Tijdelijk €25 aanbetaling

7.9GoedScore uit 21 reviews

7.9GoedScore uit 21 reviews
  • 6.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over Minicamping Namaste

• 6Annelies29-05-2022

Leuke camping maar met aandachtspunten

Namaste is een leuke camping met mooie staanplaatsen en een relaxte sfeer. De eigenaren zijn ook erg vriendelijk. Maar groot nadeel voor ons is dat het sanitair niet op orde is. De camping stond helemaal vol en er waren slechts 4 douches aanwezig. In de doucheruimte zitten tevens ook de toilleten. Dat is te weinig naast dat douchen in een openbaar toillet niet fris is. Er is nog een extra pipowagen met 2 dames toiletten en 2 urinoirs maar deze waren niet fris. Er wordt 1 x pd schoongemaakt. Zo jammer want het doet echt afbreuk aan het leuke geheel. Ik hoop dan ook dat ze dit op de rit krijgen.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Vermeer22-03-2022

Nette groene ruime camping! Behulpzame eigenaars.

Erg behulpzame eigenaars. Rustig in het groen gelegen camping. Het sanitair zag er eenvoudig maar schoon en net uit.

• 8Kleuskens24-08-2021

Geweldig fantastisch

Met vriendengroep " Desperado's " , ons jaarlijks weekend hier doorgebracht. Het weer werkte goed mee en het was fantastisch. Mooi gelegen camping , met heel behulpzame en vriendelijke beheerders. Echt een aanrader deze camping.👍

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Leon15-06-2021

Heel gastvrij

Leuke camping! Hebben hier een lang weekend gestaan. Vrij ruim opgezet met best veel groen. Tijdens het gastvrije ontvangst zelf je plekje uitzoeken. Geen massa, vaste gasten of vaste sta plekken. Leuke mix van campers, caravans, (dak) tenten etc. Er is een speeltuin voor de kindjes, deze is redelijk basis maar ze hebben zich er goed vermaakt. Auto’s staan apart geparkeerd en dus niet bij de kampeerplek wat rust geeft. Je kunt een vuurschaal huren en hout kopen, super leuk. Sanitair is netjes en schoon. Ijsjes en fris is er te koop. Gratis wifi, werkte goed! Alle eventueel verbruikte consumpties/ijsjes achteraf in één keer betalen. Echt even tot rust gekomen hier!

• 9Joep en Tiny01-08-2020

Fantastisch!

Wij hebben bijna twee weken op deze camping gestaan. De plaatsen zijn ruim, het sanitair goed onderhouden en de omgeving is erg leuk om fietsend te ontdekken. 's-Hertogenbosch ligt op ca 20 minuten fietsen. Helemaal top was de klantvriendelijkheid van de 4 eigenaren.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9C. Braas07-07-2019

Top camping, alles goed voor elkaar.

Leuke idyllische camping, alles prima voor elkaar. Kijk alleen van tevoren of er muziek in de buurt is, anders doe je geen oog dicht. Had dit al bij eerdere review gelezen en dacht dat het wel mee zou vallen. Wij troffen het ook helaas.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Marianne Mekenkamp-Stokvis23-04-2019

Zeer rustige, schone en kleinschalige camping.

Goed onderhouden en erg rustige camping! Het enige minpuntje vind ik dat de sanitairhokjes erg klein zijn en dat de douche en toilet zich in dezelfde ruimte bevinden. Alles is wel zeer goed schoon! De plaatsen zijn groot.

• 9Anita18-08-2018

Een plek om te kunnen ontspannen.

Dicht bij Den Bosch en toch een super mooie en rustige camping. Eigenaar is gastvrij en vriendelijk. Sanitair ziet er prima schoon uit. Je mag zelfs de kruiden en fruit uit de tuin gebruiken! Met de fiets ben je zo in het dorp en de stad Den Bosch. Mooie fietsroutes en prachtige omgeving. Zeker de moeite waard. Er zijn geen voorzieningen zoals een speeltuin, restaurant, bar of winkel aanwezig. Maar dat is er in het dorp voldoende en mis je dan ook niet.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Louis en Elly04-08-2018

Een zeer goede, fijne boeren camping. G

Camping Namasté is een camping voor rustzoekers. De camping is goed onderhouden door de aardige eigenaar en zijn vrouw. De eigenaran zijn heel gezellige en behulpzame mensen waar je een leuk contact mee kan hebben. Ook zorgen ze er voor dat hun gasten een zo fijn mogelijk verblijf hebben op hun camping die met veel zorg en aandacht is ingericht. Mooie plaatsen , beplanting en schoon sanitair. Wij zijn er dit jaar al twee keer geweest en genieten dan van de ontvangst en de omgeving. Je kan er ook schitterend fietstochten maken , uit eten gaan en nog veel meer. Wij komen graag terug op Namasté. Eddy en Ada bedankt voor de gastvrijheid en zeker tot ziens op jullie mooie camping.

Louis en Elly .

• 9Dic20-07-2018

Topcamping!

Hele leuke, rustige en fijne camping. We hadden de camping gekozen als uitvalsbasis voor Jazz in Duke Town, dus in de omgeving zijn we niet veel geweest. Maar we komen er zeker nog een keer terug. Eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zij hebben ook echt een persoonlijke twist aan de camping gegeven. Klein minpuntje, als het druk is op de camping moet je soms even wachten bij het sanitair, een extra gebouwtje zou mooi zijn. Sanitair is schoon en compleet.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Minicamping Namaste info