Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.5Natuur

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

60 Reviews over Groepsaccommodatie De Vilt

• 9Corrie Coremans02-11-2022

Het was een gewldige mid week.

Met familie waren wij hier. De meesten tussen de 70 en 80 jaar. We hebben gefietst en gewandeld in deze prachtige omgeving. Ontvangen door de gastvrije Arno. Goed bereikbaar voor vragen.

• 10Inge10-10-2022

Fantastisch weekend

We hebben met de kinderen ons 30 jarig jubileum in deze mooie, ruime locatie gevierd. Gastvrije beheerder. Van alle gemakken voorzien: voldoende sanitair, goede keukenuitrusting. De schaak/damtafel was zeer geliefd. Een zeer rustige omgeving. Licht was dimbaar, dus gelukkig ook fel licht om te lezen.

• 9Rene Nederhof05-08-2022

Supergaaf en mooi verblijf met vele mogelijkheden

Supermooi en prachtig verblijf met zeer gastvrije eigenaren die altijd klaar staan mocht het nodig zijn. Het eten hebben we zelf geregeld vandaag dat ik dit niet kan beoordelen. Echt heerlijk ontspannen weg met familie of groep. Zelf deden we mee aan de Nijmeegse 4daagse.

• 10Anneke06-05-2022

We waren een midweek met de familie (30 personen) bij de Vilt. Wat een fantastische locatie, de ligging is super en er is echt overal aan gedacht. Het huis is hee fijn ingedeeld en heel ruim. Hoe fijn is het dat elke kamer een eigen douche en wc heeft?! Voor kinderen ook een super plek met veel speelruimte. Vanaf het huis zijn enorm mooie fiets en wandelroutes. De keuken is heel goed (in horeca stijl) uitgerust en echt gericht op grote groepen. De eigenaar is heel vriendelijk en gastvrij, stond altijd voor ons klaar als er een vraag was of we iets nodig hadden. We zouden echt even geen minpunten kunnen bedenken! Dus nogmaals FANTASTISCH en zeker voor herhaling vatbaar!!

• 9Bert en Trieneke en fami05-05-2022

Topweekend gehad met de familie

Grote lokatie en ruimte voor jongen oud en van alle gemakken voorzien. Met 10 personen aanwezig geweest. Grote weide met speelmogelijkheden voor de kinderen, hebben er erg van genoten. Ook fijn dat er dieren aanwezig waren. In een mooi natuurgebied de Vilt

• 9Vrienden club NVV Nistelrode07-02-2022

GE-WEL-DIG!!!

We hebben hier ons jaarlijks vriendenweekend mogen verblijven. Wat een super nette accommodatie in een mooie omgeving. We hebben genoten! Het is zeker een aanrader. Arno en Ellen namens ons, bedankt! Ga vooral zo door👍🏼

• 9Natuur
  • 9Anneke van de Steenoven23-11-2021

Tot volgend jaar

Met zes gezinnen een weekend doorgebracht in de Vilt. Prachtige locatie, super netjes, schoon en sfeervol "huiselijk". Ieder gezin had zijn eigen "thema" kamer met douche en toilet, hetgeen altijd erg prettig is als je met onbekende een weekend op stap gaat. Volledig ingerichte keuken aanwezig. Groot veld om de locatie heen om buiten te spelen, zodat je eigenlijk niet van het terrein af hoeft. Hoewel er prachtig te wandelen is in de omgeving. Eigenaren Ellen en Arno altijd behulpzaam met welke vraag je ook komt. Wij hebben al weer geboekt voor volgend jaar.

• 8Natuur
  • 9Annemieke02-10-2021

Top weekend!

Wij hebben hier 2 nachten geslapen tijdens ons jaarlijkse vriendinnenweekend. We werden vriendelijk ontvangen bij de rustig gelegen accommodatie. De kamers zijn ruim opgezet en wij hebben hier een gezellige tijd gehad! Als je toch nog een feestje op wil zoeken is Nijmegen goed te bereiken met de auto of in ons geval met de taxi. Al met al een geslaagd weekend, bedankt voor de gastvrijheid!

• 10Jeanne23-09-2021

Top accomodatie

Wij zijn met ons hele gezin - 14 volwassenen en 12 kinderen van 3 tot 11 jaar - een weekend in deze accommodatie geweest en hebben hier volop genoten. Alles is er super netjes, heel mooi en landelijk ingericht, een prachtig groot speelveld voor de kinderen en een gezellige overkapping buiten. Top accommodatie!!!

• 10Noelle24-06-2021

Aanrader

Een heel groot terrein in een wijde omgeving. Het huis is voorzien van alle gemakken. Ruim opgezet, modern en super schoon! Ook veel ruimte voor kinderen rondom het huis. Verder heel gastvrij ontvangen!

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt info

• CafeNiet beschikbaar