Bed and Breakfast De Kippenburgh (gesloten)

Bed and Breakfast De Kippenburgh (gesloten)

9.8Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Berlicum

9.8Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

17 reviews over Bed and Breakfast De Kippenburgh (gesloten)

• 2019
    10A R mast10-08-2019

super bed and breakfast aanrader

zeer gastvriendelijk meedenkend super netjes goede bedden en heerlijk ontbijt alles wat een mens nodigt hebt

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

10Gerrie van Hees30-09-2015

Grandioos!

Zeer goed bevallen. Hartelijk ontvangst, keurige kamers.Van alle gemakken voorzien. Prima bedden. Heel schoon alles!! Ontbijt was boven alle verwachtingen. Een mooie afsluiting van de trouwdag van onze dochter& schoonzoon. We waren er met 12 personen.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Rieky van Sterkenburg08-03-2015

Fantastische plek

De Kippenburgh is gastvrij, alles is goed verzorgd en met aandacht gedaan. Van ontvangst tot ontbijt, alles is tip top in orde!

Gereisd met partner in maart 2015

• 10Martijn en Irma12-11-2014

Super plek voor groep vrienden dichtbij Den Bosch!

De Kippenburgh is in een woord geweldig! Dat je voor dat geld nog zoiets heerlijks kunt krijgen! Op en top verzorgde appartementen met verse bloemen uit de tuin en gezellige kaarsjes, maar ook gloednieuw verzorgde badkamers en heerlijke bedden. Wij hebben met een groep vriendinnen alledrie de appartementen gehuurd en dat was echt perfect! En met bus of taxi zit je zo in Den Bosch.

Gereisd met vrienden in november 2014

• 10Annie28-10-2014

Een fantastisch B&B

Rustig gelegen, ook al is er een drukke weg in de buurt, ruim uitzicht op velden. Rust dus verzekerd. Heel goede accommodatie, netjes en ruim. Zeer vriendelijke en gedienstige uitbaters. Het ontbijt is zeer uitgebreid en wordt geserveerd in je kamer. Ik ben heel blij dat ik deze B&B gevonden heb, met als gevolg dat ik er ook vaak kom. Gezien de prijs is dit echt een meevaller.

Alleen gereisd in januari 2014

• 9DWL18-09-2014

Superaanrader voor het gezin!

We hadden met de kinderen en vriendin een dagje Efteling gepland op dinsdag. We kwamen van een vakantiepark waar we 's morgens moesten uitchecken. Omdat er geen andere gasten meer aanwezig waren, mochten we vroeger inchecken dan voorzien is waarvoor nogmaals onze dank. We kregen ruim voldoende inlichtingen wat er in de buurt allemaal te doen was en van de restaurants in het dorpje. Heel verzorgde kamers en heel mooie badkamer. Telkens op de avond werd er gevraagd wanneer het ontbijt mocht gebracht worden naar het appartement. Toen je de kar met overvloedig eten zag binnenrijden, hadden we telkens een 'wow-gevoel'. Het ontbijt was super verzorgd en uitgebreid. Er was ook voldoende voor de kinderen. Na dagje Efteling was het geen probleem om ontbijt half uurtje uit te stellen dan eerder vermeld (gezien vermoeidheid van de kinderen). Dit is een topper en raden het zeker aan aan gezinnen met kinderen en kindvriendelijke tuin.

Groeten en super bedankt Liesbet, Jan, Elias, Anna en Annelies

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Clarita31-07-2014

Heerlijke B&B op een prachtige plek

Was samen met een vriendin 2 dagen in Brabant en we hadden dit heerlijke B&B geboekt via internet. Wat een aangename verrassing bij aankomst. Op de bovenverdieping hadden we een heel appartement tot onze beschikking. Keurig onderhouden,met horren voor de ramen tegen de beestjes ;-) , netjes en volledige privacy. Het ontbijt in de ochtend was zeer uitgebreid, vers en goed verzorgt. Een aanrader.

Gereisd in juli 2014

• 9Monique Winters30-07-2014

Super mooie locatie

Mooi en ruim appartement als B&B met gastvrije mensen en prachtig uitzicht en dat in de bewoonde wereld. Zeker de moeite waard. Heerlijke wandelomgeving. Prijs/kwaliteit zeker in verhouding.

Gereisd in juli 2014

• 9Sjan en Carla03-06-2014

Geweldige plek!!!

We hebben met 14 vrouwen (vrouwen-biljartclub) hier gelogeerd. In 1 woord geweldig!! Vriendelijke ontvangst, heerlijk bed, super de luxe douche en last but not. least, een geweldig uitgebreid ontbijt-buffet. Voor herhaling vatbaar!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8miranda02-05-2014

Super plek

Super locatie in de buurt van den Bosch. prachtige tuin fijne comfortabele kamers en een heerlijk ontbijt. prijs kwaliteit is prima

Gereisd met partner in april 2014

5 tips over Bed and Breakfast De Kippenburgh (gesloten)

• devolder martine, 22-01-2013 Rapporteren

Mensen die niet van drukte houden, hebben het zeker naar hun zin !

• Lonneke, 29-07-2012 Rapporteren

Den Bosch op 5 minuten met de auto. Zet de auto op P+R De Vliert en pak de bus naar het centrum. Per auto betaal je dan 2,00 euro (max. 4 inzittenden).

• Annie, 28-10-2014 Rapporteren

Is niet ver van Den Bosch en zeer goed bereikbaar en met een eigen parking.

0 vragen over Bed and Breakfast De Kippenburgh (gesloten)

Bed and Breakfast De Kippenburgh (gesloten) info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV