Weer vandaag4°-3°

16 reviews over Bed and Breakfast De Kippenburgh in het Nederlands

Grandioos!

Gerrie van Hees, 30-9-2015

Zeer goed bevallen. Hartelijk ontvangst, keurige kamers.Van alle gemakken voorzien. Prima bedden. Heel schoon alles!! Ontbijt was boven alle verwachtingen.

Een mooie afsluiting van de trouwdag van onze dochter& schoonzoon.

We waren er met 12 personen.

Fantastische plek

Rieky van Sterkenburg, 8-3-2015

De Kippenburgh is gastvrij, alles is goed verzorgd en met aandacht gedaan. Van ontvangst tot ontbijt, alles is tip top in orde!

Super plek voor groep vrienden dichtbij Den Bosch!

Martijn en Irma, 12-11-2014

De Kippenburgh is in een woord geweldig! Dat je voor dat geld nog zoiets heerlijks kunt krijgen! Op en top verzorgde appartementen met verse bloemen uit de tuin en gezellige kaarsjes, maar ook gloednieuw verzorgde badkamers en heerlijke bedden.

Wij hebben met een groep vriendinnen alledrie de appartementen gehuurd en dat was echt perfect! En met bus of taxi zit je zo in Den Bosch.

Een fantastisch B&B

Annie, 28-10-2014

Rustig gelegen, ook al is er een drukke weg in de buurt, ruim uitzicht op velden. Rust dus verzekerd. Heel goede accommodatie, netjes en ruim. Zeer vriendelijke en gedienstige uitbaters. Het ontbijt is zeer uitgebreid en wordt geserveerd in je kamer. Ik ben heel blij dat ik deze B&B gevonden heb, met als gevolg dat ik er ook vaak kom. Gezien de prijs is dit echt een meevaller.

Superaanrader voor het gezin!

DWL, 18-9-2014

We hadden met de kinderen en vriendin een dagje Efteling gepland op dinsdag. We kwamen van een vakantiepark waar we 's morgens moesten uitchecken. Omdat er geen andere gasten meer aanwezig waren, mochten we vroeger inchecken dan voorzien is waarvoor nogmaals onze dank. We kregen ruim voldoende inlichtingen wat er in de buurt allemaal te doen was en van de restaurants in het dorpje. Heel verzorgde kamers en heel mooie badkamer. Telkens op de avond werd er gevraagd wanneer het ontbijt mocht gebracht worden naar het appartement. Toen je de kar met overvloedig eten zag binnenrijden, hadden we telkens een 'wow-gevoel'. Het ontbijt was super verzorgd en uitgebreid. Er was ook voldoende voor de kinderen. Na dagje Efteling was het geen probleem om ontbijt half uurtje uit te stellen dan eerder vermeld (gezien vermoeidheid van de kinderen). Dit is een topper en raden het zeker aan aan gezinnen met kinderen en kindvriendelijke tuin.

Groeten en super bedankt

Liesbet, Jan, Elias, Anna en Annelies

Heerlijke B&B op een prachtige plek

Clarita, 31-7-2014

Was samen met een vriendin 2 dagen in Brabant en we hadden dit heerlijke B&B geboekt via internet. Wat een aangename verrassing bij aankomst. Op de bovenverdieping hadden we een heel appartement tot onze beschikking. Keurig onderhouden,met horren voor de ramen tegen de beestjes ;-) , netjes en volledige privacy. Het ontbijt in de ochtend was zeer uitgebreid, vers en goed verzorgt. Een aanrader.

Super mooie locatie

Monique Winters, 30-7-2014

Mooi en ruim appartement als B&B met gastvrije mensen en prachtig uitzicht en dat in de bewoonde wereld. Zeker de moeite waard. Heerlijke wandelomgeving. Prijs/kwaliteit zeker in verhouding.

Geweldige plek!!!

Sjan en Carla, 3-6-2014

We hebben met 14 vrouwen (vrouwen-biljartclub) hier gelogeerd. In 1 woord geweldig!!

Vriendelijke ontvangst, heerlijk bed, super de luxe douche en last but not. least, een geweldig uitgebreid ontbijt-buffet.

Voor herhaling vatbaar!!!!

Super plek

miranda, 2-5-2014

Super locatie in de buurt van den Bosch. prachtige tuin

fijne comfortabele kamers en een heerlijk ontbijt.

prijs kwaliteit is prima

Op en top vakantiegevoel

Marije, 29-7-2013

Drie dagen verbleven mét een heerlijk vakantiegevoel (mede dankzij het mooie weer). Prachtige omgeving, veel te doen: Den Bosch, Eindhoven, Tilburg dichtbij om te winkelen), maar ook het vestingstadje Heusden. Lekker gewandeld in de Loonse en Drunense duinen...

De accomodatie was prima: ruim, schoon, lekker bed en goed ontbijt.

Wij komen weer terug :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Kippenburgh in Berlicum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Kippenburgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Kippenburgh scoort een 8.95 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: