Hotel Boerenkamer De Hagelaar

3 reviews over Hotel Boerenkamer De Hagelaar in het Nederlands

Heerlijk rustige overnachting gehad

elly
17-5-2010

Doordat heb in het buitengebied ligt, is het er heerlijk rustig. Verder prima ontbijt en ruime kamers.

supergave ervaring

Marij
21-2-2010

Leuk kleinschalig hotel met erg mooie kamers, gezellig zitje op de kamer, mooie badkamer met douche en bad en toilet. Mooie ligging, lekker rustig en toch ben je zo in Eindhoven of Tilburg of kun je lekker uit eten in Oirschot.

Het boerenechtpaar is enorm gastvrij. In de omgeving is veel te doen/zien/beleven.

gastvrij, prima kamers, uitgebreid ontbijt

Marij
21-2-2010

We werden gastvrij onthaald door het boerenechtpaar met koffie. De kamers zijn groot met gezellige zitjes en ook de badkamer was erg netjes, schoon en ruim, met bad, douche en toilet.

Omgeving is erg leuk. Veel te doen in de omgeving, maar ook de boerderij ligt op een mooi stuk en dus mooi uitzicht vanuit de kamer.

We vonden het geweldig en we gaan er zeker nog een keer terug!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boerenkamer De Hagelaar in Best, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boerenkamer De Hagelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.