Géén boekingskosten
NederlandNoord-BrabantBeugenVakantiehuizen BeugenVakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

56 Reviews over Groepsaccommodatie De Vilt

• 10Anneke06-05-2022

We waren een midweek met de familie (30 personen) bij de Vilt. Wat een fantastische locatie, de ligging is super en er is echt overal aan gedacht. Het huis is hee fijn ingedeeld en heel ruim. Hoe fijn is het dat elke kamer een eigen douche en wc heeft?! Voor kinderen ook een super plek met veel speelruimte. Vanaf het huis zijn enorm mooie fiets en wandelroutes. De keuken is heel goed (in horeca stijl) uitgerust en echt gericht op grote groepen. De eigenaar is heel vriendelijk en gastvrij, stond altijd voor ons klaar als er een vraag was of we iets nodig hadden. We zouden echt even geen minpunten kunnen bedenken! Dus nogmaals FANTASTISCH en zeker voor herhaling vatbaar!!

• 9Bert en Trieneke en fami05-05-2022

Topweekend gehad met de familie

Grote lokatie en ruimte voor jongen oud en van alle gemakken voorzien. Met 10 personen aanwezig geweest. Grote weide met speelmogelijkheden voor de kinderen, hebben er erg van genoten. Ook fijn dat er dieren aanwezig waren. In een mooi natuurgebied de Vilt

• 9Vrienden club NVV Nistelrode07-02-2022

GE-WEL-DIG!!!

We hebben hier ons jaarlijks vriendenweekend mogen verblijven. Wat een super nette accommodatie in een mooie omgeving. We hebben genoten! Het is zeker een aanrader. Arno en Ellen namens ons, bedankt! Ga vooral zo door👍🏼

• 9Natuur
  • 9Anneke van de Steenoven23-11-2021

Tot volgend jaar

Met zes gezinnen een weekend doorgebracht in de Vilt. Prachtige locatie, super netjes, schoon en sfeervol "huiselijk". Ieder gezin had zijn eigen "thema" kamer met douche en toilet, hetgeen altijd erg prettig is als je met onbekende een weekend op stap gaat. Volledig ingerichte keuken aanwezig. Groot veld om de locatie heen om buiten te spelen, zodat je eigenlijk niet van het terrein af hoeft. Hoewel er prachtig te wandelen is in de omgeving. Eigenaren Ellen en Arno altijd behulpzaam met welke vraag je ook komt. Wij hebben al weer geboekt voor volgend jaar.

• 8Natuur
  • 9Annemieke02-10-2021

Top weekend!

Wij hebben hier 2 nachten geslapen tijdens ons jaarlijkse vriendinnenweekend. We werden vriendelijk ontvangen bij de rustig gelegen accommodatie. De kamers zijn ruim opgezet en wij hebben hier een gezellige tijd gehad! Als je toch nog een feestje op wil zoeken is Nijmegen goed te bereiken met de auto of in ons geval met de taxi. Al met al een geslaagd weekend, bedankt voor de gastvrijheid!

• 10Noelle24-06-2021

Aanrader

Een heel groot terrein in een wijde omgeving. Het huis is voorzien van alle gemakken. Ruim opgezet, modern en super schoon! Ook veel ruimte voor kinderen rondom het huis. Verder heel gastvrij ontvangen!

• 10Van Dijck/ PIG Heijen24-07-2020

Super

Een super nette, schone, gezellige, luxe accommodatie met veel ruimte binnen en buiten, en voorzien van alle gemakken. In verband met Corona was er alle moeite gedaan de slaapkamers en ruimtes zo in te richten dat we aan de maatregelen konden voldoen en ons vriendenweekend met 37 personen toch door kon gaan. Echt top!

• 9A.A. uit Amsterdam23-07-2020

Geweldig

Fantastische accommodatie én fantastische omgeving, en hele sympathieke en gastvrije eigenaar!

• 9De Snuuvers wanssum05-09-2019

Super weekend!

Iedereen was super te spreken over de gehele accommodatie en wij als org over de beheerders! Het ontbrak ons aan niets wat wenselijk is voor een groepje trouwe vrienden met respectabele leeftijd....

• 10Hoefsloot Fam.26-06-2019

Gewoon perfect!

Top accomodatie, zowel voor volwassenen als voor kinderen, geen omkijken aan! Ook bij regenweer goede/mooie overdekte voorzieningen. Keuken De Vilt meer dan grandioos. Een aanrader dus!

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt info

• CafeNiet beschikbaar