Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt

Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt
9,6

41 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt in het Nederlands

Top accommodatie, een echte aanrader!

Houten
14-5-2018

Dit is echt een top accommodatie! Ideaal voor grote groepen met (kleine) kinderen. De speelweide is volledig afgesloten, dus lekker veilig en geeft echt een gevoel van rust. Een echte aanrader. We komen zeker nog een keer terug.

Echt een fantastisch huis voor een gezellig weekend met een groep, het ontbreekt je aan niets. Geweldig overdekt terras, heel mooi sportveld, speeltoestellen voor de kleintjes. En geweldige slaapkamers met eigen sanitair. Echt super.

We waren voor de 3e keer in De Vilt en het was Top

Blankestein
28-6-2017

Er zijn geen negatieve zaken te benoemen.

In tegendeel de accommodatie is schitterend gelegen met een mooie afgesloten speelweide voor de kinderen.

De Vilt heeft goede, schone sanitaire voorzieningen per kamer. De keuken is uitgerust met de benodigde apparatuur en de gemeenschappelijke huiskamer is prettig ingericht.

Bovendien staan de klantvriendelijke eigenaren ten allen tijde voor je klaar en zorgen ervoor dat je je er snel 'thuis' voelt.

Niet onbelangrijk voor de organisatoren de samenwerking van De Vilt met diverse leveranciers is super.

Het complex is geschikt voor alle leeftijden. We waren daar met een groep van 36 mensen. In leeftijd variërend van 75 tot 0. Er is echt voor ieder wat wils. Superlocatie. Een echte aanrader.

Super weekend in een super huisje!

Birgit
13-1-2017

Wij verbleven in De Erf. Met de ganse familie waren we met z'n zestienen met leeftijden tussen 1 en 65jaar. Iedereen genoot van het verblijf. De kinderen vermaakten zich ondanks de kou super in de tuin! Allerhande stond klaar voor hen om buiten te spelen. Heel erg leuk dat ook de diertjes tot tegen de tuinomheining kunnen! Een namiddagje werd zelf een pony in de tuin geplaatst, wat door de kinderen heel erg gewaardeerd werd! Ook de omgeving rondom de accommodatie is leuk om er een mooie wandeling te maken!

De eigenaars van deze accommodatie zijn heel erg vriendelijk en zijn steeds bereid te helpen!

Het is een plaatsje om te onthouden voor de toekomst!

Oude reviews (archief)

we hebben ieder jaar een fam. weekend met 34 pers.

fam. strik weekend
9-10-2016

het was een uitstekend vakantie huis, met alle luxe, een voortreffelijke tuin voor de kinderen. Voor herhaling vatbaar.

Het is een mooi huis met 8 slaapkamers en eigen badkamer/wc. Grappig detail is de algemen WC met een groot en klein toilet, de echte kleintjes vonden dit erg leuk. Vanuit de woonkamer kijk je uit op de grote speeltuin. De kinderen (lft van 3-13) hebben zich hier prima vermaakt, ruimte genoeg en ook veel te doen. De kinderen mochten ook een rondje lopen met de 2 alpaca's. De eigenaren zijn heel gastvrij, het huisje is mooi ingericht met kleurrijke vrolijke schilderijen en een zeer complete keuken.

Fietshuur gaat ook heel makkelijk, worden afgeleverd op locatie. Zelfde geldt voor bestellen van brood.

Het was wat kouder het weekend, dus naast de BBQ een grote vuurkolf van de Vilt en zo was het toch nog enigzins aangenaam buiten.

Fantastische groepsaccomodatie

Vriendengroep OLAN
16-10-2015

Deze mooie ruime groepsaccommodatie beschikt over praktisch ingerichte kamers met eigen wc en douche. Aangepaste voorzieningen zijn in een van de kamers aangebracht. Professionele ruime keuken van alle gemakken voorzien en gezellige woonkamer. Buiten is ook aan alles gedacht om het verblijf voor jong en oud zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Gedeeltelijk overdekt terras, speel attributen, vuurkorven en barbecue. Dit is een van de mooiste accommodaties die onze groep in laatste jaren heeft bezocht. Mooie landelijke omgeving met voldoende wandel en fietsmogelijkheden. Absolute aanrader!

Geweldige accommodatie

Culemborgse vriendengroep
27-6-2015

Groepsaccommodatie De Vilt is een super locatie om met een grote groep te verblijven. De zeer ruime slaapkamer inclusief badkamers zijn erg netjes en praktisch ingedeeld. De gemeenschappelijke ruimte biedt ook bij slecht weer veel mogelijkheden. Net als de terrassen (prachtig overdekt). Kinder kunnen hun hard ophalen. Een grote afgesloten speelweide biedt een veilige plaats voor allerlei activiteiten. Parkeerplaats super, keuken uitstekend met volop koel en vriesmogelijkheden en een praktische professionele vaatwasmachine. Prijs kwaliteit zeer positief! Kortom. Een echte aanrader deze super accommodatie met gastvrije, aardige en behulpzame eigenaren.

fijne plek

sjoerd
23-6-2015

mooi huis, grote buitenruimte, schoon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt in Beugen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Vilt scoort een 9.57 uit 10 op basis van 41 reviews.