Camping Kampeerboerderij De Heikant

13 reviews over Camping Kampeerboerderij De Heikant in het Nederlands

Rustige accommodatie

Sonny
13-11-2018

Afgelopen weekend met een groep jongeren in de accommodatie verbleven. Rustige omgeving en zeer gastvrije mensen. We zijn goed ontvangen en hebben geen enkel probleem gehad tijdens het weekend. De acco is schoon, er is een klein keukentje om een goede maaltijd te koken, geen oven is misschien wat lastig maar met de 8 pitjes kom je een heel eind. de douches waren prima, juiste temperatuur. Al met al een goed weekend gehad.

Prima verblijf!

Elly
1-11-2018

Het is voor iedereen handig even vantevoren te informeren of er plaats is en indien mogelijk een aankomsttijd door te geven. Dit is echter geen noodzaak.

Gastvrij

Job van Hoof
28-10-2018

Ten eerste wil in de gastvrijheid benadrukken. Wat waren het twee leuk, lieve, aardige mensen. Ik vond het een top locatie voor een gezellig groep om een leuk gezellig weekend te maken. Toiletgebouw zag er netjes uit. Graag tot de volgende keer.

Bij gelegenheid graag nog eens.

Philip
13-10-2018

Je wordt ontvangen met Brabantse hartelijkheid en humor. Het sanitair is goed en schoon.

Nooit meer

Bas
6-10-2018

Vreselijke ervaring. Onaardige eigenaar en onhygienische douches etc.

Jo Kolen, Eigenaar, 24-10-2018

Beste Bas,

Spijtig dat je deze cijfers geeft, al begrijp ik niet waar deze recensie vandaan komt. Was tijdens je bezoek naar me toe gekomen, dan hadden we het probleem kunnen bespreken en op kunnen lossen. Nu is het voor mij moeilijk om hier op te kunnen reageren en weet ik niet of je hier bent geweest en wanneer.

Met vriendelijke groeten,

Jo Kolen

Gezellige mini camping

DVSIRIUS
18-8-2018

Leuke en gezellige mini camping, gastvrije en vriendelijke ontvangst. Terrein afgesloten en veilig voor kinderen. Zeer proper sanitair, (warme douches apart te betalen 50 ct), Tijdens ons verblijf was de (gratis) wifi-ontvangst zeer slecht en enkel beschikbaar op de binnenkoer bij de receptie. Ligt dichtbij de mooie gemeente Oisterwijk met vele winkels en horeca en met zijn schitterende fietspaden door de Duin-en Vengebieden.

Prima, kleine boeren camping

Marjon
11-8-2018

Kleine, overzichtelijke camping. Autovrij, mits het je overnachtingsruimte was!! Afgesloten veld, wat een veilig gevoel gaf met 3 kinderen. Alles voorhanden, oa kookgelegenheid, magnetron, koelkast en schoon sanitair.

We hebben een prima week met onze 3 kinderen op de camping gestaan en ondertussen kunnen verhuizen.

Prijs/ kwaliteit verhouding goed, prima camping.

Aangenaam

Bert
22-7-2018

Grascamping met ruime plaatsen. Eigenaars zijn vriendelijk, helpen wanneer dat nodig is en laten de paarden graag zien! Het sanitair is degelijk en schoon. De camping is rustig, Wifi gratis. We waren hier al eens eerder en komen zeker nog eens terug.

Maartje
21-7-2018

Een fijne rustige camping. Zeer schone douches en toiletruimte. Zeer goed en vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Voor herhaling vatbaar

Kleinschalige camping, niet duur.

Geen duidelijke borden bij de ingang (wij stonden op de inrit en moesten met caravan achteruit de weg op draaien).

Plaatsen en auto bij de plaats wordt niet gemanaged (wij moesten de auto aan de andere kant van de weg parkeren, terwijl er auto's op andermans plekken waren geparkeerd op het terein, dit werd niet gecorrigeerd).

Tot slot werd er een vouwwagen pal voor onze voortent gezet waardoor we uitzicht tentdoek hadden (werkelijk minder dan 20cm tussen einde onze luifel en voortent vouwwagen). Ligging aan een drukke weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerboerderij De Heikant in Berkel-Enschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerboerderij De Heikant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.