Camping Kampeerboerderij De Heikant

Camping Kampeerboerderij De Heikant
7,2

10 reviews over Camping Kampeerboerderij De Heikant in het Nederlands

Bij gelegenheid graag nog eens.

Philip
13-10-2018

Je wordt ontvangen met Brabantse hartelijkheid en humor. Het sanitair is goed en schoon.

Nooit meer

Bas
6-10-2018

Vreselijke ervaring. Onaardige eigenaar en onhygienische douches etc.

Gezellige mini camping

DVSIRIUS
18-8-2018

Leuke en gezellige mini camping, gastvrije en vriendelijke ontvangst. Terrein afgesloten en veilig voor kinderen. Zeer proper sanitair, (warme douches apart te betalen 50 ct), Tijdens ons verblijf was de (gratis) wifi-ontvangst zeer slecht en enkel beschikbaar op de binnenkoer bij de receptie. Ligt dichtbij de mooie gemeente Oisterwijk met vele winkels en horeca en met zijn schitterende fietspaden door de Duin-en Vengebieden.

Prima, kleine boeren camping

Marjon
11-8-2018

Kleine, overzichtelijke camping. Autovrij, mits het je overnachtingsruimte was!! Afgesloten veld, wat een veilig gevoel gaf met 3 kinderen. Alles voorhanden, oa kookgelegenheid, magnetron, koelkast en schoon sanitair.

We hebben een prima week met onze 3 kinderen op de camping gestaan en ondertussen kunnen verhuizen.

Prijs/ kwaliteit verhouding goed, prima camping.

Aangenaam

Bert
22-7-2018

Grascamping met ruime plaatsen. Eigenaars zijn vriendelijk, helpen wanneer dat nodig is en laten de paarden graag zien! Het sanitair is degelijk en schoon. De camping is rustig, Wifi gratis. We waren hier al eens eerder en komen zeker nog eens terug.

Maartje
21-7-2018

Een fijne rustige camping. Zeer schone douches en toiletruimte. Zeer goed en vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Voor herhaling vatbaar

Kleinschalige camping, niet duur.

Geen duidelijke borden bij de ingang (wij stonden op de inrit en moesten met caravan achteruit de weg op draaien).

Plaatsen en auto bij de plaats wordt niet gemanaged (wij moesten de auto aan de andere kant van de weg parkeren, terwijl er auto's op andermans plekken waren geparkeerd op het terein, dit werd niet gecorrigeerd).

Tot slot werd er een vouwwagen pal voor onze voortent gezet waardoor we uitzicht tentdoek hadden (werkelijk minder dan 20cm tussen einde onze luifel en voortent vouwwagen). Ligging aan een drukke weg.

Prima!

Hannah
16-9-2016

Rustige kampeerboerderij, wij hadden ruim plaats op het veld voor onze caravan. Met de auto waren wij binnen 10 minuten in het centrum van Tilburg. Berkel-Enschot is een dorp met winkelcentrum dus boodschappen konden we in de buurt doen. Naast ons veld stond een paard in de wei, dit zorgt echt voor de boerderijsfeer! Sanitair prima, keuken prima, boer en boerin erg gastvrij.

Heerlijk kamperen

Marleen
25-8-2016

Erg fijne tijd gehad op deze camping. Ruime plek om te kamperen op grasveld. Pruimen gegeten van de pruimenbomen, lekker!! Wifi was gratis, sanitair was schoon, wij hebben het erg naar onze zin gehad en komen hier zeker nog eens terug!

Goede camping

sven
26-8-2013

Gaan hier al 4 jaar telkens 3 nachten naartoe wanneer we op festival gaan in tilburg zelf.

- Sanitair steeds perfect in orde. Douche kost €0.50 voor een deftige tijd.

- Kookfornuis aanwezig en vrij te gebruiken.

- Eigenaars zeer vriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerboerderij De Heikant in Berkel-Enschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerboerderij De Heikant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.