Hotel De Druiventros ****

Hotel De Druiventros

Weer vandaag5°-5°

20 tips over Hotel De Druiventros

luc, 16-9-2014

Brouwerij La Trappe is dichtbij. Je kan er diverse trappisten gaan proeven. De witte trappist was er lekker.

Ook Beekse Bergen is het bezoeken meer dan waard.

carmen, 25-7-2014
Oisterwijk een gezellig plaatsje met een ijssalon mmmmm,(binnendoor 10 min. rijden vanaf het Hotel) een tip om bij Eetcafé de Tijd te eten erg goed, en Oosterhout is een leuke plaats mooie markt met vele eettentjes, rondvaart in Den Bosch , uit in Tilburg, Baarle Nassau, alles op goede afstand zowel met auto of de bus die aan de overkant van het hotel stopt.
Fam. Sikkema, 17-7-2014

De keuken is fantastisch,

dicht bij de Efteling

allert, 17-7-2014

Perfect hotel voor bezoekers Efteling of Tilburg

Het eten is buitengewoon goed

wim engel, 10-7-2014
De accomodatie is rustig gelegen vooraan in het dorp Berkel-Enschot, waarbij je in no time de uitvalswegen naar andere steden (Breda, Tilburg, Den Bosch) kunt bereiken wat erg prettig is als je uitstapjes in de uitnodigende omgeving wilt maken. Echt een aanrader zijn: Efteling, Beekse Bergen, Oisterwijkse vennen en natuurlijk shoppen in de genoemde steden. Een aanrader is gebruik te maken van de aanwezige fitness ruimte waar geen wachttijden zijn.
Mark, 13-3-2014
Vraag ook eens naar de familiekamer, erg leuk als je met het gezin bent.

Marnick, 11-2-2014
Ga hier zeker ook dineren, want de kaart is geweldig. Voor ieder wat wils qua eten en ook qua prijs.
j_h_verschoor, 27-1-2014
Een rondleiding in de brouwerij van La Trappe, afsluiten met een lunch waarin dit bier zit verwerkt in bv. de broden. (Geeft een hele rijke smaak aan het brood). Vriendelijke mensen en voor jong tot oud de moeite waard, heel leuk gedaan.
druiventros, 5-7-2013
Er komt vanaf augustus ook nog fitness in het hotel.
Frank de Rooij, 12-5-2013
La trappe brouwerij is perfect

Onze bezoekers bekeken ook: