveerden. Goede service!

• elvira janissen, 14-06-2013

Mooie omgeving voor te fietsen en wandelen.

• E. Zandbergen, 03-01-2013

Hap en Stap arrangement, georganiseerd door de eigenaren. Attractiepark Toverland, ongeveer een half uur rijden met de auto. Beide zijn aanraders !

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

Vakantiehuis info